Tekis mieli ottaa päiväkännit
Mutta otin eilenkin. Kannattaako juoda pari siideriä? Tai kolmekin...
Kommentit (30)
Et sä tälle päivälle enää päikkäreitä kerkii.
Mä vedän 40 voltin liköörii kaksi käs,in. Kivvaa on, oon yksin kuten aina. Maanantaina menen töihin, siihen saakka heikun keikun. Tule mukaan ap.
Kysymys.
Kun edellispäivän kännien jälkeen ei heti aamusta ala ottaan lisää, niin miten saatte kivan kännin jos iltasella vasta aloitaa uuttanousua?
Mun kokemus tuosta, että ei nouse päähän millään vaan alkaa vaan väsyttään.
Tupakoitsijat polttaa joka päivä. Montakin tupakkaa päivässä. Vuoden jokaisena päivänä. Muutama sidukka peräkkäisinä päivinä tuskin on sen suurempi synti.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys.
Kun edellispäivän kännien jälkeen ei heti aamusta ala ottaan lisää, niin miten saatte kivan kännin jos iltasella vasta aloitaa uuttanousua?
Mun kokemus tuosta, että ei nouse päähän millään vaan alkaa vaan väsyttään.
En yleensä juo kahta päivää putkeen, mutta joskus nuorena on niinkin käynyt... Päivä numero yksi juodaan suojakännit. Ne juodaan yleensä päivää ennen suuria kosteita juhlia. Ei tule sitten esim pikkujouluissa mokattua, kun ei jaksa dokata enää ja väsyttää - pitää lähteä ajoissa kotiin, eikä ilmainen viina houkuttele.
Jos kuitenkin sitten janottais, niin pitää vetää pari terävää alkuun. Normaalisti litkin viiniä ja olusia. Nopeet viskit, jo vot... ilta lähti nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Pari siideriä ei oo mikään känni 😂
Mulle kolme on. Kaikki ei ole juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän täytyi motivoida asennusjuomalla, jotta saan polkupyörän huomiseksi ajokuntoon. Saa nähdä käykö päinvastoin, eikä mieskään ole aamulla ajokunnossa.
Pyörä ajokunnossa. Ystävän kanssa kävin vielä järven rannalla kumoamassa muutaman. Nyt himassa ja muutama lisää, alan olla valmis unten maille. Aamulla lenkille, ja näyttäisi siltä - koska baarit on kiinni - sekin toteutuu. Life is good!
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat polttaa joka päivä. Montakin tupakkaa päivässä. Vuoden jokaisena päivänä. Muutama sidukka peräkkäisinä päivinä tuskin on sen suurempi synti.
Käykö tää sama logiikka imppaamiseen ja muihinkin juttuihin?
Pari siideriä ei oo mikään känni 😂