Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellisuusfilosofi Frank Martela

Vierailija
24.05.2020 |

Aalto yliopistossa on on tittelinä onnellisuusfilosofi. Frank Martela on sellainen. Voi pyhä Sylvi! Siis tuollainen ammatti. Tuottaavaa työtä tekeviä laitetaan työttömäksi, ja sitten tuollainen huuhaa ukko on tuollaisessa ammatissa. Pistää vihaksi!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan tuo mies vaikka maatilalle töihin koko kesäksi. Voisi olla jotain hyötyä tuosta loiseläjästä.

Vierailija
2/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank Martela on ihan fiksu kaveri ja varmasti erittäin pätevä työssään. Vähän katkonainen puhetapa vain häiritsee hieman. Tuo titteli on sivuasia, hän puhuu tärkeistä asioista, ihan filosofian peruskysymyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martela hakkaa monen työelämäprofessorin mennen tullen, henkilö on sentään akateemisesti menestynyt.

Vierailija
4/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö tää toimistokalusteita?

Vierailija
5/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank Martela on ihan fiksu kaveri ja varmasti erittäin pätevä työssään. Vähän katkonainen puhetapa vain häiritsee hieman. Tuo titteli on sivuasia, hän puhuu tärkeistä asioista, ihan filosofian peruskysymyksistä.

Todella järkyttävää, että tuollaisia yhteiskunnan elättejä vielä on. Ei ihme jos Suomi on menossa konkurssiin.

Vierailija
6/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä koko elämä ole elämisen arvoista ellei meillä ole tuollaisia(kin) ammatteja ja mm.taiteentekijöitä jotka usein myös nostetaan tällaisen "tarpeellisuuden" mittausanturiin.

Vierailija
7/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavaa, että entistä pienempi joukko tekee enää tuottavaa työtä, mikä pitää yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Onnellisuusfilosofi ei todellakaan kuulu tähän joukkoon. 

Vierailija
8/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolentutkimus ja onnellisuustutkimus ovat tärkeitä tässä ajassa.

Vierailija
9/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyseistä ihmistä, mutta nykyään varsinkin kun on paljon masennusta ja ahdistusta niin tottakai tarvitaan myös tuollaisia puhujia. Tietenkään hyötyä ei näe samalla tavalla kun jossain konkreettisessa työssä heti, mutta hyvät vinkit voi pelastaa ihmishenkiä, ja voi saada osan myös löytämään motivaatioita opiskeluun, työntekoon, terveellisiin elämäntapoihin jne.

Vierailija
10/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut koko ikäni yrittäjä, ja työllistänyt samalla noin kymmenen muuta ihmistä. Aloittaja on ihan oikeassa. Tuollaiset filosofit pitäisi ampua kuuhun.

Vierailija
11/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat antaa lapselleen nimen Frank, niin eihän siitä mitään tavisduunaria VOI tulla.

Vierailija
12/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut koko ikäni yrittäjä, ja työllistänyt samalla noin kymmenen muuta ihmistä. Aloittaja on ihan oikeassa. Tuollaiset filosofit pitäisi ampua kuuhun.

Koko ikäsi, oho!

Vierailija
13/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen pukeutumistyyli. Mistähän on saanut innoituksen siihen?

Vierailija
14/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset filosofit sinä sallisit?

Kuolleet?

Vai eikö nekään ole tarpeeksi kuolleita?

Vierailija
15/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään selvää tän tyypin puheesta, joten vaikea arvioida puhuuko fiksuja vai puutaheinää.

Vierailija
16/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ikäsi, oho!

Olet varmaan itse joku filosofi.

Vierailija
17/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut todella hyvän kirjan nimeltä Valonöörit, suosittelen!

Vierailija
18/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa olla onnellisuusfilosofi kun sukumassia löytyy vaikka vessapaperiksi. Tietää ainakin mistä puhuu.

Tosin kamalan huono englanti hänellä, ja luennoitsijana todella epämiellyttävää kuunneltavaa.

Vierailija
19/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon tästä nykyajasta, kun kaiken maailman filosofit nostetaan jalustalle, ja heidän mielipiteensä ovat kuin Raamatun sanasta. Ei Suomi nouse tästä suosta muuta kuin tuottavaa työtä tekemällä. Filosofit ovat tyhjäntoimittajia, ja vahingollisia koko yhteiskunnalle.

Vierailija
20/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martela on ihan fiksu kaveri mutta jotenkin sieltä rivien välistä voi lukea ettei hän ole ihan täysin ymmärtänyt, sisäistänyt, asioita joista puhuu. Tai kun hän onnellisuudesta puhuu niin se kuulostaa juuri niin kirjaviisaalta muttei sellaiselta että ymmärtäisi henkilökohtaisesti sitä, koska jotkut pienet kommentit ovat olleet vähän niin ja näin että onko ne isotkaan linjaukset nyt oikein ymmärretty vai ei. Mutta hyviä teemoja ottaa esille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi