Lana Del Rey skandaali, oletteko seuranneet?
Lana Del Reyn Instagramin julkaisusta nousi kauhea haloo ja osa leimasi hänet rasis tiksi, koska oli nimennyt julkaisussaan artisteja, joista suurin osa on mustia. Mitä olette mieltä tästä tapauksesta? Olen itse kuunnellut Lanaa ja ollut fani vuodesta 2012. Ymmärrän pointin mitä hakee, mutta artistien nimeäminen oli vähän outoa samoin se, että on nyt mm. unfollannut Ariana Grandea (jonka nimi tulee julkaisusta myös ilmi). Ovat kuitenkin tehneet musiikkia yhdessä ja mietin oliko Ariana jotenkin reagoinut julkaisuun Lanan mielestä epätoivotulla tavalla D:
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Ariana Granden muutos ulkonäössä valtava:
https://www.instylemag.com.au/media/26013/ariana-grande-before-and-afte… .
Enpä kyllä sanoisi.
Eihän tuota tunnista samaksi ihmiseksi.
https://www.nugag.com/wp-content/uploads/2017/04/Ariana-Grande-before-a…
https://www.girlfriend.com.au/media/18393/1000-ariana-grande.jpg .
Edelleen samaa mieltä, että stailaus suurin tekijä ja varmaan nyt joku nenäleikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ah, Americana!
Americana tulee vielä kuolemaan nykyisen feminismiliberalismin ja kehitysmaalaistumisen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin jutun luettuani,
Mielipiteen esittäjän ihonväri oli siis väärä. Pointti meni ohi. Toki Lana olisi voinut käyttää vähän pelisilmää ja mainita jonkun valkoisenkin artistin tuohon joukkoon. Mutta rehellisesti sanoen, ei tule ketään mieleen. Britney ei olisi enää tarpeeksi ajankohtainen.
Ariana Grandella on samanlaiset juuret kuin Lady Gagalla. Onko Lady Gaga mielestäsi jotain muuta kuin valkoinen?
Ilmeisesti Ariana identifioi itsensä ruskeaksi tai sitten yrittää omia toisten kulttuuria, ihan miten vaan. Mutta kun taustoja ei tunne, niin "etniseltä" näyttää toisin kuin Gaga. Mutta kiitän tästä tiedosta, en tiennyt että se on pakkelia.
Ovatko jenkit todella jo niin pahasti degeneroituneet, että melkein yksinomaan kuuntelevat tuota etnistä paskamusiikkia?
Ei juma lauta tämä maailma on sekaisin, aikakoneella matka menneisyyteen ja räjäyttää kaikki somealustat he lvettiin kun niissä ei mitään muuta tehdä kuin jauheta väkisin väännettyä pas kaa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut ja ihan turhaan tuosta asiasta on tehty kohu. Lana puhuu asiasta x ja kaikki alkavat itkemään asiasta y. Ihan turhaa vouhkaamista, jonka tarkoituksena on vain mustamaalata häntä. Yksikään fani ei tule tuon takia muuttamaan mielipidettään hänestä, mutta kohun takia sellaisten ihmisten mielipide voi muuttua joka ei tunne häntä (artistina). Lana vaikuttaa hyvin herkältä (on sanonut niin itsekin), joten varmasti ottaa muiden kritiikin itseensä. On myös onneksi vahva jotta osaa pitää puolensa, mutta mielestäni hän ottaa kritiikin liian henkilökohtaisesti. Kaikkia ei voi miellyttää, kannattaisi vain antaa negatiivisten mielipiteiden olla ja vastata tyyliin "En tarkoittanut asiaa tuolla tavalla". Nyt marttyyriasenne paistaa hieman liikaa läpi. Harmillista, koska hän on yksi lempiartisteistani ja olen aina kuvitellut, että hän vähät välittää muiden mielipiteistä ja tekee omia juttujaan ylpeydellä.
Juu. Tuntuu että nykyään kaikista pahinta mitä itsellensä voi tehdä on alkaa selittelemään, kun saa jostain kritiikkiä. Siellä ollaan haukkana taas iskemässä heikoimpiin kohtiin, hakemalla haetaan aukkoja ja tehdään justiinsa asiasta x asia y, vaikka tarkoitettiin vielä z. Ei kannata lähteä siihen. Oman näkemyksensä voi kertoa ja sitten seisoo sen takana, mutta selitellä ei kannata.
"Sanon ei mutta miehet kuulevat kyllä" mitä hän tarkoitti tällä? Että hän on uniikki ja alistuva nainen jonka mielipiteellä ja kieltämisellä ei ole mitään merkitystä? Nykypäivän syöpää tollaset huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Ironista on, että nämä rasistisyyttäjät ovat enemmän itse rasisteja, kun ainoa minkä tekstistä huomasivat oli kyseisten laulajien ihonväri.
No noinhan se on kaikilla noilla nykyfeministeillä, kaikki liittyy vain ihonväriin ra sismiin. Äärettömän ra sistista porukkaa. Eivät edes osaa puhua etnisille ihmisille ilman että joko lässyttävät kuin pikkulapselle tai sitten vaihtoehtoisesti pelkäävät koko ajan olevansa ennakkoluuloisia ja pyrkivät vain miellyttämään noita kuin mitkäkin idiootit. Surkuhupaisaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Lana sitten laulaa?
Siitä kuinka on enkeli, joka haluaa elää kuin Jim Morrisson.
No ihan oikeassa hän on. Musiikki on lähinnä sitä, että läski kuu-keri räppää ja musta akka heiluttaa per-settä vieressä. Tai sitten se musta akka hoitaa sekä räppäämisen että per-seen heiluttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista on, että nämä rasistisyyttäjät ovat enemmän itse rasisteja, kun ainoa minkä tekstistä huomasivat oli kyseisten laulajien ihonväri.
No noinhan se on kaikilla noilla nykyfeministeillä, kaikki liittyy vain ihonväriin ra sismiin. Äärettömän ra sistista porukkaa. Eivät edes osaa puhua etnisille ihmisille ilman että joko lässyttävät kuin pikkulapselle tai sitten vaihtoehtoisesti pelkäävät koko ajan olevansa ennakkoluuloisia ja pyrkivät vain miellyttämään noita kuin mitkäkin idiootit. Surkuhupaisaa porukkaa.
Tiedän, ole seurannut. Tämän takia en enää missään nimessä halua tulla yhdistetyksi tuohon hulluun sakkiin, joka on vallannut nimiinsä kaiken "suvaitsevaisuuden" ja "tasa-arvon". Ovat tuolla vouhkaamisellansa hajottamassa sitä mihin mukamas tähtäävät ja itse ovat pahimpia eripuran luojia. Surkuhupaisaa tosiaankin.
Itse tuen ihan järjestään lähes kaikkia feministien "antirasismin" hampaisiin joutuneita henkilöitä. Jossain kohtaa tulee vielä sekin raja vastaan etten tue mitään etnistä toimintaa enää pelkästä periaatteesta, kiitos feminismin. Alkaa menemään liian pitkälle.
Lana on arjalaisen rodun puhdas edustaja.
Vierailija kirjoitti:
No ihan oikeassa hän on. Musiikki on lähinnä sitä, että läski kuu-keri räppää ja musta akka heiluttaa per-settä vieressä. Tai sitten se musta akka hoitaa sekä räppäämisen että per-seen heiluttamisen.
Niin ja tuo jostain syystä on kuitenkin trendikästä ja suosituinta musiikkia juuri nyt. Ja anal del rey on nyt siitä ottanut nokkiinsa. Jatkakoon nyt sitä pilipali pimputteluaan jostain rakkaussuhteista ei se kenekään perää kutita. Hän ei voi kontrolloida sitä mikä tällä hetkellä on suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuen ihan järjestään lähes kaikkia feministien "antirasismin" hampaisiin joutuneita henkilöitä. Jossain kohtaa tulee vielä sekin raja vastaan etten tue mitään etnistä toimintaa enää pelkästä periaatteesta, kiitos feminismin. Alkaa menemään liian pitkälle.
Tämähän se tässä kaikista ikävin lieveilmiö onkin. Ei ole oikein kostaa viattomille näiden urpojen toimintaa, mutta siihenhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se tässä kaikista ikävin lieveilmiö onkin. Ei ole oikein kostaa viattomille näiden urpojen toimintaa, mutta siihenhän se menee.
Olen täysin samaa mieltä, itse en edes haluaisi hössöttää mitään rotujuttuja lainkaan. Nykyfeministinen käpykaartilaisuus vain pakottaa jossain vaiheessa valitsemaan puolensa. Ja minä ainakin olen omieni puolella siinä kohtaa. Jokainenhan tietää miten lopulta käy hyödyllisille idiooteille ja käpykaartilaisille.
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/ofZwq4eQMKxK7iDt9
Basically kysyy, miksi Ariana, Beyonce, Doja Cat etc saa laulaa seksistä, pettämisestä ja strippaamisesta puolialasti, mutta kun hän tekee niin, leimataan väkivaltaa ihannoivaksi. Femin ismissä pitäisi olla paikka myös hänenlaisilleen herkille naisille.
Ja tuo on tulkittu niin, että Lana viittaa "herkillä naisilla" valkoihoisiin. Eli sanoo, että mustat ovat näitä vahvoja feministejä, jotka tallovat herkät valkoihoiset naiset jalkoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Lana on arjalaisen rodun puhdas edustaja.
No ei nyt oikeastaan. Jos jollekin on nyt muodostunut kuva että Lana jotenkin puolustaa valkoisia, tai että kirjoituksessaan ylipäänsä oli kyse rodusta, olette aivan hakoteillä. Lana on hyvinkin suvaitsevainen.
Ja ilmeisesti ei ole mikään yllätys, että on rasisti, koska seurusteli poliisin kanssa.
Lanalla oli pointti kohdallaan, monien nykyartistien - etenkin etnisten - musiikki on silkkaa degeneraatiota, ja nyt Lana toivon mukaan tajuaa miettiä mitä järkeä on kuulua liikkeeseen, jonka valkoisena jäsenenä oleminen on yhtä munankuorilla kävelemistä. Jollet peesaa mukana "ra sisti, ra sisti, ra sismi, ra sismi" niin olet kohta itse sakinhivutuksen kohteena.