Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa! Valmistujaiset ja ylppärit piti olla vasta elokuussa!

Vierailija
25.05.2020 |

..... ja nyt Ilta-Sanomat toitottaa tällaista https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006517878.html
että kuinka kaunis sää on valmistujaisviikonloppuna ja voi pitää ulkojuhlia ja sisälläkin, kunhan vain vähän porrastaa vieraiden tuloa.

Ensin nimenomaan kielletään juhlat ja annetaan valtakunnallinen suositus pitää ne 28.-29.8. Me ainakin siirrettiin pitopalveluvaraus ja kaikki muukin tuonne. Kiva kun nyt sitten olisi kuitenkin voinut ne juhlat pitää ihan normaaliin aikaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää: ihmiset te saatte ajatella ihan itsekin!

Meille juuri lähinnä ilmoittauduttiin, tulemme taas kesälomamatkalla kylään kiertäessämme Suomea. Meidän paikkakunnalla ei ole koronaa, mutta he asuvat Helsingissä.

Ihmisen omilla aivoilla ajattelu on sitä, että ajatellaan mikä on heille itselle hyväksi ja riskitöntä, muiden asemaan asettuminen ei onnistu.

Vierailija
22/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huokaus. Ihmiset on TAAS ymmärtäneet väärin. OPPILAITOKSET eivät järjestä lakituksia tai muita juhlia nyt, vaan vasta elokuussa. Sen sijaan yksityisiä juhlia ei ole missään vaiheessa kielletty. Toki kannattaa ajatella maalaisjärjellä, minkälaisia kokoontumisia nyt kannattaa pitää, mutta ei niitä ole kukaan kieltänyt.

Esim. Koronahäät ovat kiva pirteä tapahtuma, sitten voi loukkaantua ja uhriutua, jos joku läheinen ja tärkeä ei halua osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse totella, mitä iltapäivälehdessä lukee.

Joku vastuu voisi olla näillä roskalehdilläkin.

Vierailija
24/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pitää juuri silloin juhlat kun haluaa, se, että yo-juhlat olisi vasta elokuun vikalla viikolla, kun jatko-opinnot on jo alkaneet on vain turhaa.

Meillä ei "valmistu" kuin ysiluokkalainen ja pidetään silti pienet juhlat :) Ihan ensi viikonloppuna, ihan vaikka joku muu olisi kuinka hysteerinen hyvänsä.

Meillä myös isovanhemmat on tavanneet ja jopa halanneet lapsenlapsiaan!! Hui kauhistus!!

Jos huono tuuri käy niin ne isovanhemmat voi kuolla teidän välinpitämättömyytenne seurauksena. Siinäpä sitten kauhistelette hautajaisissa ,että olisiko sittenkin voinut olla vähemmän itsekäs.

Isovanhemmat on ihan itse tulleet meille ja ihan itse halunneet niitä lapsenlapsiaan halata. Onko se siis itsekästä, että toimimme kuten isovanhemmat itse haluavat? Joillekin ihmisille on tärkeämpää saada lisää elämää päiviin, kuin päiviä elämään.

Lisäksi paikkakunnallamme ei ole todettu maaliskuun jälkeen ainoatakaan koronatartuntaa, joten on aika epätodennäköistä, että se muodostuisi siitä, että isovanhemmat halaavat lapsenlapsiaan.

Sairasta. Minäminäminä, munmunmun.

Toivottavasti karma koskettaa ja sairastutte. Ansaittua.

Kaltaisesi ihmiset ärsyttävät ainakin minua enemmän kuin ne jotka haluavat juhlia. Et itse uskalla bunkkeristasi liikkua ja kun muut alkavat pikkuhiljaa taas elää olet katkera ja toivot heidän sairastumistaan koska jollakin kierolla tavalla se on mielestäsi oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme