Uusi suhde ja pelottaa
Olen nuori nainen, alle 30 vuotias. Olin pitkään kiinni exässäni joka petti ja valehteli sen minkä kerkesi. Toisena vaihtoehtona mulla oli ihana ja kiltti mies. Jonka kanssa sitten loppujen lopuksi aloimme seurustelemaan. Toki exä vieläkin kummittelee mielessä, mutta olen hyvää vauhtia pääsemässä tunteista eroon, ja olen ymmärtänyt, että se mitä hän minulle teki ei ollut omaa syytäni Uusi mieheni tekee minut onnelliseksi ja hänen lähellään on hyvä olla.
Homma on vain se, että hänen exänsä ei ennen meidän seurustelua osoittanut minkä kiinnostusta mieheen. Nyt kun aloimme seurustelemaan, on nainen haluamassa exänsä takaisin. Humalassa noin pari kuukautta sitten mies itki minulle, että ikävöi exäänsä ja haluaa palata tämän kanssa yhteen. Saatiin asia sovittua, pyysi moneen kertaan anteeksi minulta. Annoin anteeksi vaikka vähän mietityttikin jatkaa suhdetta moisen avautumisen jälkeen.
Minua on satutettu todella usein, todella pahasti. Huomioiden tuon miehen humalaisen avautumisen ja exän uudelleen heränneet tunteet pelkään, että tulen taas petetyksi, tai vähintään jätetyksi. Olen miehelle pelkoni ilmaissut, ja hän on sanonut niiden olevan turhia. Mutta silti asia mietityttää kovasti. Onkohan tässä riski että minut jätetään ja menen taas rikki ja olen taas tuhlannut aikaa väärään ihmiseen? Suhde on nuori, alle 6 kk.
Kommentit (2)
Komppaan ykköstä. Puolen vuoden kohdilla pitäisi alkuhuuman olla vielä vahvasti päällä, niin ettei exät pyöriä mielessä. Kun oikein mietit, niin onko suhde semmoinen että uskot sen kestävän?
Jos alle puolen vuoden seurustelun jälkeen tuntuu tolta, niin eroa. sitä paitsi nykyinen suhteesi kuullostaa niin laastarilta, eli yksinolo saattaisi tehdä terää sinulle.