Tekis mieli ottaa päiväkännit
Mutta otin eilenkin. Kannattaako juoda pari siideriä? Tai kolmekin...
Kommentit (30)
Känni o n kiva,otan jo toista kierrosta tänään, välissä söin ja nukuin. Ota sinäkin.
Minäkin vanha eukko avasin viinipullon.🍷
Itsekin ottaisin, mutta otin jo eilen joten tänään en ota. Sen kun otat, kerran täällä ollaan. Välillä saa nauttia ja fiilistellä elämää vaikka ihan vain kotosalla.
Ihania vastauksia, ei yhtään moraalisaarnaa🍾
Tuu mukaan
Itse olen ottanut jo pari.
Vierailija kirjoitti:
Ihania vastauksia, ei yhtään moraalisaarnaa🍾
VIINA TAP-PAA TALOSSA JA PUUTARHASSA!
Juoppoakkojen kokoontuminen käynnissä näemmä. Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Juoppoakkojen kokoontuminen käynnissä näemmä. Hyh hyh.
Tulitpa kuitenkin itsekin mukaan.
Onko niin huono olla? Olen tanssinut koko päivän ja laulanut yksin yksiössäni Selvinpäin. Mä en tarvitse mitään kun laitan yksin pippalot pystyyn.
No, moraalisaarnat sikseen. Jos osaa pitää rajat ja syö välillä eikä vedä viikon putkea niin aivan ok.
Tosin jos liikaa nautiskelee yksinään, voi muuttua ongelmaksi.
Seitinohuet vai untuvapeiton paksut tööt tötteröööt päiväkännit?
Semmoinen seitinohut on hyvä, mutta se on kellosepän tarkkaa hommaa, kuten K. Päätalo tiesi.
Muutama ei ole päiväkänni. Eilen löysin jääkaapista halpiskolmoslonkkua 5 kpl join ne. Tänään kävin lenkillä, kaupassa ja prkl..alkossa..nyt oon ottanut 2,5 tunnin sisään 6drinksua. Kossua ja mehua. Tosin väsäsin ruokaa mutten vielä syö sitä. Mutta meinaan.. sillä nimittäin on litran kossu tuo mitä alottelin.
No mutta eikös illalla sitten ole ihan pöhnässä ja väsynyt jos ei jatka ihan sinne aamutunneille asti?
Vähän täytyi motivoida asennusjuomalla, jotta saan polkupyörän huomiseksi ajokuntoon. Saa nähdä käykö päinvastoin, eikä mieskään ole aamulla ajokunnossa.
Pari tuntia sitä iloa kesti. Pitäis päästä uuteen nousuun...
Mä alotin äsken. Eilen oli kännit ja tänään uuteen nousuun
Minä lopetin kokonaan viinajuonnin vuosi sitten, enkä koske edes kaljaan enää. Pilveä hiisaan viikonloppuisin ja voin hyvin. Ei enää krapuloita! :-)
Mulla on vain pari pari Pirkka olutta.
Ei kai se paha ole. Carpe diem.