Jos keski-ikäinen luuseri haluaa suhteen pitääkö hänen muuttua vai voiko joku hyväksyä hänet sellaisenaan?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Ei kai se mitään haittaa että miettii pahimpia omia sudenkuoppiaan koska todennäköisesti se nopeuttaa pariutumista.
Olen yhtä kuoppaaa.
ap
So? On monia naisia jotka on yhtä kuoppaa. Ja mitä useammasta kuopasta onnistut kaivautumaan ulos, sitä paremmat tsäänssit on löytää joku kiva. Ei sun tarvi täydelliseksi muuttua. Mistä tiedät vaikka yhden kuopan eliminointi riittäisi.
En kysynyt kelpaisinko, jos nousisin kuopasta. Kysyin kelpaisinko, kun olen täällä kuopan pohjalla.
ap
Varmasti kelpaat mutta ongelma on se ettei sen nainen jolle kelpaat kelpaa sulle.
Oletat nyt musta jotain mitä en ole. Jos nainen on mukava ja välitämme toisistamme niin se on mun ihanne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle riittäisi, että käyt suihkussa joka päivä ja peset hampaasi. Siitä voit aloittaa. Kannattaa myös käydä ihmisten ilmoilla, vaikka kävelemässä.
Olen tehnyt tätä 40 vuotta. Pesen jopa kaksi kertaa päivässä ja langalla kanssa putsaan. Ei ole toiminut naisten kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele luuserius ensin.
Voin määritellä. Ensinnäkin olen pitkäaikaistyötön. Tämä taitaa olla yleisin luuserin merkki?
ap
Riippuu syystä. Onko syynä sairaus jolle ei itse voi mitään ja asiallinen asenne tilannetta kohtaan vs. ajattelutapa jossa kaikki muut ovat lampaita ja porvarin orjia joiden kuitenkin kuuluu kustantaa tyypin työtävieroksuva elämä alusta loppuun.
Syy on se, että epäonnistuin aikanaan ja nyt olen vanha sekä osaamaton, joka ei saa työtä vaikka teen sata hakemusta kuukauden tai kahden sisään.
ap
Uudelleen kouluttautuminen? Alalle jossa on työvoimapulaa?
Kaikki nämä ovat mahdollisuuksia. Noin toimiessani en enää täytä tämän ketjun kriteerejä.
ap
Eli pidät ennemmän nykyhetken itsesäälistä kuin eteenpäin menemisen vaatimasta vaivannäöstä ja epämukavuudesta. Ymmärrettävää koska onhan itsesääli helpompaa ja omalla tavallaan tyydyttävää ja saa senkin vaihtoehdon aikuinen ihminen vapaassa maassa valita.
Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle riittäisi, että käyt suihkussa joka päivä ja peset hampaasi. Siitä voit aloittaa. Kannattaa myös käydä ihmisten ilmoilla, vaikka kävelemässä.
Et kai vain nyt olettanut
a) ap:n sukupuolta
b) että ap on kiinnostunut nimenomaan naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin määritellä. Ensinnäkin olen pitkäaikaistyötön. Tämä taitaa olla yleisin luuserin merkki?
ap
Riippuu syystä. Onko syynä sairaus jolle ei itse voi mitään ja asiallinen asenne tilannetta kohtaan vs. ajattelutapa jossa kaikki muut ovat lampaita ja porvarin orjia joiden kuitenkin kuuluu kustantaa tyypin työtävieroksuva elämä alusta loppuun.
Syy on se, että epäonnistuin aikanaan ja nyt olen vanha sekä osaamaton, joka ei saa työtä vaikka teen sata hakemusta kuukauden tai kahden sisään.
ap
Kaikki nämä ovat mahdollisuuksia. Noin toimiessani en enää täytä tämän ketjun kriteerejä.
ap
Eli pidät ennemmän nykyhetken itsesäälistä kuin eteenpäin menemisen vaatimasta vaivannäöstä ja epämukavuudesta. Ymmärrettävää koska onhan itsesääli helpompaa ja omalla tavallaan tyydyttävää ja saa senkin vaihtoehdon aikuinen ihminen vapaassa maassa valita.
En sanonut noin. Lähinnä yritin tiedustella onko järkevää yrittää vallitsevassa tilanteessa ja miten paljon mahdollisuudet parantuvat, jos parannan asemaani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole ongelmaa vaikka olisi minkälainen tahansa. Paitsi jos on nirso. Mikäli olet mies niin heikolta näyttää.
Lopeta jo tämä öyhötys. Aina, kun yksi heteronainen saa parisuhteen, myös yksi heteromies saa. Eikä se mene niin, että 80% naisista on vuorotellen parisuhteessa 20%
huippumiesten kanssa. Tuohan olisi naisillekin ei-toivottava asia: useimmat naiset haluavat parisuhteen määreellä "toistaiseksi", ellei peräti ikuisesti. Harva hakee määräaikaista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole ongelmaa vaikka olisi minkälainen tahansa. Paitsi jos on nirso. Mikäli olet mies niin heikolta näyttää.
Lopeta jo tämä öyhötys. Aina, kun yksi heteronainen saa parisuhteen, myös yksi heteromies saa. Eikä se mene niin, että 80% naisista on vuorotellen parisuhteessa 20%
huippumiesten kanssa. Tuohan olisi naisillekin ei-toivottava asia: useimmat naiset haluavat parisuhteen määreellä "toistaiseksi", ellei peräti ikuisesti. Harva hakee määräaikaista parisuhdetta.
Eli koska mulla ei ole koskaan ollut suhdetta niin on oltava jossain nainen jolla ei ole ollut suhdetta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
En sanonut noin. Lähinnä yritin tiedustella onko järkevää yrittää vallitsevassa tilanteessa ja miten paljon mahdollisuudet parantuvat, jos parannan asemaani.
ap
Mistäköhän tämä palsta voisi sen tietää? Tosi paljon pariutumisessa on myös sattuma pelissä. Se on kuitenkin varmaa että harvemmin mitään saa jos ei mitään yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huippumiesten kanssa. Tuohan olisi naisillekin ei-toivottava asia: useimmat naiset haluavat parisuhteen määreellä "toistaiseksi", ellei peräti ikuisesti. Harva hakee määräaikaista parisuhdetta.Eli koska mulla ei ole koskaan ollut suhdetta niin on oltava jossain nainen jolla ei ole ollut suhdetta?
ap
Todellakin on naisia joilla ei ole ollut suhdetta. Mutta ei ne kelpaa sulle. Heti tulee mieleen eräs palsta-assi. En sano että sinä olisit hänelle täydellinen match, mutta monelle palstamiehelle kyllä. Asperger, jankkaa, huonot sosiaaliset taidot, muiden ihmisten syyttely omista puutteista, ei ihan paras ulkönäkö. Match made in heaven mutta ei puhettakaan et kelpaisi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
ap
Mistäköhän tämä palsta voisi sen tietää? Tosi paljon pariutumisessa on myös sattuma pelissä. Se on kuitenkin varmaa että harvemmin mitään saa jos ei mitään yritä.
Mistä kukaan sen voisi tietää? Täällä joku nainen esimerkiksi voisi kertoa, että en kelpaisi hänelle. Se olisi jo yksi vastaus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huippumiesten kanssa. Tuohan olisi naisillekin ei-toivottava asia: useimmat naiset haluavat parisuhteen määreellä "toistaiseksi", ellei peräti ikuisesti. Harva hakee määräaikaista parisuhdetta.Eli koska mulla ei ole koskaan ollut suhdetta niin on oltava jossain nainen jolla ei ole ollut suhdetta?
ap
Todellakin on naisia joilla ei ole ollut suhdetta. Mutta ei ne kelpaa sulle. Heti tulee mieleen eräs palsta-assi. En sano että sinä olisit hänelle täydellinen match, mutta monelle palstamiehelle kyllä. Asperger, jankkaa, huonot sosiaaliset taidot, muiden ihmisten syyttely omista puutteista, ei ihan paras ulkönäkö. Match made in heaven mutta ei puhettakaan et kelpaisi. -eri
Lue tätä ketjua. Kerroin jo mitä etsin kumppanissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehillä onkin ssittennpaljon kovemmat vaatimukset naiselle, jonka kelpuuttavat parisuhteeseen. Ikää lukuunottamatta olisin aivan huippuyksilö fiksulle, aktiiviselle sinkkumiehelle. Mutta vaikka haenkin suunnilleen omanikäistä, ei vaan löydy.
Syy on tiedossa: en tapaa missään oman kaliiberini ihmisiä. En silti harmittele, että olen kypsä aikuinen ilman riippuvuuksia, henkisestikin kehittynyt, itsenäinen ja pärjäävä. Tämmöisenä on vain todella haastavaa yrittää haarukoida sieltä massan seasta oma vastakappaleensa.
Onneksi pätee sekin, että mitä pidemmälle olet päässyt ihmisyydessä, sitä vähemmän tarvitset ketään.
Itse löysin hiljattain miehen, joka on työtön.
Ollut työtön välillä pitkiäkin aikoja ja myös fyysisiä terveysongelmia.
Luonne on kuitenkin ihana, osallistuva kaikkeen kotitöistä alkaen plus lasten parissa luonteva..
Myönnän, että itsekin jouduin tarkastelemaan ajatuksiani, mikä on ihmisarvo ja häpesin omia aiempia ajatuksiani.
Olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä onkin ssittennpaljon kovemmat vaatimukset naiselle, jonka kelpuuttavat parisuhteeseen. Ikää lukuunottamatta olisin aivan huippuyksilö fiksulle, aktiiviselle sinkkumiehelle. Mutta vaikka haenkin suunnilleen omanikäistä, ei vaan löydy.
Syy on tiedossa: en tapaa missään oman kaliiberini ihmisiä. En silti harmittele, että olen kypsä aikuinen ilman riippuvuuksia, henkisestikin kehittynyt, itsenäinen ja pärjäävä. Tämmöisenä on vain todella haastavaa yrittää haarukoida sieltä massan seasta oma vastakappaleensa.
Onneksi pätee sekin, että mitä pidemmälle olet päässyt ihmisyydessä, sitä vähemmän tarvitset ketään.
Ehkä oletit liikaa? Tai olet tavannut vain tietynlaisia miehiä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että kommentoit miehillä olevan kovemmat kriteerit ja sitten luettelet pitkät pätkät omia hyviä ominaisuuksiasi, mitkä pitää löytyä siltä mieheltäkin. Ja lisäksi miehen pitää olla fiksu ja aktiivinenkin.