Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti oman keskustelupalstan ylläpito

AS-mies
26.05.2020 |

Olen erään keskustelupalstan ylläpitäjä, ja tuntuu että suurin osa käyttäjistä on siellä vain höpöttelemässä turhanpäiväisiä.
- Kysellään asioita, jotka voitaisiin parissa sekunnissa selvittää Googlen avulla. Esim. Missä/milloin toi tapahtuma on? Paljo sinne on sisäänpääsy?

- "Kuppikunnat", eli keskustellaan vain tuttujen kanssa ja myötäillään heidän mielipiteitä. Tuntemattomille ei vastata tai heitä kohtaan ollaan tylyjä.

- Monet tuntuvat pelkäävän "Besserwisserin leimaa", mikä johtaa siihen että ollaan liian "vaatimattomia". Esim. Jos mä nyt muistan oikein se julkaistiin joskus 50-luvulla, pitää tsekata kunhan pääsen himaan. Julkaisupäivä olisi varmasti voitu selvittää parissa sekunnissa Googlesta.

- Ei ymmärretä jakaa linkkejä / tiedon lähdettä. Esim. Hei, ootteko nähneet tämän hienon uuden videon ja tietenkin linkki puuttuu perästä. Jos linkki kuitenkin laitetaan videoon, tietenkin se on kaikista huonolaatuisin, joku 360p-video.

- Ketjujen otsikoinnit ym. ihan päin honkia. Esim. AAPUA!;  Voitteks kertooIllalla telkussa; Pikku kyssäri jne.

Menoa vuosia sivusta seuranneena olen valitettavasti tullut siihen tulokseen, että "tyhjät kannut kolisevat eniten". Vai onko se vaan niin, että keskustelufoorumit ovat pohjimmiltaan kuin työpaikan kahvihuoneet, joissa kevyt rupattelu ja suhteiden luominen on tärkeintä, eikä tiedonjako.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän