Miten orgasmin voi feikata?
En ole ikinä ymmärtänyt. Oma orgasmi näkyy ainakin tosi selkeästi päällepäin, jalat tärisee ja koko kroppa supistelee.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pokeleffoissa kiljutaan kun sikaa tapettais. Se riittää, ei miehet muuta kaipaa.
On ne miehet vaan niin pahoja.
Läählääh oumaigaad oumaigaaaaad aaaaaahhhhah
Vierailija kirjoitti:
Pokeleffoissa kiljutaan kun sikaa tapettais. Se riittää, ei miehet muuta kaipaa.
Valtaosa miehistä ei siis tiedä, että oikea orgasmi näkyy (ei vain kuulu) myös päällepäin? Vai onko naisia, joilla se ei oikeasti näy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Läählääh oumaigaad oumaigaaaaad aaaaaahhhhah
Äänitehosteet on hyvät. Sitten selkää kaarelle ja supistelet lantionpohjanlihaksia. Halutessasi voit tärisyttää myös jalkojasi. Sitten rentoutus jaa ooh.
Ei kaikki naiset orgasmoi samalla tavalla. Mutta tietysti kivempi selitys on että miehet on sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä ei siis tiedä, että oikea orgasmi näkyy (ei vain kuulu) myös päällepäin? Vai onko naisia, joilla se ei oikeasti näy?
Ap
Itsellä ei näy. Ainakaan mies ei tajua koska tulen vaan pyrkii jatkamaan ja jatkamaan jyystöä. Feikkaan klassisen orgasmin ja hänkin ymmärtää koska sopii tulla. Ilmeisesti tehostettu feikkaus jotenkin kiihottaa häntä.
No miehet ei ihan oikeasti ole kertaakaan huomannut milloin feikkaan ja milloin en, vaikka feikatessa tulee ähkittyä ja voihkittua ja kun oikeasti saan niin olen aika hiljaa. Ei miehetkään kilju ja huuda ku ne tulee..? No mutta ei minusta päälle päin huomaa kuin varmaan jostain vammasesta ilmeestä.
En kuitenkaan suosittele feikkaamista, mutta joskus on pakko jos tietää, ettei saa ja mies oikein kovasti yrittää.
Minulla orgasmi on vain pientä supistelua alapäässä, ei mitään jalkojen tärinää tai vastaavaa. Ja ei, en vaadi orgasmia seksissä. Minulle läheisyys on siinä se tärkeämpi puoli kuin parin sekunnin mittainen pieni supistelu.
Vierailija kirjoitti:
Kun eivät asiaa ymmärrä. Oli hyvä ketju äsken naisen orgasmista ja sen tuottamisesta, mutta Jonne poistatti. Tai: jospa se liiteli seksiosioon?
Mäkin haluun osata ton feikkauksen kun en saa orgasmia. Mut en ylifeikata niin et sen huomaa.
Helposti. Se on kuin ähkis kovaa isoa pasckaa percseestään.
Naisten kanssa seksikin on feikkiä. Miehet keskenään rehellisesti laukeavat ja ejaculoivat.
Tekoripsiä, tekotissejä, tekotukkia, tekohuulia ja teko-orgasmeja, mitä muuta vielä on?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun osata ton feikkauksen kun en saa orgasmia. Mut en ylifeikata niin et sen huomaa.
En suosittele feikkaamaan jos oikeasti ei saa milloinkaan. Teet karhunpalveluksen.
Opeta miestä, kerro mihin haluat hänen koskevan. Jos saaminen johtuu jännityksestä kerro se etukäteen, että jännittät niin paljon että tuskin saat jne.. Aika harva nainen saa myöskään perinteisellä yhdynnällä, vaan tarvitsee jotain muuta. esim. mies koskee samaa aikaan klitorikseen (voit myös itse tehdä sen) tai olet itse päällä ja etsit asennon josta saat nautintoa.
Aika usein ne jotka naiselle tuottavat eniten nautintoa, eivät miesten mielestä ole niitä parhaimpia, siksi kannattaa vaihdella :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla orgasmi on vain pientä supistelua alapäässä, ei mitään jalkojen tärinää tai vastaavaa. Ja ei, en vaadi orgasmia seksissä. Minulle läheisyys on siinä se tärkeämpi puoli kuin parin sekunnin mittainen pieni supistelu.
Et ole tainnut saada kunnollista orgasmia, jos se on pientä supistelua.
Kiva mennä miesten kanssa sänkyyn, kun ne on oppineet että rynkyttämällä nainen tulee (kaikki eksät feikanneet). Pidän nautintoa tärkeänä, joten kyllähän nuo rynkyttäjämiehet turhauttaa. Onneksi on omat sormet, niin voin samalla sormettaa itselleni nautinnon.