Paljonko oli nykyisen puhelimesi ostohinta?
Kommentit (61)
Aiemmin olen ostanut parin vuoden välein noin 200€ puhelimen. Nyt sain lahjaksi 500€ puhelimen, itse en olisi raskinut ostaa noin kallista puhelinta.
70e maksoin tästä tänä vuonna. Mulle riittää mainiosti. Varaa olisi mihin puhelimeen tahansa muta kalliimmissa ei ole mitään miksi ostaisin. Vain soitan ja tekstaan puhelimella ja nettiä selaan.
1045€. Tuore 5G puhelin "Sampalta" maaliskuulta.
En muista, puhelin hommattu 2015. Eikä ollut mikään kallis malli silloinkaan.
350€ joulukuussa 2017. Pitäs uus hommata, mutta vaihtoehtoja on liikaa.
Noin 250e, ostettu toissa jouluna. On aika lailla maksimi, mitä suostun maksamaan puhelimesta.
Samsungin älypuhelin 2015, maksoi jotain 80 e. Oli synttärilahja.
490, joku Samsungin S-sarjan puhelin tarjouksesta muutama kk sitten. Halusin sellaisen, että ei ala heti häiritä, kun toiminnot ei toimi kunnolla. Kunnon kamera ja muistitilaa.
1300€ iPhone Xs Max vuonna 2018. Ei sitä millään halpiksella viittisi vauvaa selata. Muuten hyvä vekotin mutta liukas ja tippunut jo kymmeniä kertoja. Mitään suojakuoria en käytä kun ne pilaa käyttömukavuuden.
K*sipäät maksavat puhelimista maltaita. Ovat luultavasti samanlaisia tyyppejä kuin Sofia Blörf; kuvaavat itseään joka tilanteessa (hississä, puiston penkillä, jätskiä syömässä, sohvalla makaamassa, treenin jälkeen pukukopin peilissä, kadulla kulkemassa...) ja luuri pitää olla koko ajan kädessä.
Noin 650 €. Vuoden päästä julkaisusta ostettu iPhone 6S. Ei ole vielä löytynyt korvaajaa näillä spekseillä: Pieni fyysinen koko, OLED näyttö, vähintään kohtuullinen akkukesto, vanillakäyttis ja hintaa alle 500 €.
Työsuhdepuhelin joten en tiedä ostohintaa, varmaan noin 400 euroa. Olen ostanut itse puhelimen varmaan 10 vuotta sitten viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39 e ja luultavasti kestävin puhelin ikinä. Sillä voi vain soittaa ja tekstata. Otin uudelleen käyttöön kun uudempi puhelin ei suostunut enää latautumaan. Nyt olen pari vuotta pärjännyt ihan hyvin tuolla vanhalla kunnollisella luurilla. Se on ihan huippu kun sitä ei tarvi edes päivittää.
Minulla muutaman kympin maksanut perusluuri on kestänyt jo 14 vuotta.
Huvittaa kun nämä halvat luurit kestää kaikista eniten. Tuon 39 e maksaneen ostin 2006 tai 2007. Uudempi hienompi missä on kamerat ja toimintoja enemmän kuin tarvin sippasi lataamasta. Otin vanhan luotettavan käyttöön ja tykkään että tuo on paljon parempi. Ihan hyvin sillä häiriköi humalassa ihmisiä. Kuka muka soittelee selvinpäin?
Parinsadan euron vehkeitä ostan 5-10 vuoden välein, riippuen siitä jos ja kun puhelimeen tulee jotain sellaista vikaa ettei se enää täytä tehtäväänsä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
K*sipäät maksavat puhelimista maltaita. Ovat luultavasti samanlaisia tyyppejä kuin Sofia Blörf; kuvaavat itseään joka tilanteessa (hississä, puiston penkillä, jätskiä syömässä, sohvalla makaamassa, treenin jälkeen pukukopin peilissä, kadulla kulkemassa...) ja luuri pitää olla koko ajan kädessä.
Jep. Ksipäitä ei suinkaan ole ne ketkä tekevät persoonallisuusmääritelmän pelkän puhelimen perusteella.
Oli muistaakseni kympin verran.
(ostin sen Nokialaiseni toissakesänä kirpparilta)
Jotain 900mk. En muista nii tarkkaan.