Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dignitas palvelu. Ompas vaikeeta päästä sinne jäseneksi.

Vierailija
25.05.2020 |

Mä olen 30v ja en voi enää elää näkymättömänä ja yksinäisenä. Mulla tämä elämä on niin rankkaa että olen vain keränyt rahaa jotta voisin mennä päätää päiväni Sveitsissä. Mua raivostuttaa se että kuinka vaikeeta koko prosessista on tehty. Kuvittelin että rahalla saa.

Mulla ei ole enää mitään mielenkiintoa olla tällä planeetalla tämän karmea olennon kanssa nimeltä ihminen. Mua on teurastettu liian monta kerta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupupupup

Vierailija
2/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oM! oM!

Vierailija
4/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin en todellakaan ymmärrä tätä aloitusta. En kyllä ymmärrä sittenkään, jos olet mies, sillä vaikka elämä olisi yksinäistä ja paskaa, niin silti elämässä on arvokkaitakin asioita (kerron kokemuksesta)

Mutta siis tosiaan jos olet nainen, niin saisit milloin tahansa seuraa. Ja vaikka olisit ruma ja epäsosiaalinen nainen, niin ei sinun tarvitse mihinkään pasiviherahoon tyytyä, vaan saat kyllä ihan okei seuraa, jos nyt et ehkä mitään 5/5 hurmuria kumminkaan.

Miksi et ottaisi iloa irti siitä mitä sinulla on ja mitä mahdollisuuksia sinulla on?

t. mies

Vierailija
5/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaa tiedoksi. Minulla on kuulemma käytöstavat, olen kiltti, huolehdin itsestäni. Minua systemaattisesti jätetään ulkopuolelle joka paikassa. Joka työpaikassa missä olen ollut minua ei ole kutsuttu mukaan. Kaverit eivät halua minua mukaan kekkereihin ja perhe on haukunut minua.

Mulla on täällä todenteolla ollut voimat loppunut. Olen arvoton ihminen. Voi kun tietäisitte kuinka aktiivinen olen ollut. Mä on niin täynnä pettymyksiä, sydämeni on särkynyt. En ole enää noussut ylös.

Minä aion viedä tämä eteenpäin mutta en tiedä miten nämä suomalaiset lääkärit tähän suhtautuvat. He mmetti soikoon kun ei saa edes päättää oma elämänsä.

Vierailija
6/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi kuvitellakkana kuinka tyhjäksi elämä on jäänyt kun viesteihin ei vastata, sua jätetään ulkopuolelle, kukaan ei koskaan ikinä ota sinuun yhteyttä. Muuten vaa on ollut aivan liikaa pettymyksiä ja vastoinkäymisiä. Vielä ihmiset sanovat että mulla on poikeuksellisen huono tuuri elämässä.

Mitä mä nyt tänne jään?? Jään vailla onnistumisen kokemuksia ja  muistoja.

Vierailija
7/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita jotka haluavat käydä tätä läpi?

Vierailija
8/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne saa kirjoittaa jos joku on tekemässä saman.

Vierailija
9/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan vaa tiedoksi. Minulla on kuulemma käytöstavat, olen kiltti, huolehdin itsestäni. Minua systemaattisesti jätetään ulkopuolelle joka paikassa. Joka työpaikassa missä olen ollut minua ei ole kutsuttu mukaan. Kaverit eivät halua minua mukaan kekkereihin ja perhe on haukunut minua.

Mulla on täällä todenteolla ollut voimat loppunut. Olen arvoton ihminen. Voi kun tietäisitte kuinka aktiivinen olen ollut. Mä on niin täynnä pettymyksiä, sydämeni on särkynyt. En ole enää noussut ylös.

Minä aion viedä tämä eteenpäin mutta en tiedä miten nämä suomalaiset lääkärit tähän suhtautuvat. He mmetti soikoon kun ei saa edes päättää oma elämänsä.

Et ole arvoton ihminen. Minäkin olen yksin, ja olen ollut vielä enemmän yksin kuin mitä nyt olen. Silti mielestäni toivoa on aina olemassa. Täytyy vain pystyä hyväksymään, että ehkä sellaista unelmaelämää, jota joskus toivoi, ei ole tulossa. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö voisi kokea onneakin. Etteikö elämä voisi parantua ja paljonkin.

Jos olet 30v, niin sinulla on vielä niin paljon aikaakin. Minä olen nelikymppinen, ja uskon silti että elämäni voi olla parempaa vielä tulevaisuudessa. Minulla on siitä todisteitakin, elämäni on viimeiset pari-kolme vuotta ollut parempaa kuin varmaan kymmeneen vuoteen ennen sitä. Eli elämä ei lopu kolmekymppisiin. Sinulla on vielä paljon aikaa. :)

Vierailija
10/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi kuvitellakkana kuinka tyhjäksi elämä on jäänyt kun viesteihin ei vastata, sua jätetään ulkopuolelle, kukaan ei koskaan ikinä ota sinuun yhteyttä. Muuten vaa on ollut aivan liikaa pettymyksiä ja vastoinkäymisiä. Vielä ihmiset sanovat että mulla on poikeuksellisen huono tuuri elämässä.

Mitä mä nyt tänne jään?? Jään vailla onnistumisen kokemuksia ja  muistoja.

Miten sinut on jätetty ulkopuolelle, tai ketkä on jättäneet? Voisitko löytää jotain muita ihmisiä, jotka eivät jätä ulkopuolelle?

Vierailija
11/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi tehdä itse itsarin? Raukkamaista valittaa, että miksi ei kukaan halua edes tappaa minua.

Vierailija
12/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krii­si­pu­he­lin - kes­kus­te­lua­pua nu­me­ros­sa 09 2525 0111

Krii­si­pu­he­lin päi­vys­tää nu­me­ros­sa 09 2525 0111 suo­men kie­lel­lä 24/7.

Oletko vaikeassa elämäntilanteessa tai kokenut järkyttävän tapahtuman? Onko elämäsi juuri muuttunut ja tuntuuko se ylivoimaiselta? Koetko, ettet jaksa enää yksin huolen tai murheen kanssa? Onko sinulla itsetuhoisia ajatuksia?

Kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti. Puhelimessa vastaavat kriisityön ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset ympäri Suomea. Valtakunnallinen kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua kriisissä oleville ja heidän läheisilleen. Kriisipuhelin-keskustelun tavoitteena on helpottaa henkistä hätää sekä ehkäistä itsemurhia. Päivystäjä auttaa soittajaa pohtimaan keinoja tilanteen helpottamiseksi, omien voimavarojen löytämiseksi ja ongelmien ratkaisemiseksi.

KRIISIPUHELIMEN RUOTSINKIELINEN LINJA, Kristelefon,

päivystää numerossa 09 2525 0112

ma, ke klo 16.00-20.00 sekä ti, to, pe klo 9.00-13.00

KRIISIPUHELIMEN ARABIANKIELINEN LINJA

päivystää numerossa 09 2525 0113

ma, ti klo 11.00-15.00, ke klo 13.00-16.00 ja 17.00-21.00 sekä to 10.00-15.00

Englanniksi voi soittaa arabiankieliselle linjalle.

Ulkomailta soitettaessa esimerkiksi Kriisipuhelimen suomenkielisen linjan numero on +358 9 2525 0111.

Puhelinoperaattorista johtuen puheluissa voi joskus esiintyä katkeamisia. Pahoittelemme häiriötä ja kehotamme soittamaan tällaisessa tilanteessa uudelleen. Puhelinoperaattorin huoltotyöt sijoittuvat yöaikaan.

Kriisipuhelimen periaatteet ovat

nimettömyys

kunnioitus ja arvostava kohtaaminen

luottamus

keskustelun keskiössä kriisi

lähtökohtaisesti yksi puhelinkeskustelu

ei tavoitella taloudellista voittoa.

Päivystäjät eivät näe soittajan numeroa. Kriisipuhelimesta ei voida soittaa takaisin soittajalle.

Vierailija
13/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Dignitaksessakin olla ehtona useamman lääkärin lausunto ja läpikäyty psykoterapia, että sinne psyykkisistä syistä otettaisiin asiakkaaksi.

Vierailija
14/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa ole arvokas kenenkään silmissä. Minua ei vaa jotenkin pidetä relevanttina, tai pidetään itsestäänselvyytenä.

Ihan kun mulla ei olisi väliä. Tässä vuoden aikana minulle on sanottu niin paljon rumia asioita.

Vierailija
15/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä ehdot täyttyvät.

Vierailija
16/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Dignitakselta sähköpostiini vastauksen. Ensi viikolla otan psykiatrilla puheeksi tämän vaihtoehdon ja kysyn miten Suomessa nyt pitäisi edetä että asia ei jäisi junnaamaan paikoilleen. Sain hyvät ohjeet sähköpostitse. Toki on epävarmaa että klinikalle asiakkaaksi pääsee mutta tämä on kuitenkin eteenpäin tavoitteessani kuolla kivuttomasti ja rauhallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan