Ilmoitin miehelle, että suhteemme on ohi. Nyt selvisi miksi mies oli suhteemme aikana niin innokas salilla kävijä
Sanoi minulle, että salilla vastaanotossa on eräs nainen, joka aina hymyilee hänelle flirttailevasti 😄
Eropäätös ei jostain syystä kaduta.
Kommentit (43)
Noihin miehille suunnattuihin paikkoihin haetaan hyvännäköisiä ja flirttailevia naisia juuri siksi että teidän miehet niissä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Noihin miehille suunnattuihin paikkoihin haetaan hyvännäköisiä ja flirttailevia naisia juuri siksi että teidän miehet niissä kävisi.
Niimpä. Vieläko mietityttää kun kaupassa on nuoria hyvännäköisiä naisia töissä tai asiakaspalvelussa. :D "Teitä on kusetettu"......
Näin miehenä tiedän että se on kusetusta ja itsepetosta mutta kyllä se siitä huolimatta piristää päivää kun joku nuori kaunis nainen kerrankin hymyilee ja puhuu kauniisti tällaiselle rumilukselle
Eli siis kuntosalin vastaanoton tyttö hymyilee ja tervehtii, niinkuin pitääkin? Pitäisikö sen naisen olla joku epäkohtelias yrmy siellä? Asiakaspalvelutehtävissä pitää olla avoin ja iloinen muutenkin ja muutenkin ihminen saa olla avoin ja iloinen ilman mitään sivuepäilyjä. Ap on hysteerisen mustasukkainen. Se salinainen ei _varmasti_ halua miestäsi, vaan tekee vain työtään ja hymyilee kaikille muillekin. Itse en ole koskaan tajunnut mustasukkaisuutta. Huhuh.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä tiedän että se on kusetusta ja itsepetosta mutta kyllä se siitä huolimatta piristää päivää kun joku nuori kaunis nainen kerrankin hymyilee ja puhuu kauniisti tällaiselle rumilukselle
Ja kyllä minuakin piristää, jos joku nuori/vanha/kaunis/ruma mies tai nainen hymyilee ja sanoo jotain kohteliasta. Tulee hyvä mieli ja se voi kantaa vaikka koko päivän. Mutta ei se nyt mikään suhdelupaus ole.
Tuonko takia Suomessa ollaan niin epäkohteliaita ja tylyjä (varsinkin n. yli 45-vuotiaat)? Ettei vain kuvitella, että joku olisi seksuaalisessa mielessä kiinnostunut? Ahdistavalta ja pelottavalta 50-lukulaiselta ajattelumallilta kuulostaa.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kuntosalin vastaanoton tyttö hymyilee ja tervehtii, niinkuin pitääkin? Pitäisikö sen naisen olla joku epäkohtelias yrmy siellä? Asiakaspalvelutehtävissä pitää olla avoin ja iloinen muutenkin ja muutenkin ihminen saa olla avoin ja iloinen ilman mitään sivuepäilyjä. Ap on hysteerisen mustasukkainen. Se salinainen ei _varmasti_ halua miestäsi, vaan tekee vain työtään ja hymyilee kaikille muillekin. Itse en ole koskaan tajunnut mustasukkaisuutta. Huhuh.
T. Nainen
Alapeukku? Ihan oikeastiko luulet, että joku kauniskroppainen söpö salipimu haluaa tavismiehesi? Ehkä hänellä on muitakin ottajia, mutta tekee työnsä hyvin eli on kohtelias ja luo hyvää mieltä ympäristöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Ompa tyhmä kuntosaliyrittäjä missä itse käyn kun ei ole vastaanottotiskiä ollenkaan.
M37
Itse kävin aikoinaan nuorempana säännöllisesti salilla, eikä siellä ollut vastassa kuin keski-ikäinen pahantuulinen vaksi (mies). Jos siellä oliskin ollut simpsakka nainen, ei varmaan olisi saliharrastus jäänyt pois? Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä minuakin piristää, jos joku nuori/vanha/kaunis/ruma mies tai nainen hymyilee ja sanoo jotain kohteliasta. Tulee hyvä mieli ja se voi kantaa vaikka koko päivän. Mutta ei se nyt mikään suhdelupaus ole.
Tuonko takia Suomessa ollaan niin epäkohteliaita ja tylyjä (varsinkin n. yli 45-vuotiaat)? Ettei vain kuvitella, että joku olisi seksuaalisessa mielessä kiinnostunut? Ahdistavalta ja pelottavalta 50-lukulaiselta ajattelumallilta kuulostaa.
T. Nainen
Heh no toivottavasti ei sillä sittenhän sitä sais olla treffeillä koko kaupan kassajonon kanssa
Sitä toivoisi, että kukaan mies tai niiden vaimot ei kuvittelis mun flirttailevan kun hymyilen vain kohteliaasti asiakaspalvelutilanteessa. Turha toivo.
Nyt siis tiedämme, että ap eroaa miehestään, joka käy salilla, ja että siellä salilla vastaanotossa joku joskus hymyilee.
Nämä olivat arvokkaita tietoja. Kiitos, ap!
Ette nyt ilmeisesti ymmärtäneet tämän avauksen pointtia. Sain tietää mieheni käyvän salilla ihastuneena johonkin toiseen, eli oli hyvä kun erosimme. Se että mies vielä kertoi tuon oli mielestäni ilkeää, yritti selvästi loukata koska kertoi sen "kostoksi" siitä että jätin hänet. En menettänyt miehessä mitään. Ne syyt minkä vuoksi hänet jätin oli ihan muita syitä kuin mustasukkaisuus...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis tiedämme, että ap eroaa miehestään, joka käy salilla, ja että siellä salilla vastaanotossa joku joskus hymyilee.
Nämä olivat arvokkaita tietoja. Kiitos, ap!
Ole hyvä! On mukavaa tuoda viihdykettä muiden päivään 🤩
-ap
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Siis ei kai ap tuon takia miestä jättänyt, vaan mies kertoi tuom eroilmoituksen jälkeen? Niin ainakin itse ymmärsin. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ette nyt ilmeisesti ymmärtäneet tämän avauksen pointtia. Sain tietää mieheni käyvän salilla ihastuneena johonkin toiseen, eli oli hyvä kun erosimme. Se että mies vielä kertoi tuon oli mielestäni ilkeää, yritti selvästi loukata koska kertoi sen "kostoksi" siitä että jätin hänet. En menettänyt miehessä mitään. Ne syyt minkä vuoksi hänet jätin oli ihan muita syitä kuin mustasukkaisuus...
-ap
Kai sä kerroit sille, että niille aspan henkilöille maksetaan siitä että ne tervehtii iloisesti maksavia asiakkaita? :D
Vierailija kirjoitti:
-ap
Juu. Saattaahan sitä ihminen keksiä jotain loukkavaa, kun on itse ensin joutunut loukatuksi.
Mies nyt epätoivoissaan repi jotain irti muuten tyhjänpäiväisestä asiasta, koska koki tulleensa loukatuksi eikä keksinyt muuta. Sinä ap vain osuit arkaan paikkaan. Piti jotenkin kostaa.
Miehet menee vaikka raketilla kuuhun jos saavat tietää että vastassa on joku nainen flirttailemassa heille (joku nainen=hyvännäköinen nainen)