Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies itki pelatessaan videopeliä

Vierailija
23.05.2020 |

Siis en ole todellakaan näitä joiden mielestä aikuinen ei saisi pelata videopelejä, kunhan ei pelaa joka päivä monta tuntia päivässä. Mutta nyt kyllä meni kuppi nurin kun näin kun mies pelasi jotain peliä ja alkoi itkeä. Siis aikuinen mies! Joku pelihahmo kuoli tai jotain ja mies tuli surulliseksi ja alkoi pillittää kuin pikkutyttö. Sori vaan mutta toi ei ole enää aikuisen miehen touhua. Miten itse reagoisitte jos aikuinen mies alkaa pillittää videopelille? Meni maku miehestä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä oon nähnyt miesten itkevän lähinnä sängyssä orgasmin jälkeen. Se on ihan ok, laukaisee se joskus mullakin niin voimakkaita tunteita, että pakko itkeä. Endorfiinit...

Mutta se tekee tosi hyvää puolin ja toisin.

Mun mies vaan pierasee ja nauraa päälle.

Vierailija
42/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mielikuvitus on abstraktia ajattelua ja melko usein se on yhdistettynä kaikkeen siihen, mitä aistiärsykkeet ulkomaailmasta tarjoavat, eli miehesi ajatteli ja MYÖTÄELI näkemäänsä ja kuulemaansa; tuloksena kyyneleitä.

Ollapa ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelin tarinassa pientä lasta pahoinpidellään ja tai muuta kurjuutta on, niin eihän siinä tietenkään mitään tunteita saisi nousta esiin. Pikseleitähän ne vain ovat. (sarkasmia)

Itse henkilökohtaisesti pidän peleistä, jotka herättävät tunteita. Tällöin tarinan käsikirjoittajat ovat tehneet työnsä hyvin.

Vierailija
44/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika tavallista. Vai onko? Mä ainakin teen niin useinkin.

Mä itken helposti, elän mukana tarinassa, oli se sitten peli, elokuva tai jotain muuta. Sehän on positiivista :)

Kyky tuntea ja näyttää ne tunteet on vahvuus!

Vierailija
45/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeköön jos siltä tuntuu.

Vierailija
46/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttäviä nämä videopelien puolustelijat jotka aina jaksaa jankuttaa että heidän lapselliset pyssynpaukuttelupelit on ihan sama asia kuin kirjat ja elokuvat. Hoh hoijaa. Ei pitäisi väitellä lasten kanssa.

Miksi kaltaisesi 80äo neandertalit vieläkin luulevat että videopeli = pyssynpaukuttelu?

Millä tavalla esim. Civilizationin pelaaminen on lapsellisempaa kuin katsoa jotain v*tun temppareita keskikaljakännissä kalsareissaan kuten iso osa suomalaisista aikuisista näyttää tekevän?

Mitään ette aiheesta tajua mutta kommentoinnin tarve on valtava :D

Niin ennalta-arvattavat sööttiä. Aina samat tempparit ja civilizationit. Suurin osa peleistä on tuota lapsellista paukuttelua. On jotain strategiapelejäkin joo. No, sulle tv:stä ei tule muuta kuin temppareita.

Vierailija
47/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Miten se eroaa elokuvan takia itkemisestä? Peleissä vielä kiintyy hahmoihin paljon paremmin, koska saatat viettää kymmenniä tunteja jonkun kanssa

T.itsekin itkenyt pelatessa

Tiedoksi sullekin niin ne pikselit ruudulla ei ole oikeita ihmisiä.

Tiedoksi sullekin, ei leffoissakaan kukaan oikeasti kuole. Paitsi snuff-filmeissä.

Vierailija
48/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulilaudan jonnet täällä triggeröityneenä alapeukuttelemassa kun heidän lapsellisia harrastuksiaan pilkataan.

Vierailija
49/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkiin itkenyt ainostaan koiran kuollessa aikuisiällä.

Vierailija
50/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan herkän miehen, mutta en sellaista joka on herkkä paradoksi. Kannattaa ostaa joku kuminukke, sen kanssa tulee parhaiten toimeen. Robotti voisi olla myös hyvä, joka päivä voisi valita käytösohjelman omien tunnelmien mukaan.

Vierailija
51/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jessus. Kyllä olen tippa silmässä ollut videopelin tarinan vuoksi, ihan samaten kuin elokuvankin vuoksi. Minäpä annan neuvon: Jätä se kaveri että se saa etsiä paremman naisen, sellasen jolla on sydän. Sulla sitä ei näytä olevan. Sä voit sitten ettiä samanlaisen tunnevammasen kun itse olet.

Vierailija
52/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mass effect ja Thane 😪

Ehkä se oli Destiny 2 ja Cayde-6? Siinä kohtaa on moni raavas mies pillittänyt!

Vierailija
53/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mass effect ja Thane 😪

mordin (ehkä), mass effect 3

;_; Aaaaarrhhh luulin jo päässeni yli.

Vierailija
54/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelihahmot ovat pelkkää pikselimössöä, miksi esim rapelaystä järkytyttiin aikanaan

Vierailija
55/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ollut paikalla sinä yönä, kun FF7:ssä (ne tietää jotka tietää) kuoli... Vieläkin ahdistaa aina kun sinnepäin ollaan menossa.

Olen nainen, mutta eihän sillä mitään merkitystä ole.

Vierailija
56/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis varmaan hyvää itse kullekin suomalaiselle miehelle itkeä välillä! Mitä väliä mikä se triggeri sitten onkaan.

Vierailija
57/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alkoi heti kaivata jännää miestä kun miehestä paljastui herkempi puoli

Vierailija
58/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoitustyylisi on liian tunnistettava.

Olet viimeaikoina provoillut (riidellessä, herkistyessä, jne.) itkevästä miehestä, ja videopeliulinahan on palstan vakiokamaa. Nyt näköjään keksit yhdistää nämä kaksi.

Vierailija
59/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttäviä nämä videopelien puolustelijat jotka aina jaksaa jankuttaa että heidän lapselliset pyssynpaukuttelupelit on ihan sama asia kuin kirjat ja elokuvat. Hoh hoijaa. Ei pitäisi väitellä lasten kanssa.

Miksi kaltaisesi 80äo neandertalit vieläkin luulevat että videopeli = pyssynpaukuttelu?

Millä tavalla esim. Civilizationin pelaaminen on lapsellisempaa kuin katsoa jotain v*tun temppareita keskikaljakännissä kalsareissaan kuten iso osa suomalaisista aikuisista näyttää tekevän?

Mitään ette aiheesta tajua mutta kommentoinnin tarve on valtava :D

Itse taidat olla joku 40iq erectus kun et noin ilmeistä trollia tunnista.

Vierailija
60/64 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur ja viimeinen ratsastus 😢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä