Syrjäytyneenä minua raivostuttaa toi Kultaranban koriste puheet!
Olisin tarvinnut tukea systemaattisesti korkeakouluun pääsemiseen, opiskeluun, terveyteen jne.
Helsingissä EI KOSKAAN riitä resursseja eikä mitään apua mistään saa... yhteiskunta ei ymmärrä millään tasolla minkalaista on olla yksinäinen ja ilman opiskelua tai työpaikkaa.
Kommentit (14)
Mä taas ihmettelen tuon tummatukkaisen miehen hiustyyliä. Juostenkustu kampaustyyli.
Onpas tuo Jutta kaunis! En muistanutkaan.
Pitää alkaa jossain vaiheessa suunnitella hieman, että miten me syrjäytetyt voitaisiin yhdistää voimamme.
Vai uikutetaanko täällä palstalla vielä 2080 luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joskus arvioida työn onnistumista? Ei se mallin työtä tee.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Minusta näyttää maatalon emännältä, toki positiivisessa mielessä - tuhtirakenteinen ja paksut käsivarret, jolloin todennäköisesti pärjäisi hyvin maatalon töissä. Kasvot toki nätin puoleiset, ikäänsä nähden.
Omaan makuun voisi olla sirompikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Minusta näyttää maatalon emännältä, toki positiivisessa mielessä - tuhtirakenteinen ja paksut käsivarret, jolloin todennäköisesti pärjäisi hyvin maatalon töissä. Kasvot toki nätin puoleiset, ikäänsä nähden.
Omaan makuun voisi olla sirompikin.
Maatalon emännät ovat hyviä ihmisiä!
Niin, kaiken pitäisi pysähtyä ja jäädä toisarvoiseksi Ap n murheiden tähden? Nostapa perseesi ja lähde ihan itse liikkeelle. Ihan kaikkea ei voi ulkoistaa yhteiskunnan niskoille.
Vierailija kirjoitti:
Pitää alkaa jossain vaiheessa suunnitella hieman, että miten me syrjäytetyt voitaisiin yhdistää voimamme.
Vai uikutetaanko täällä palstalla vielä 2080 luvulla?
Vuonna 2080 on taas uusia sukupolvia uikuttamassa. Niin kauan kun otetaan huomioon pelkästään hyvin toimeentulevat ja hyvävelikerhot niin mikään ei muutu.
Itse syrjäytyneenä kaipaan sellainen esim. 2 vuoden malli missä sinua saadaan kuntoon, saadaan opiskeluun ja työelämään vaikka leirimuodossa, pelastaisi ihmishenkiä ja raha säästyisi. Ei mitään höpö höpöä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, Jutta on kuin äitimaa, jykevän näköinen matriarkka, siis positiivisessa mielesää. Mekkokin on hyvä , ei liian silmiinpistävä. Ja kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, Jutta on kuin äitimaa, jykevän näköinen matriarkka, siis positiivisessa mielesää. Mekkokin on hyvä , ei liian silmiinpistävä. Ja kulmakarvat.
Jutasta tulisi hyvä maan äiti eli presidentti. Ehkäpä joskus!
VOISIMMEKO PYSYÄ AIHEESSA?
Mistä työtön syrjäytynyt 29v sais opiskeluun apua?
Corona aika kukaan ei ole mustakaan välittänyt. Suomi on vain menestyneille.