Mies itki pelatessaan videopeliä
Siis en ole todellakaan näitä joiden mielestä aikuinen ei saisi pelata videopelejä, kunhan ei pelaa joka päivä monta tuntia päivässä. Mutta nyt kyllä meni kuppi nurin kun näin kun mies pelasi jotain peliä ja alkoi itkeä. Siis aikuinen mies! Joku pelihahmo kuoli tai jotain ja mies tuli surulliseksi ja alkoi pillittää kuin pikkutyttö. Sori vaan mutta toi ei ole enää aikuisen miehen touhua. Miten itse reagoisitte jos aikuinen mies alkaa pillittää videopelille? Meni maku miehestä.
Kommentit (64)
Miksi keksit näitä miesviha-tarinoita?
Vierailija kirjoitti:
-10 / 5
En uskonut itsekään silmiäni. Varmaan luulisin provoksi jos en olisi itse nähnyt kun aikuinen mies pillittää jonkun pelihahmon kuolemaa.
Ukkeli vaihtoon. Ei ole aikuisen touhuja tuollaiset.
Jotenkin hellyttävää.
Muuten minusta on naurettavaa että aikuinen ihminen pelaa.
Entä sitten? Miten se eroaa elokuvan takia itkemisestä? Peleissä vielä kiintyy hahmoihin paljon paremmin, koska saatat viettää kymmenniä tunteja jonkun kanssa
T.itsekin itkenyt pelatessa
No ei sentään videopelin vuoksi tappanut lastaan niin kuin se yksi isä.
Jaa. Mä oon nähnyt miesten itkevän lähinnä sängyssä orgasmin jälkeen. Se on ihan ok, laukaisee se joskus mullakin niin voimakkaita tunteita, että pakko itkeä. Endorfiinit...
Mutta se tekee tosi hyvää puolin ja toisin.
Mun mies sanoi jostain pelistä, että on niin pelottava ettei uskalla pelata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Miten se eroaa elokuvan takia itkemisestä? Peleissä vielä kiintyy hahmoihin paljon paremmin, koska saatat viettää kymmenniä tunteja jonkun kanssa
Tiedoksi sullekin niin ne pikselit ruudulla ei ole oikeita ihmisiä.
Mulle miehen itku on arvokas ja hieno asia, mutta jos ihan kuka tahansa eläytyy johonkin peliin noin syvästi, se on jo vähän huolestuttavaa. Todellisuudentaju kateissa?
Mikä peli kyseessä? Olen itkenyt vain parissa pelissä ja ne oli niin vavisuttavia kokemuksia että haluaisin löytää kolmannenkin yhtä vaikuttavan pelin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mass effect ja Thane 😪
Kiitos muistutuksesta, menen nurkkaan itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sullekin että herkistyminen kirjan tai elokuvan parissa on ihan sama asia, ei niissäkään ole oikeita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sulle, että empatiakykyä joko on tai ei. Se ei pysähdy analysoimaan kohdetta, se on TUNNE.
Tuskin sentäs vireopelihahmolle itki. Sillä oli jotain vanhoi itkemättömiä suruja plakkarissa ja jokin sai sen herkistymään niin että se sai itkettyä vanhat surunsa pois. kyllä minäkin saatan itkeä jollehi ihan lapselliselle videolle jonka nään youtubesta tai kaunista musaa kuunneltuani. Olen nääs aika jäyjjätunteinen enkä mielelläni tunteile toisten seurassa enkä aina omassakaan. Siksi tarvii välillä vähän kepulikeinojakin että jotenkin edes saisi pillahdettua itkuun. ITKu alentaa verenpainetta kuten naurukin, pääassie notta saa itkeä jos on itkemättömyyttä taakkanaan, ei sen niin väliä millä keinolla pääsee alkuun siinä. Usein vain Alkuunpääsy on vaikeinta, ei se omin voimin taho onnata. Monesti tarttee apuuvva.
Mieluummin itkevä mies kuin psykopaatti 👍🏻
-10 / 5