Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rehellisesti, kuinka paljon luulet minun laihtuneen?

26.05.2020 |

https://aijaa.com/P23468

Vasen kuva marraskuulta ja nuo toiset tältä päivältä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe hirveästi eroa, aika pläski molemmissa kuvissa. -2 kg?

Vierailija
22/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisestä kuvasta näkee eron, mutta miksi olet siinä varpaisillasi tuossa omituisessa asennossa? Yritätkö saada peppua ja kurveja paremmin näkyviin? Surullista, jos oma itsetunto riippuu noin vahvasti vartalon muodoista. Olet ehkä ollut "läski", mutta et näyttäisi olevan enää. Syö terveellisesti ja tasapainoisesti, ja lopeta painostasi murehtiminen. Se on mielelle parhaaksi, ja muussa tapauksessa saatat alkaa sabotoida itseäsi ja kerätä kaikki kilot moninkertaisena takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantavan näköinen kroppa. Ennen ja jälkeen painonpudotuksen.

Sekö on tärkeintä, olla pantava? Yök teitä miehiä.

Vierailija
24/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihonut 5kg

Vierailija
25/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi laihtunut tuosta vyötärön kohdilta, se ei vain hirveästi näy edestä päin, sivulta kyllä. Mutta tosi hieno homma, terveyden kannalta juuri keskivartalolihavuus on pahinta, kilot on siis lähtenyt just oikeasta paikasta!

Vierailija
26/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun kuvaan verrattuna huomaa ison muutoksen. Näiden kahden muun kuvan välillä ei niin isoa eroa, mutta asento ja eri vaatteet vaikuttaa. Ehkä jalat näyttää vähän kiinteämmiltä. Mutta tuo ennen -kuva mustilla housuilla on sen verran epäselvä, että vaikea sanoa.

27/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/a2YvV3

Kokeilun housuja jotka ei menneet marraskuussa päälle edes

28/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laihtunut paljon, onnittelut siitä! Ilkeilijöiden kommentit voit jättää omaan arvoonsa - on niin helppo huudella ruudun takaa sohvalla maaten. Laittaisivat toki kuvia omasta kropastaan muiden arvosteltavaksi.

Vierailija
30/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti laihtunut. Kyllä ero on melkoinen. Kuinka pitkä aika oli et paino noin paljon putos?

31/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavasti laihtunut. Kyllä ero on melkoinen. Kuinka pitkä aika oli et paino noin paljon putos?

Marraskuussa painoin enemmän kuin ikinä mutta joulukuusta olen vahtinut painoa tarkemmin.

Vierailija
32/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No farkkukuvassa muutos näkyy tosi selkeästi. Onnea, hienosti onnistuttu! :)

Vierailija
33/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marraskuussa painoin enemmän kuin ikinä mutta joulukuusta olen vahtinut painoa tarkemmin.

Eli nimimerkin vaihto :) et näytä läskiltä. Pidätkö herkkupäivii ja mitkä sun rutiinit on päivässä?

Vierailija
34/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat kannattaisi ottaa aina samassa paikassa, samalta etäisyydeltä , samassa asennossa ja suunnilleen samoin puettuna, niin vertailu olisi helpompaa, muuten menee vähän vaikeaksi ainakin ulkopuolisille arvioijille.

Vierailija
35/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimittelet itseäsi läskiksi 🤔

Vierailija
36/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa nuo kg:t ja pituuden? Minun on vaikea hahmottaa omaa kokoani, niin olisi kiva tietää, osunko tuohon väliin, kuten luulen.

37/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa nuo kg:t ja pituuden? Minun on vaikea hahmottaa omaa kokoani, niin olisi kiva tietää, osunko tuohon väliin, kuten luulen.

168cm ja tänään painoa oli 76kg. Tavoitteena laihtua ainakin 10-15kg vielä.

Vierailija
38/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, laitatko tänne kuvia?? Mikä ihmisiä vaivaa??

Vierailija
39/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, jos oma itsetunto riippuu noin vahvasti vartalon muodoista.

Voi tuota sinun pahan olon määrää. Onko tarkoituksesi saada myös paha olo sille joka haluaa saada oman vartalonsa sellaiseksi minkä kokee paremmaksi? Vai oletko itse vain epäonnistunut jossain (esim. vartalosi kiinteyttämisessä), että olet katkeroitunut niille jotka ovat onnistuneet?

Vierailija
40/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuvista. Tuo kannustaa jatkamaan omaa projektia. Tosin lähtöpaino on isompi kuin sulla ja tuo sun nykypaino on vasta välitavoite.