Paljonko oli nykyisen puhelimesi ostohinta?
Kommentit (61)
69 euroa paikallisesta kodinkoneliikkeestä - ostettu joulukuussa 2019. Huawei Y5.
Nokia C2-05 maksoi vuonna 2011 49 euroa. Ollut päivittäisessä käytössä siitä asti. Ainoastaan akku meinaa olla jo huonohko.
M 45
900 jotain toukokuussa 2019, iPhone XR. Tavoite ja toive olisi, että kestäisi käytössä ainakin 5 vuotta. On ollut todella hyvä ja mieluinen laite, ja akun kapasiteettikin on vielä 100 %, kun vuosi käyttöä takana.
Noin 2½ vuotta sitten suunnilleen 250 €. Nyt samasta puhelimesta saa uudempia versioita lähes puolella hinnalla. Arvatkaa, ketuttaako?
Meillä on nuuka työnantaja ja duunipuhelin saa maksaa 250€. Tai saa ostaa kalliimmankin mutta pitää itse maksaa loput. Taisi maksaa Honor 8 64Gb muistilla aika tarkaan 300€ pari vuotta sitten. Puhelimessa ei muuten vikaa ja riittävät ominausuudet, mutta akku tuntuu heikentyvän törkeän nopeati, ei kestä enää läheskään vuorokautta lataamatta.
jotain satku... Enkä mä yleensä edes pidä sitä mukana vaan käytän nokiaa jossa on mustavalkoinen näyttö, en muista mikä sen malli on.
Muistaakseni 149 €. Uutena ostin vajaat kaksi vuotta sitten.
19 € vuonna 2010. Puhelut ja tekstiviestit onnistuvat, akku kestää pari viikkoa.
Samsung S7 ja maksoin muistaakseni 700 euroa. Se oli jo ostohetkellä vanha malli. Tämä on ollut minulla jo aika monta vuotta. Muuten toimii täydellisesti, mutta akku ei meinaa kestää. Houkuttelisi uusi S20.
Vierailija kirjoitti:
39 e ja luultavasti kestävin puhelin ikinä. Sillä voi vain soittaa ja tekstata. Otin uudelleen käyttöön kun uudempi puhelin ei suostunut enää latautumaan. Nyt olen pari vuotta pärjännyt ihan hyvin tuolla vanhalla kunnollisella luurilla. Se on ihan huippu kun sitä ei tarvi edes päivittää.
Minulla muutaman kympin maksanut perusluuri on kestänyt jo 14 vuotta.
240e syyskuussa 2016. Hyvin toimii edelleen!
70€. Nyt pitäisi kyllä hankkia jo uusi, kunhan raskisi, jos max 140€ saisi kohtalaisen älypuhelimen...
900 €, tosin en maksanut tästä mitään (työsuhdepuhelin). Ennen olen ostanut 200 € luureja eikä mulla ole ollut mitään tarvetta kalliimmalle, mutta nyt oon kyllä tykästynyt siihen, että kaikki toimii just eikä melkein.