Edelleen ikävä sua joka ilta
Kommentit (28)
Jos olet saanut pakit tai sut on jätetty, niin sun on vaan kohdattava se, ettet toista ikinä saa. Hukkaat elämääsi turhaan ikävöintiin, et saa niitä päiviä ikinä takaisin.
Joka ikinen ilta menen nukkumaan toivoen, että toinen olisi tässä, tai puhelimeen tulisi viesti. Ei tule. Pitkä suhde on ohi ja pahalta tuntuu.
Sama ikävä myös oli pakko poistaa snäppisi
Tiedän, että olen ihana. Olen muskelijumala jota muijat diggaa. Jes!
Samoin. Ootan, että soitat vieläki jostain keskellä yötä ja kysyt, että eikai teijän äijä heränny. Pus.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ootan, että soitat vieläki jostain keskellä yötä ja kysyt, että eikai teijän äijä heränny. Pus.
Herätetyn äijän kosto on kamala!
Minulla on ikävä hyviä hetkiä, en ihmistä. Eroon/välirikkoon on aina syynsä, ja meillä ei loppuvaiheessa muita ollutkaan kuin syitä.
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä?
Sinä lähdit pois, mutta en olisi koskaan sitä toivonut. Estääkkään en voinut, en edes haluaisi.
Rakastan sua yhä
Sinä lähdit pois minä katselin taivaaseen!
Kaikesta huolimatta tuut aina oleen suurin rakkauteni ja sun luo palaisin jos vain pyytäisit. Muttet pyydä ja musta on puolet muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huolimatta tuut aina oleen suurin rakkauteni ja sun luo palaisin jos vain pyytäisit. Muttet pyydä ja musta on puolet muualla.
Samat sanat pakko myöntää.
Mulla ei ole enää sua, tunne paloi loppuun.