Kehtaanko ottaa kolmannen makkaran jos miehet syö vaan kaksi?
Vai syönkö sittenkin salaattia? Tykkään syödä paljon kuten naiset yleensä, mutta halutaanko me näyttää se miehille.. Hmm
Kommentit (19)
Syö kaikki makkarat pois, miestenkin ja röyhtäise RÖYH!
Jos paikalla on kolme miestä, niin kyllä kehtaa ottaa sen kolmannenkin makkaran.
Tunge se yksi rintojesi väliin ja säästä se iltapalaksi.
Jos miehet syö vaan 2 makkaraa, ei ne oo miehiä ollenkaan. ;)
En kehtaisi ottaa kuin 2 makkaraa ja 4 kpl 200g:n grillipihviä.
Makkaransyönti on rivoa, varsinkin jos sitä syödään käsin paperisuojalla.
Mitä!!!!???? Sä söit 2 makkaraa. Eikö ½ makkaraa olisi jo riittänyt.
No minä en ainakaan rupeaisi teeskentelemään, paras että kaikki luurangot heitetään kaapista heti. Olen kyllä kutsunut miehen grillaamaan ja söi yhden makkaran. Mitä helvettiä? No, oli se minua päätä lyhyempikin, mutta toisaalta en itse edes lapsena tyytynyt yhteen.
Tuleepahan ainakin selväksi, mitä olet vailla.
Sano miehille, että koska heillä on 2 makkaraa käsissä ja yksi jalkojen välissä niin sinä otat kolmannen makkaran jalkojesi väliin.
Et tietenkään kehtaa. Itket sitten iltasella itsesi uneen, kun sun olis niin mieli tehnyt sitä yhtä makkaraa vielä.
Toki kehtaa. Sitten pitää vaan seuraava päivä olla syömättä mitään.
Tietenkin kehtaat. On järkevää syödä itsensä kylläiseksi, ei siis ähkyksi. Kun syö vatsansa täyteen, jää turhat välipalat pois. Mikäli jää nälkä, niin huomaat kohta kurkkivasi jääkaappiin tai ryhdyt tekemään pinon voileipiä. Nykyään saa jo laadukkaita makkaroita, eivät ole mitään jauhoilla täytettyjä hiilaripommeja.
Jäätävää!
Normaalille naiselle riittää kyllä 1. Jos olisi nakeista kyse ymmärtäisin tuon 3!
En ole koskaan nähnyt naisen syövän 3 makkaraa😂
Kyllä itsellä ainakin itsetunto riittää syömään miehen edessä vaikka viisi makkaraa, jos mieli tekee :D siinähän katsoo sitten
Parempi syödä kotona salaa sipsejä sitten illalla.