Rubysuklaa? Näyttää kivalle mutta ei se oo hyvää
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin rubysuklainen Kit Kat maistuu kammottavalta.
Oli kyllä pahaa. Kaupassa myytiin noita eurolla 10 pakettia. Ostin sitten kun halvalla sai. Syömättä jäi.
No eikö se ollut lievä vihje, että eurolla sai kymmenen?
Joo. Jäi kirjoittamatta viestiini, että en ihmettele halpaa hintaa.
Maistuu vain esanssilta, ei muulta.
Ei se sellaisenaan ole kovin hyvää, mutta joihinkin konvehteihin sopii erinomaisesti, riippuen toki täytteestä.
Ei kyllä maistunut mielestäni mitenkään erikoiselta. Jotenkin tunkkainen maku. Ehkä se pinkkinä kuorutteena käy kuriositeetin vuoksi.
Sehän on ihanaa! Olette varmaan maistaneet jotain halpahalliversioita. Se oikea on kallista.
Nään rubyn potentiaalin just konvehdeissa oikealla täytteellä, kivaa vaihtelua tavalliseen ja valkosuklaaseen. Suklaa on hyvää nimenomaan kaakaon takia, valkosuklaakin on mielestäni pahaa sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä pahaa. Kaupassa myytiin noita eurolla 10 pakettia. Ostin sitten kun halvalla sai. Syömättä jäi.
Niitä on tosiaan saanut viime aikoina halvalla monesta kaupasta, kun iso erä on ollut vanhenemassa käsiin. Tokmannilla työskentelevä kaverini kertoi kuulleensa monen asiakkaan sanovan, että ne on niin pahoja ettei niitä ottaisi edes ilmaiseksi.
Ruby-Magnum oli suuri pettymys. Miten voikin olla niin mautonta.
Suomessa ei tavallisessa ruokakaupassa ole oikeata ruby suklaata nähtykään.
Käykää ostamassa oikeasta suklaa liikkeestä palanen niin tiedätte oikean maun.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita että ruby suklaa on teollinen tuote ja markkinointikikka.
Se ei ole laatusuklaata.
https://www.laatusuklaa.fi/tietoa-kaakaosta-laatusuklaista/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ollut lievä vihje, että eurolla sai kymmenen?
Pakko todeta, että ei. Ruby-Kitkatin normaalihinta on niin kallis, että se jäisi monelta ostamatta vaikka olisi tavallista Kitkatia parempaa. Poskettoman hyvä tarjous voi johtua esim. siitä, että varastot halutaan myydä äkkiä pois, jotta hyllylle saadaan tilaa uudelle, "korvaavalle" tuotteelle.
Yritetään nyt vissiin ihmisille syöttää erilaisia suklaan korvikkeita, koska oikea kaakao on loppumassa maailmasta ja suklaanvalmistajat yrittää keksiä muuta. Pikkuhiljaa suklaaseen on jo ujutettu palmuöljyä kaakaovoin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Tuolla joku mainitsi jonkun bulkkisuklaan Kitekatin tai Tokmannin myymät halpikset. Itse olen maistanut Kultasuklaan ruby-suklaata ja se on TODELLA HYVÄÄ!! Laatu tosin maksaa vähän enemmän kuin euron tai kaksi.
Osaako joku kuvailla tarkasti miltä maistuu verrattuna tavalliseen suklaaseen? Haluaisin maistaa niin kovasti, mutta olen maitoallerginen eikä vegaanista vaihtoehtoa ole vielä tullut :D
Entä se Fazerin ruby suklaa? Oliko hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Yritetään nyt vissiin ihmisille syöttää erilaisia suklaan korvikkeita, koska oikea kaakao on loppumassa maailmasta ja suklaanvalmistajat yrittää keksiä muuta. Pikkuhiljaa suklaaseen on jo ujutettu palmuöljyä kaakaovoin tilalle.
Höpö höpö. Laki kieltää väittämästä suklaaksi sellaista "suklaata", jossa on palmuöljyä. Toki sitä voidaan käyttää esim. täytesuklaan täytteessä, mutta itse suklaa ei koskaan voi sisältää palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kuvailla tarkasti miltä maistuu verrattuna tavalliseen suklaaseen? Haluaisin maistaa niin kovasti, mutta olen maitoallerginen eikä vegaanista vaihtoehtoa ole vielä tullut :D
Maistuu tavalliselta suklaalta joka on fosforipesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää ostamassa oikeasta suklaa liikkeestä palanen niin tiedätte oikean maun.Juurikin näin. Tuolla joku mainitsi jonkun bulkkisuklaan Kitekatin tai Tokmannin myymät halpikset. Itse olen maistanut Kultasuklaan ruby-suklaata ja se on TODELLA HYVÄÄ!! Laatu tosin maksaa vähän enemmän kuin euron tai kaksi.
Onko Kultasuklaan suklaa laatusuklaata?
Belgiassa tehdään mielestäni laatusuklaata.
Marjaisan happamalta valkosuklaalta maistuu. Jälkimaku ei kuitenkaan ole kovin raikas tai täyteläinkään, vaan enemmänkin muovinen.