Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi pitkässä suhteessa

Vierailija
24.05.2020 |

Te jotka olette olleet yhdessä yli 6 vuotta tai 6 vuotta niin kuinka usein harrastatte seksiä? Ja poikkeaako se miten paljon suhteen alun määristä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä noin 19 vuotta, täytyy oikein laskea. 3 lasta. Seksiä noin 250-300 kertaa vuoteen. Eli joskus viikossa kymmenen kertaa, joskus kaksi, mutta useasti tuohon 250 vähän yli mennyt. Seksissä tärkeää se nautinto, molempien

Vierailija
22/31 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v yhdessä. Seksiä n. 2-3 kk välein. Sama tahti ollut koko ajan. Itseä huvittaisi 2-3 krt/viikko. Mutta en ole enää vuosiin tehnyt aloitteita kun se on turhaa. Niin ja seksi on tylsää - vaimo ei arvosta kiihottunutta miestä vaan pitää sitä rasittavana ja syynä moniin ongelmiin yhteiskunnassa. On aika valveutunut feministi ja olen jotenkin osasyyllinen M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 12v, meillä on 2 pientä lasta. Tällä hetkellä seksiä n.5 kertaa viikossa, molempia tyydyttävä määrä.

Alkuaikoina sitä oli paljon, oltiin aika nuoria kun alettiin seurustella ja silloin pantiin kuin puput, muistaakseni 8 kertaa päivässä oli joku ennätys, voi niitä aikoja :D välillä on ollut hiljaisempaa, muistaakseni oli joku puolen vuoden pätkä kun seksiä ei ollut ollenkaan, nyt ollaan vähän niinkuin uudelleen rakastuttu.

Vierailija
24/31 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta yhdessä, seksiä nykyään kerran kuussa hyvänä kautena. Suhteen alussa ehkä kerran viikossa max. Miehelle on kummasti kehittynyt juuri minun kohdallani alhainen libido heti alusta lähtien, vaikka olen keskittynyt olemaan hyvä kumppani ja pitänyt ulkoisesti itsestäni huolta. Ennen minua (myös lyhyellä aikavälillä ennen tapaamistamme) oli hyvinkin viriili ja aktiivinen, tästä olen kuullut liikaakin. Uskon, että hän ei edes tajua, miten paljon minuun sattuu kuunnella juttuja menneisyydestään, samalla kun itse tuskailen riittämättömyydessäni ja puutteessani. Tarvitsisin itse paljon enemmän, mutta en pysty lähtemäänkään.

Vierailija
25/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta yhdessä, normaalisti 1-2 kertaa viikossa ja joskus kun innostuu ja on aikaa niin on mennyt 6-7 kertaa viikossa. Esim lomat yms. ja jos lapset lomailee muualla...

Vierailija
26/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10vuoden ajan harrastettu seksiä melkein joka päivä, mun kuukautisten aikana ei harrasteta. Ja meillä on 3 ja 5vuotiaat lapset,ihan sillä kun jotkut käyttää lapsia tekosyynä ettei muka ehi tai jaksa harrastaa seksiä. Ja paskat

Vierailija
27/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 20v yhdessä, 3 teiniä, seksiä 3-4 krt/vko. Kuluneella viikolla 5 kertaa plus molempien omat kivat vielä päälle.

Höpö höpö

Vierailija
28/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 10 vuotta yhdessä, 2 lasta. Totta kai alkuaikoina seksiä aina tavattaessa, eli lähes joka päivä. Yhteen muuttamisen jälkeen ehkä keskimäärin kerta viikkoon, mutta välillä kausia että päivittäin tai jopa 2 tai 3 krt päivässä. Sitten voi mennä kaksi viikkoa ettei ollenkaan, pisimmillään ehkä kolme. Vaimon 3-vuorotyö vaikuttaa, samoin lapsien läsnäolo.

Ensi yönäkin saisi kyytiä mutta kun menee yöksi töihin niin minkäs teet. Ehkä aamupano nopsaan kun tulee aamulla töistä kotiin.

Ja vaimohan ei koskaan aloitetta tee, joten se on minun aktiivisuudestani kiinni, miten usein hän saa. Jos tekisi, niin enemmän saisi.

Vierailija
29/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat reilu 5 - kymmpisiä, 25 vuotta yhdessä ja nykyään aika lailla kerran viikossa seksiä ja niistä hyvää keskim. joka toinen. 

Nuorempana enemmän, ehkä 2 - 4 kertaa viikossa ja jokainen kerta oli hyvää ja tyydyttävää seksiä.

Vierailija
30/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa kohta 20 vuotta

3 lasta. Vaimon kiinnostus lähti hiipumaan ekan lapsen jälkeen. Kolman jälkern loppui liki tyystin. On käyttänyt pesäänsä omien asioiden ajamiseen. Aikansa siinä varmadti onnistui. En ole vuosiin enään tuohon kaupankäyntiin mennyt.

Seksi ei kiinnosta, se on likaista ja ällöttävää.

Varmaan syy on sitten minussa.

Mutta kumma kun on naisia joita taas seksi minun kanssa kiinnostaisi eikä ne asiat mistä puhun tai mitä tekisin tunnu näistä naisista yhtään ällöttävältä tai likaiselta.

Jos olisin tiennyt mihin tämän suhteen seksielämä ajautuu, tuskin olisin tämän naisen kanssa alkanut mihinkään.

Vierailija
31/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 20 vuotta yhdessä. Alkuun seksiä oli useamman kerran viikossa, sitten vuosikausia noin kerran viikossa. Lapsia odottaessa rouvalla teki mieli lähes joka päivä, mutta sittemmin tahti on ollut vajaa kerran kuussa. Pienten lasten ja kaiken arkisähellyksen takia ei ole enää jaksanut seksiä, kuten ei paljon muutakaan arkirumban lisäksi. Nyt on näköpiirissä käännettä parempaan kun on jo viikon välein ollut kaksi seksikertaa. Mulla tekisi mieli ehkä 1-3 kertaa viikossa mutten ole jaksanut jatkuvien pakkien takia tehdä aloitteitakaan kovin usein. Läheisyyttä meillä kyllä on ja yhdessä tätä arkea pyöritetään.