Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma sukuni hylkäsi minut :(

Vierailija
24.05.2020 |

Olin aina pienestä asti Jehovan Todistaja. Ymmärsin, että Jehovat on täyttä puppua, muutenkin väärentäneet Raamatun omakseen ja jotain.

Jätin Jehovan Todistajat viime viikolla. Sukuni sitten ilmoitti isän kautta viestillä, että "Hienoa, kun halusit jättää oman sukusi. Sinulla ei ole enää asiaa meille. Hyvää loppuelämää!" :(

Mä en nyt oikein tiedä, mitä tekisin. Käyn kuitenkin opinnot loppuun. :(

Kommentit (28)

1/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vapaa nyt.

Nauti elämästä.

Vierailija
2/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tarvii juntteja sun elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, väärennökset saavat tuta G-voimat!

Jeesus on se oikea. Hanki vain oikea Raamattu! Elät vapaassa.

Vierailija
4/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviinkolkuttelijat pois maapallolta.

Vierailija
5/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet, hankit ammatin ja perustat perheen jossa kukaan ei koskaan hylkää toistaan. 

Vierailija
6/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse eteenpäin. Vihdoinkin olet vapaa. Nauti siitä!

Vierailija
7/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

No ollaanhan tästä kuultu jo kauan. Jehovan todistajat ovat vaan niin tyhmiä.

Vierailija
9/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opiskelet muutat muualle hankit työn ystäviä kertyy matkalla. Menee toki hetkin ennen kuin alat ymmärtää oikeasti miten hyvän ja rohkean ratkaisun teit. Onnea matkaan olet nyt saanut pääsi ylös paskasta loppu vartalo seuraa kyllä mukana.

Vierailija
10/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Käyt koulun ja menet töihin. Etsit uusia ystäviä ja menet naimisiin ja hankit oman perheen. Tuo ei ole henkilökohtaista vaan tekevät noin kaikille.

Vierailija
11/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit silti oikean ratkaisun. Tulet saamaan uusia ystäviä. Ja aikanaan perustat oman perheen. Uutta sukua saat puolisosi perheestä.

Vierailija
12/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ju

Vierailija
13/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa lukee että Jeesus ei koskaan hylkää. Raamattu myös sanoo, että meidän tulisi pitää huolta omista perheenjäsenistämme. Uskonto ei saisi olla tärkeämpi kuin Jeesus joka on sovittanut meidän synnit. Mieleeni tuli Raamatun kertomus kahdesta velallisesta, joista ensin toinen sai anteeksi suuret velat mutta kohdatessaan oman velallisensa, hän ei tahtonut antaa anteeksi tälle. Kun ensimmäinen velanantaja tämän kuuli hän ihmetteli sitä suuresti ja mies joutui tilille omasta anteeksiantamattomuudestaan.

Olen pahoillani siitä, että perhe ja sukusi ei ole enää rinnallasi. Toivon sydämestäni, että he pystyvät katumaan sitä että hylkäsivät sinut ja että saisitte uuden mahdollisuuden. Toivon sinulle muutenkin kaikkea mahdollista hyvää elämässäsi! ❤

Vierailija
14/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Jehovan todistaja ja sanon sinulle nyt:

Mene perseeseen!!

Vierailija
15/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et tiennyt käytännöstä, tällaisena some aikakautena?

Vierailija
16/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa lukee että Jeesus ei koskaan hylkää. Raamattu myös sanoo, että meidän tulisi pitää huolta omista perheenjäsenistämme. Uskonto ei saisi olla tärkeämpi kuin Jeesus joka on sovittanut meidän synnit. Mieleeni tuli Raamatun kertomus kahdesta velallisesta, joista ensin toinen sai anteeksi suuret velat mutta kohdatessaan oman velallisensa, hän ei tahtonut antaa anteeksi tälle. Kun ensimmäinen velanantaja tämän kuuli hän ihmetteli sitä suuresti ja mies joutui tilille omasta anteeksiantamattomuudestaan.

Olen pahoillani siitä, että perhe ja sukusi ei ole enää rinnallasi. Toivon sydämestäni, että he pystyvät katumaan sitä että hylkäsivät sinut ja että saisitte uuden mahdollisuuden. Toivon sinulle muutenkin kaikkea mahdollista hyvää elämässäsi! ❤

Hei, mikäs sinua vaivaa?

Jeesus ei sanonut tuollaista, senkin valheen isä!

Vierailija
17/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä lisätä, että sinä et ole hylännyt sukuasi, vaan olet irtautunut Jehovan todistajista. Perheessä on aina jäsen, vaikka uskoisi mihin. Jumala on antanut meille vapauden valita mihin uskomme, mutta perhettä emme voineet valita, siksi perhe ja sukusiteet säilyy hautaan saakka, uskosta huolimatta. Kaikkea hyvää!

Vierailija
18/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elitkö täysin tietämättömänä kirjoitti:

Miten niin et tiennyt käytännöstä, tällaisena some aikakautena?

Ei minulle koskaan kerrottu siitä. Nyt jäin tyhjän päälle. Ap

Vierailija
19/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä lisätä, että sinä et ole hylännyt sukuasi, vaan olet irtautunut Jehovan todistajista. Perheessä on aina jäsen, vaikka uskoisi mihin. Jumala on antanut meille vapauden valita mihin uskomme, mutta perhettä emme voineet valita, siksi perhe ja sukusiteet säilyy hautaan saakka, uskosta huolimatta. Kaikkea hyvää!

Kiitos.

Tuli tästä mieleen yhden henkilön sanonta: "Älä anna sille ihmiselle valtaa elämässäsi, joka ei arvosta sinua" Ap

Vierailija
20/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mikäs sinua vaivaa?

Jeesus ei sanonut tuollaista, senkin valheen isä!

Matt. 28. luku

Jae 20

"... Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."