Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKA mulla on kun huimaa ja nako heittaa? :( en ainakaan raskaana kun mies sterilisoitu ja vieraissa en kay! juonut olen runsaasti ja syonyt. tata on kestanyt nyt 4 paivaa?? niin

Vierailija
06.07.2006 |

väsyttääkin kamalasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lääkäri ei ota noilla oireilla tosissaan. Tietenkin jos maksat lääkärille siitä että hän ottaa sinut vakavissaan(eli yksityislääkäri) niin voihan siellä käydä. Jos haluat pään kuvattavaksi niin vähintään muutama ylimääräinen satalappunen pitäisi olla taskussa. Tuskin mitään löytyy ja varmaankin oireet häviävät ajan myötä.

Vierailija
2/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten huimasi vuoden päivät lähes koko ajan. En uskaltanut lähteä enää liikenteeseenkään ilman rattaita, vaikken kertaakaan pökertynyt tai kupsahtanut. Kiropraktikolta sain avun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin oli tuota " kännissä oloa" eli tuntui kuin ois ollut laivassa ja vika oli mun silmissä. Näkö on ihan hyvä normaalissa näkötestissä, mutta kunnon testeissä todettiin piilokarsastus.

Vierailija
4/4 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla tosin oli tuota " kännissä oloa" eli tuntui kuin ois ollut laivassa ja vika oli mun silmissä. Näkö on ihan hyvä normaalissa näkötestissä, mutta kunnon testeissä todettiin piilokarsastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi