Palstan asiantuntijatöissä olevat
Olen huomannut, että täällä on kommentoimassa monia asiantuntijatehtävissä olevia. Voisiko joku ystävällisesti valottaa hieman, minkälaisia nämä työt oikein ovat.
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä se on laitesuunnittelua, käytännössä 3d-mallintaamista. Yhteistyökumppaneina materiaalituntemus, komponenttivalmistus, kokoonpano ja automaatio, logistiikkaketjut, osto, muotoilu, markkinointi, softa ja hardware.
Keksi mikä tahansa härpäke saippuakotelosta automaattiseen valmistussuoluun, niin minä ja kaverit suunnittelemme, ohjelmoimme, hankimme osat, valmistamme, pakkaamme ja myymme sen.
Miten sun työtehtävä on asiantuntijatyötä? Siis mikä on tehtävänimikkeesi ja mikä on sellaisen henkilön tehtävänimike, joka ei ole vielä asiantuntija?
Työnimike on asiantuntija ja tehtäväni on löytää ne työttömät, jotka hakevat perusteetta työttömyysetuutta. Asiantuntijatehtävä tämä on siksi, että minun täytyy osata soveltaa lainsäädäntöä yksilön kulloiseenkin tilanteeseen.
Itsellä se on laitesuunnittelua, käytännössä 3d-mallintaamista. Yhteistyökumppaneina materiaalituntemus, komponenttivalmistus, kokoonpano ja automaatio, logistiikkaketjut, osto, muotoilu, markkinointi, softa ja hardware.
Keksi mikä tahansa härpäke saippuakotelosta automaattiseen valmistussuoluun, niin minä ja kaverit suunnittelemme, ohjelmoimme, hankimme osat, valmistamme, pakkaamme ja myymme sen.