***LOKAMASUJEN TORSTAI** :)
Kommentit (22)
neuvolalääkärin jälkeen olen ollut lähinnä onnellinen kaikinpuolin kun viikkoja tuli lisää ja vauvan syntymä tuli lähemmäs ja kun kaikki oli hyvin, mutta yhtäkkiä iski äsken paniikki kun katsoin raskauskiekkoa että hedelmöityshän on tapahtunut jo joulun tienoilla jos viikkoja on lähemmäs 30! Ei muisteta yhtään, miten aktiivisia tai ei-aktiivisia silloin ollaan oltu ja sen muistan että loppiaista ennen tein raskaustestin - negan. Toivottavasti vauva on tosiaan saanut alkunsa jo silloin jouluna ja vauva on siksi niin iso ja viikkona enemmän, ettei se johdu mistään sellaisesta, että kyseessä olisikin jokin vamma tai sairaus jonka vuoksi tulossa on jättiläisvauva. Kai mä murehdin hormonien vaikutuksesta ja kyllä mä tiedän, että lääkäri nimenomaan sanoi, että kyllä raskaus tässä on pidemmällä ja vauva normaalipainoinen eikä mikään jättivauva ole kyseessä ja kaikki muuten rakenteeltaan oikein hienosti, mutta miksi sitä sitten heti murehtii kuitenkin????
Nazu ja vaavi ja viikkoja paljon!
..on aikas seisova ilma...kuuma ja kuuma ;)
poltin eilen retkellä olkapäät ja selän,auuuuuu..vaikka yleensä yritän olla tosi varovainen tuon auringon kanssa, pelottaa melanoomat summuut.
miehellä huomenna vika lomapäivä, nyyh ja sitten paluu arkeen,JO!!! lomaa ei ollut nyt kuin kaksi viikkoa, toki olen niistäkin tyytyväinen mutta kyllä ottaa päähän että ärsyttävän pomon takia tuota lomaa ei saa pitää, kyllä oisin ollut sen tarpeessa, ja tietty mieskin, kaksi viikkoa vaan tuntuu niin lyhyeltä ajalta:/ toivottavasti saa edes isyysloman pitää, tiedän että se on minulle todella tarpeellista, en osaa kuvitellakaan että tulisin toimeen itekseni esikoisen ja parinpäivän ikäisen vauvan kanssa ilman minkäänlaista lepoa synnytyksestä..
kylläpä nazu sinulle tulikin noita viikkoja! aattele että kohta jo yli kolmenkympin menee...hurjaa! vaikka eipä tässä kauaa mene kun kaikilla viikkoja niin paljon että ekat lokakuiset alkaa jo syntyä:) iik!
synnytys on taas pyörinyt hirmuna mielessä, ja vauva muutenkin, kai nyt on semmoinen " vaihe" .
niin ja tuohon työpaikkagalluppiin: kotiäitinä tällähetkellä:)
nyt ei selkä anna periksi enempää koneella istuskelua.. joten hipsin sohvalle kun poika on vielä hetken päikkäreillä ja siivouksetkin olen jo saanut tehtyä, niin ja tietty käyn minäkin pakastimen kautta;)
päivänjatkoja masuille!
fiikuna ja myttyliini rv26+1