Kuinka kovalla kuuntelette musiikkia kotonanne
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kuuntele musiikkia kotona.
Tai no, jos on bileet niin silloin. Ja silloin kovalla.
ihan mielenkiinnosta: millainen ihminen ei koskaan kuuntele musiikkia kotona? lestadiolainen tms?
Kuuntelen radiota/spotifyta töissä koko päivän. Kotona ollessani pidän tv:tä päällä, ihan koko ajan. En oikein keksi syytä miksi kuuntelisin kotona musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta: millainen ihminen ei koskaan kuuntele musiikkia kotona? lestadiolainen tms?
Kuuntelen radiota/spotifyta töissä koko päivän. Kotona ollessani pidän tv:tä päällä, ihan koko ajan. En oikein keksi syytä miksi kuuntelisin kotona musiikkia.
ok, tyylinsä kullakin! itse taas kuuntelen musiikkini kaikkein mieluiten kotona, omassa rauhassa ja keskittyen. ei tähän päivittäin tietenkään ole mahdollisuutta, kun pitää käydä töissä ja lapset meuhkaa iltaisin, mutta heti kun sopiva hetki tulee, niin levyt soimaan ja sohvalle nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, tyylinsä kullakin! itse taas kuuntelen musiikkini kaikkein mieluiten kotona, omassa rauhassa ja keskittyen. ei tähän päivittäin tietenkään ole mahdollisuutta, kun pitää käydä töissä ja lapset meuhkaa iltaisin, mutta heti kun sopiva hetki tulee, niin levyt soimaan ja sohvalle nauttimaan.
Töissä kuuntelen useimmiten kuulokkeilla ja uppoudun hyvin musiikkiin, radio-ohjelmiin tai äänikirjaan. Kotona en edes osaisi keskittyä samalla lailla ja minusta on kiva, kun tv on taustalla. Olen siis sinkku ja asun yksiössä. Töissä raksalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuin vielä omakotitalossa niin naapuritkin saivat kuunnella jos sille päälle satuin ja olutta oli riittävästi. Kaiuttimina oli kaksi ruumisarkun näköistä ja kokoista kaiutinta joissa oli 2 x 12 " elementit ja niitä syötti Pioneerin päätevahvistin joka painoi lähes 30 kiloa. Kerran naapuri laitto facebookin että heillä astiat vaeltaa hyllyssä ja kuuluu hirveä kilinä astiakaapeissa. Mies makasi oksennustaudissa talonsa lattialla ja sanoi että lattia tärisee bassokuvion tahdissa.
Itse asun kerrostalossa ja alakerrassa on joku sinunlaisesi, viikonloppu iltaisin usein siellä soi niin kovalla että tosiaan lasit kilisee kaapeissa ja lattiat tärisee. Aluksi tuntui huvittavalta mutta välillä kun sama jatkuu pitkin viikkoa ja pitäisi nukkua niin lakannut naurattamasta ja harkitsen pois muuttamista.
Asun kerrostalossa ja kuuntelen aika hiljaisella. Radio tai muuta musiikkia soi aika hiljaisella taustalla. Kuuntelen kuulokkeilla, jos haluan kuunnella lujempaa.