Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä sitä istutaan täpötäydessä loppuunmyydyssä junassa, mites oli sen koronan kanssa...

Vierailija
24.05.2020 |

Viime kerralla oli junassa muistutus turvavälistä keskusradiossa, nyt on kuulutus otettu pois, kun VR on myynyt kaikki paikat......

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR on perunut paljon junavuoroja, joten ei ihme, että ne harvat junat ovat sitten täynnä. Vastuutonta toimintaa!

Vierailija
22/24 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen junan voikin ajaa sitten suoraan krematorion ovista sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi kaikkien yrittäjien yms. ottaa tilanne tosissaan, kun rajoitukset kevenevät. Jottei tartuttavuusluku nouse uudelleen, jolloin jouduttaisiin taas tiukempiin rajoituksiin.

Vierailija
24/24 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun matkustin muutama viikko sitten valitsin tarkkaan paikan, jonka varaan ja ostin lipun. Edessä ja takana ei ollut ketään aivan lähellä lippua varatessani. Mutta mitäh!! Kun astun vaunuun niin sinnehän taakse ja eteeni tuli aivan liki istumaan matkustajat, vaikka paikkoja olisi ollut muuallakin. Olivat siis ostaneet minun jälkeeni liput ja olleet piittaamatta turvaväleistä lippua varatessaam! Kyllä vitutti. Vr:n pitäisi estää toisten läheltä paikan varaaminen, kun ihmiset eivät näköjään itse osaa sitä välttää. Ei auta, että itse varaa etäältä, kun joku änkeää lähelle kuitenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi