Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy jotain naiselta, joka ei koskaan tee mitään kotitöitä

Vierailija
23.05.2020 |

Rupesi epäilyttämään, että elämäntapani on jotenkin kielletty tai provoksi luokiteltu tällä palstalla, koska joka ketju, jossa kerron elämästäni, poistuu saman tien. Haluan nyt testata, käykö tälle samoin. Kysyhän siis jotain!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne tekee?

Vierailija
2/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kotityöt(kö)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne tekee?

Mun mies. Ja delegoi osan lapsille. Suurin osa jää kyllä vaan tekemättä, mutta ihan pakolliset hoituu.

Vierailija
4/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot mun hengenheimolaiseni. Homma vain btw pahenee, kun jälkikasvu lentää pesästä.

T. Laiska nainen

Vierailija
5/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oot mun hengenheimolaiseni. Homma vain btw pahenee, kun jälkikasvu lentää pesästä.

T. Laiska nainen

Vau! Eka jonka oon tavannut :D

Ja joo varmaan pahenee, kun ei ole ne lapset enää siivoamassa ja laittamassa ruokaa. Tosin voi olla, että sitten mulla ei ole juurikaan enää tarvetta edes oleskella siellä kotona.

- ap

Vierailija
6/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Laiska nainen

Vau! Eka jonka oon tavannut :D

Ja joo varmaan pahenee, kun ei ole ne lapset enää siivoamassa ja laittamassa ruokaa. Tosin voi olla, että sitten mulla ei ole juurikaan enää tarvetta edes oleskella siellä kotona.

- ap

Nytkin siis olen lähes koko ajan joko työpaikalla tai omassa harrastustilassani (muualla kuin kotona).