Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenkin aika olla ulkonäöllisesti riittävän kiinnostavina saattaa olla lyhyt

Vierailija
23.05.2020 |

Usein sanotaan ettei mies koe samanlaista "huippua" kuin naiset nuorina, mutta suosio kestää pidempään.

Useimpien miesten tapauksessa näin voi ollakin, mutta ei kaikkien.

Esimerkiksi minä olin ulkonäöllisesti täysi nolla kunnes olin muistaakseni 34-35v. Sen jälkeen sain muutamalta naiselta aloitteen, varmaankin koska liiallinen poikamaisuus (epämiehekkyys) muuttui positiiviseksi nuorekkuudeksi.

Ongelmana oli että raflassa aloitteen tehneet naiset olivat 23v ja 21v, ja toki arvioivat ikäni väärin (olin silloin jo 35+).

Kun olin lähemmäs 40, muutama vähän vanhempi nainen kiinnostui. Mutta se ei kestänyt kauaa, koska olin poikamaisuuden lisäksi kokematon. Pari muuta aloitteen tehnyttä naista oli alle 30v, ja he halusivat lapsia hyvin nopeasti. Minä taas en halunnut tulevaisuudessakaan.

Yhtensä kiinnostuneita naisi on ollut elämäni aikana noin tusina. Eli saman verran kuin keskivertonaisella vuodessa, tai kenties jopa kuukaudessa.

Nyt olen nelikymppinen, ja olen taas ulkonäöllisesti täysi nolla. En ole riittävän miehekäs ikäisekseni mieheksi, enkä riittävän poikamainen vedotakseni siitä pitäviin naisiin.

Tämä siis oli ns. tässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kirjoitusvirhe otsikossa.

ap

Vierailija
2/2 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tasosi oli sillä hilkulla riittääkö kenellekään naiselle, joten prime vuosinasi muutama kiinnostui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla