Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita, joita miehet tekevät naisten mieliksi

Vierailija
26.05.2020 |

Vastapaino toiselle ketjulle

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavamme naisen kuluja, valehtelemme naisen olevan se ainoa, jota ajattelee ja haluaa. Se nainen on täydellinen, maailman kaunein ja tekisi mitä tahansa sille naiselle.

Tässä on kuitenkin se ristiriita, että kaikki naiset eivät arvosta palvojamiestä, vaan naiselle pitää kyetä sanomaan vastaan ja olemaan eri mieltä ja jopa olla auttamatta. Pitää vain tajuta ne oikeat tilanteen, jolloin noin kannattaa tehdä. Jatkuva torjuminen tai myötäily ajautuu joko eroon tai hyväksikäyttöön ja ennen pitkään eroon sekin, koska toinen mies tai useampi mies.

Vierailija
42/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin meno ja lasten teko tulevat lähes aina naisen aloitteesta ja kun mies haluaa miellyttää niin..

Mistä tulee tällainen näkemys, että perheellistyminen on vain naisten halua? Oma mies itse halusi naimisiin ja lapsen. Samoin kaverimiehet, kaikissa mies aktiivinen osapuoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin meno ja lasten teko tulevat lähes aina naisen aloitteesta ja kun mies haluaa miellyttää niin..

Mistä tulee tällainen näkemys, että perheellistyminen on vain naisten halua? Oma mies itse halusi naimisiin ja lapsen. Samoin kaverimiehet, kaikissa mies aktiivinen osapuoli. 

Samoin. Mun miehen edellinen naisystävä ei halunnut lapsia, johon kaatui niiden suhde. Minä taas halusin monta lasta ja kerroinkin sen miehelle (ennen kuin oltiin vielä vakavissaankaan).

Vierailija
44/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietävät naisen miesvihaa

Vierailija
45/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietävät naisen miesvihaa

Jaaha, miesvihaamies päätti tulla tähänKIN ketjuun itkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme