Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä empatiakykyni on osoitus heikkoudesta

Vierailija
24.05.2020 |

Halveksii empaattisuuttani ja nauraa.. "olet aivan liian yliherkkä!!!!" :'(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko ihminen haukkuu muita.

Kerro toki, mikä tekee haukkujasta heikon. Ja älä nyt viitsi jauhaa sitä kliseistä työntää muita alemmas vaikuttaakseen itse paremmalta. Persoonallisuushäiriöt ovat harvinaisia reaalimaailmassa. Itse siis saattaisin hyvinkin sanoa omalle tyttöystävälleni vastaavaa, ja olenkin piikitellyt hänen emotionaalisuudesta, kun se ajoittain vääristää hänen loogista rationalistista toimintaansa. Se, että mies toteaa vitsin varjolla kumppaninsa yliempaattiseksi ei tee miehestä ilkeää, narskua tai possua. Tarkoitus on vain miehen osalta huomauttaa, miten yliempaattinen ajattelu haittaa normaalia toimintaa. Muutenkin estrogeenit korreloivat paitsi myötäelämisen kanssa myös alttiuden tulla manipuloiduksi. Testo taas keskimäärin nostaa kykyä nähdä havaita toisten motiiveja ja tehdä sensitiivitön rationaalinen päätös.

Vierailija
22/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti heikot ihmiset ei omaa empatiakykyä. Miksi olet heikon miehen kanssa?

Koska heikkouden ymmärtäminen on osa empatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoneista eli biologiasta johtuen miehet ovat keskimäärin epäempaattisempia ja naiset empaattisempia. Mies ei osaa arvostaa naisellisuuttasi?

Kyllähän meilläkin mies välillä huokailee sitä, miten herkkä olen, mutta mitä sitten. Ihan yhtä lailla minä voin sanoa häntä "psykopaatiksi", kun asiat eivät kosketa. 

Vierailija
24/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki, mikä tekee haukkujasta heikon. Ja älä nyt viitsi jauhaa sitä kliseistä työntää muita alemmas vaikuttaakseen itse paremmalta. Persoonallisuushäiriöt ovat harvinaisia reaalimaailmassa. Itse siis saattaisin hyvinkin sanoa omalle tyttöystävälleni vastaavaa, ja olenkin piikitellyt hänen emotionaalisuudesta, kun se ajoittain vääristää hänen loogista rationalistista toimintaansa. Se, että mies toteaa vitsin varjolla kumppaninsa yliempaattiseksi ei tee miehestä ilkeää, narskua tai possua. Tarkoitus on vain miehen osalta huomauttaa, miten yliempaattinen ajattelu haittaa normaalia toimintaa. Muutenkin estrogeenit korreloivat paitsi myötäelämisen kanssa myös alttiuden tulla manipuloiduksi. Testo taas keskimäärin nostaa kykyä nähdä havaita toisten motiiveja ja tehdä sensitiivitön rationaalinen päätös.

Hei, sinähän olet sen erään kiusaamisketjun Patrick Bateman -larppaaja! Nuo sanavalinnat ja mukaintellektuelli esittäminen paljastivat sinut. "Sensitiivitön", "rationalistinen", jep, jäit kiinni.

Vierailija
25/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti heikot ihmiset ei omaa empatiakykyä. Miksi olet heikon miehen kanssa?

Ei vaan päinvastoin. Etkö kuunnellut ap:n miestä?

Sosiopaatilta puuttuu empatiakyky. Sosiopaatteja on 1 % ihmisistä, mutta 90% rikollisista. En pidä kriminaaleja millään tavoin vahvoina, älykkäinä tai ihailtavina ihmisinä, kuten en peräkamaripoikiakaan, joiden ainut yhteys naissukupuoleen on naisviha somessa.

Joko on kuudes kalja menossa, Valkoinen Heterojonne?

Vierailija
26/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla te "empatia"kykyiset nyt sitten revitte miehen kappaleiksi??

Vierailija
27/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos empatian avulla pystyn ymmärtämään toisen ihmisen asemaa, niin ei se minun mielestäni ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että pystyn pohtimaan myös toisen ihmisen motiiveja.

Empatia ja naiivi ovat 2 eri asiaa, joskus toki samassa ihmisessä.

Vierailija
28/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap heittää yliolkaisen paska-aloituksensa ilman asian selvennystä, ja sata miesviharunkkaajaa on välittömästi ketjussa miesvihakiimassaan. Hyvin te vedätte lehmät. 

Vierailija
29/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään esimerkkiä aloittaja ei edes antanut, mutta heti on miesvihaajat paikalla toosa märkänä 

Vierailija
30/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap heittää yliolkaisen paska-aloituksensa ilman asian selvennystä, ja sata miesviharunkkaajaa on välittömästi ketjussa miesvihakiimassaan. Hyvin te vedätte lehmät. 

Ikävä tosiasia, että ei ollut parempaakaan sisältöä tällä hetkellä. Tähän on tultu.

Vierailija
31/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinhän sen kuuluu ollakin. Nainen on se heikompi astia, mitä siitäkin tulisi jos naiset olisivat yhtä vahvoja ja rohkeita kuin miehet? Mikä feministi se aloittajan mies oikein on, jos naisen kuuluu olla joku vahva?

Vierailija
32/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinähän olet sen erään kiusaamisketjun Patrick Bateman -larppaaja! Nuo sanavalinnat ja mukaintellektuelli esittäminen paljastivat sinut. "Sensitiivitön", "rationalistinen", jep, jäit kiinni.

Hahaa oikeassa olet sama röllykkä löytyy molempien takaa. Hienoa nähdä, että pikaisesti rustattu ja ylimalkainen Bateman-larppi huomattiin niinkin nopeasti. Ehkä rölläykseni olisi saanut olla vähän diskreetimpi. Ja mitä tulee äskeiseen puoliprovoon, niin tässä on sentään jokin järki takana. Kirjoitin tuon siis kieli poskella, mutta kumminkin toisenlaisen perspektiivin pöydälle lanaavana mahdollisuutena. Nyt on selkeästi minun aika tehdä jotakin rakentavampaa, kun kerran kirjoitustyyli on jo useimpien deklaratiivisessa muistissa. Vähän harmittaa, että epäonnistuin näinkin selkeästi. Ehkä pitäisi siirtää kvasiosaamiseni Porvoosta muihin aihepiireihin lopullisesti.

Vierailija
33/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se mies hoitoon...

Vierailija
34/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heikkouden ymmärtäminen on osa empatiaa.

Pitää ymmärtää se, että antisosiaalisuus ei ole heikkoutta siinä mielessä, että sitä voi ymmärtää ja empatiaasi he ei kaipaa. Tuollaisista ihmisistä pysytään kaukana.

Vierailija
35/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan päinvastoin. Etkö kuunnellut ap:n miestä?

Ei ole tapana kuunnella mitään persoonallisuushäiriöisiä sekopäitä jotka yrittää kirjoittaa omaa sairasta maailmankuvaansa normaaliksi.

Olen iloinen siitä, että nykyään aletaan tunnistaa näitä persoonallisuushäiriöisten ajattelumalleja, joita on pitkälle tämän vuosituhannen puolelle saakka pidetty normaalina aikuisen ihmisen käyttäytymisenä. Kuten vaikka tuota, että empatiakyky on heikkoutta ja vahvan ihmisen tunnusmerkki on sortaa ja vihata toisia.

Väität siis perussuomalaisten kannattajien olevan persoonallisuushäiriöisiä? No, olen kyllä samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
36/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla empaattisuutta riittää lähinnä perheelle, sen jälkeen tutuille ja sukulaisille, sitten kyläyhteiölle.

Vierailija
37/37 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne mitenkään harvinaisia ole!

10 % väestöstä on persoonallisuushäiriöisiä. Määrä voi ehkä tuntua pieneltä vähemmistöltä, mutta ajatelkaapa että kerrostalossa on helposti sata ja enemmänkin asukkaita. Keskivertokerrostalossa asuu siis jo aika monta persoonallisuushäiriöistä. Myös kouluihin, työpaikoille, luentosaleihin, tiheästi asutuille kaupunkialueille yms. mahtuu aika monta persoonallisuuhäiriöistä.

Viestisi naisviha on tuota samaa paskaa jota olet spämmännyt palstalle vuosikaudet. Jos nainen on jostain eri mieltä kuin sinä, se EI tarkoita sitä että hän olisi väärässä. Testosteroni EI lisää rationaalisia päätöksiä. Miehet ovat keskimäärin tunteellisempia kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi