Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveys on koronnan seuraava uhri

Vierailija
25.05.2020 |

Tuo laitoshan on ollut aivan turha. Laitos, joka hoitaa terveitä työssäkäyviä ihmisiä.
Kun sitten joku oikeasti sairastuu ja menettää työnsä, niin joutuu työterveyden ulkopuolelle.

Minäkin olen terveenä joutunut kutsuttuna jossain höpöhöpö-testeissä työterveydessä juoksemaan. Olen joutunut käymään työhöntulotarkastuksessakin. Noitakaan en pysty perustelemaan.

Jopa sairaana täytyy lähteä kotoa työterveyteen, jotta saa paperin työnantajalle. Eihän tässä ole mitään järkeä.

Sairasta ihmistä rasitetaan ja pakotetaan levittämään tautiaan ympäriinsä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitajat ammattiryhmänä on kyllä sellainen joukkio, jota ei pitäisi edes olla. Tärkeänä sanelevat "itsestäänselvyyksiä"(=rasvaton maito ja marganiini... superterveellistä, not) mutta mistään eivät mitään tiedä. Täysin turha ja tarpeeton ammattiryhmä.

Vierailija
22/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöntulotarkastuksessa hoitaja pahoitteli ettei nyt juuri pysty ottamaan kuuloa ( ammattitautina on kuulonalenemat, todettu jo aiemmin) ja verrnpaineenkin ollessa pilvissä vain naureskeli että jännittääkö. Olin sairastunut perussairauteen kolme vuotta sitten ja jäänyt pois samoista töistä, oli työterveyden arvioita ja vaikka mitä. Kerroin näistä avoimesti, mutta koska sairaus oli tasapainossa sillä hetkellä, terveydenhoitaja laittoi rastin kohtaan ”sopiva”.

Jäi jotenkin epäilevä olo, oliko terkka kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ollut hyvin tyytyväinen työterveyshuoltoon. Työhöntulotarkastus ja määräaikaistarkastukset on ollut aika turhia (pl. kuulotestit), mutta yksi vakavampi työstä johtuva sairaus hoidettiin nopeasti ja hyvin,  saikkulapun saa nykyään chatin kautta etänä jos ei välttämättä tarvitse käydä vastaanotolla.

Vierailija
24/24 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuriini

46/47 |

klo 14:42 | 28.3.2021

Missä eristetty virus, missä hallituksen perustelut liikkumisrajoituksista, missä tieto siitä, montako suomalaista kuollut heti rokotteen jälkeen, miksi rokotteessa sama ainesosa kuin sikapiikissä, miksi hallitus kantaa yk agenda 2030 rintarinkulaa...missä missä missä

Aika moni maa jo luopuneet rajoitustoimista sen takia, että PCR-testi antaa 37-40 monistuskerralla melkein 100% väärän positiivisen. Missä ylikuolleisuus? Ettekö kansalaiset ymmärrä, että kaikki tieto tästä huijauksesta on jo saatavilla.

Koronarealistit sivustolla lääkäreiden mielipiteitä. Kohta on jo liian myöhäistä herätä....

Virusmuunnos on tämä rokote. Juoskaa piikkiä karkuun tai käykää katsomassa kuolleita vaers järjestelmästä cdc ylläpitää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän