Mikä vaivaa äitikaveria joka vaan jättää vastaamatta kaikkeen?
Lopetin itse lopulta kuulumisten kyselyn yms, kun kutsuin hänet lapsineen lasten synttäreille eikä vastannut mitään.
Lapsia harmitti ja kysyivät miksi leikkikaverit ei pääse. Koita siinä sitteb selittää, että tämä äiti päätti vaan hylätä kaveruuden.
Yhden kerran tuli kirppiksellä vastaan, niin veti lapsensa äkkiä pois kun omani tervehtivät ja yrittivät mennä leikkimään.
Outoa. Kyllä synttärikutsuun nyt voisi vastata että anteeksi, mutta emme pääse. Ja muutenkin voisihan hän sanoa, että sori vaan, mutta meillä on jo tarpeeksi lapsiperheitä tuttavina?
Olen yrittänyt myös kysyä olenko loukannut jotenkin, mutta hän ei vastaa. En usko että on käytöksestämme kiinni, koska hänen lapsensa paljon villimpiä.
Kommentit (6)
On kyllästynyt sinuun ja juttuihisi?
Itse olen ottanut etäisyyttä kahteen ”äitikaveriin”, toinen oli aina paljon muita parempi ja toinen puhui tauotta omista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan järjestä synttärikutsuja tai kyläilyjä korona-aikaan?
Juuri tämä, jos joku on niin tyhmä että edes ehdottaa jotain kaveri synttäreitä, niin en näkisi edes vaivaa vastata, jokaisen pitäisi tietää tän hetken suositukset yhteyden pidosta muihin ihmisiin.
Menit liian lähelle, kun kutsuit synttäreille. Ei pidä sinua kaverina, vaan tuttuna. Nyt pitää etäisyyttä.
No sillä tuskin on juuri mitään tekemistä minkään kanssa, että on ns äitikaveri. Ehkä häntä ei kiinnosta, hän loukkaantui jostain, ei ehkä vain jaksa pitää yhteyttä tms. Anna olla ja etsi joku toinen kaveri.