Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen halut

Vierailija
23.05.2020 |

Olen tapaillut erästä miestä kuukauden verran ja nyt hän on alkanut vonkaamaan kaikenlaista erikoista, johon en halua suostua. Onko miehissä paljonkin tuollaisia salaisia puolia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti

Vierailija
2/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumieshullu iski taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvii suostua sen halujen objektiksi. Käyttää sua vain seksuaalisten halujen objektina. Oletjämäkkä rajojen kanssa.

Vierailija
4/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mitä tarkoitat erikoisilla haluilla?

2) Minkä takia annoit parin viikon sisään seksiä, ellet jopa nopeammin? Jos mies ei arvosta sinua, se johtuu siitä että itse olet antanut kevytkenkäisen naisen vaikutelman.

M/40

Vierailija
5/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2) Minkä takia annoit parin viikon sisään seksiä, ellet jopa nopeammin? Jos mies ei arvosta sinua, se johtuu siitä että itse olet antanut kevytkenkäisen naisen vaikutelman.

M/40

Nyt on vuosi 2020, naisetkin saa tykätä seksistä.

Vierailija
6/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmän kuin mitä ole itse ajatellut. Kun olen ollut muutaman vuoden nakusuomisivustolla, siellä tulee vastaan ihmisten eri mielihaluja. (Onhan itsellänikin niitä, tosin ei kovin erikoisia.) Musta positiivista on se kehitys, että ihmiset miettii, mistä oikeasti pitää. Eikä kaikki pidä mistään erikoisista jutuista, jotkut pitää, jotkut ei.

Mutta muuten ajattelen, että tärkeintä on luottamus ja yhteys toiseen. Silloin on hyvä kokeilla uusia juttuja. Eikä niin, että toinen painostaa tai vonkaa.

Vierailija
7/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/40

Mitä vikaa on perinteisessä "kolmansilla treffeillä seksiä" -ajatuksessa?

Vierailija
8/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että korona-aikaan harrastat irtopanoja? Melko uskottavaa

Vierailija
9/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei ole kyse seksistä (se meillä on upeaa jo nyt!!), vaan siitä että hän haluaa kovasti muuttaa luokseni asumaan - hän itse asuu sanojensa mukaan tilapäisesti kaverin luona. Lisäksi arveluttaa, että hänellä on minimaaliset tulot, koska on työtön (sanojensa mukaan tilapäisesti). Tulee mieleen, haluaako hän hyötyä minusta.

Vierailija
10/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei ole kyse seksistä (se meillä on upeaa jo nyt!!), vaan siitä että hän haluaa kovasti muuttaa luokseni asumaan - hän itse asuu sanojensa mukaan tilapäisesti kaverin luona. Lisäksi arveluttaa, että hänellä on minimaaliset tulot, koska on työtön (sanojensa mukaan tilapäisesti). Tulee mieleen, haluaako hän hyötyä minusta.

No et hemmetissä ota mitään puolituttua luoksesi asumaan, et pääse tyypistä enää ikinä eroon. Sellaisen kanssa muutetaan yhteen, jonka kanssa voisi kuvitella menevänsä naimisiin ja perustamaan perheen.

Vierailija
11/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Mitä vikaa on perinteisessä "kolmansilla treffeillä seksiä" -ajatuksessa?

Muut saa tehdä mitä haluaa, mutta itse en halua lor tt oa vaimoksi. Nainen joka antaa kolmansilla treffeillä on nykymaailmassa kun naiset tinderöi jne, antanut kymmenille miehille ellei jopa sadoille. En halua mitään sellaiselta naiselta, en edes seksiä.

M/40

Vierailija
12/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Taisi tapahtua Porvoossa kun aloituksessa vihjataan ihan muuta..

Vierailija
13/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/40

No miksi se mies antoi niin nopeasti?

Vierailija
14/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tapailumies?

Mitä ihmeen hullua?

Jos joku vonkaa, suhde ei toimi millään tasolla.

Vierailija
15/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei ole miehen syy vaan naisen. Osa miehistä on seksimaanikoita, jotka panevat uutta naista joka päivä jos pystyvät. En tiedä miksi näin on, mutta niin vaan on enkä sille mitään voi. Tästä syystä on muodostunut naisten velvollisuudeksi olla antamatta seksiä niin kauan, että seksimaanikkomiehet ja muut vastaavat tippuvat pois. En pysty arvostamaan naista joka antaa liian nopeasti, koska tiedän että hän on antanut kymmenille miehille.

M/40

Vierailija
16/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja suositeltavaa puhua kumppanin kanssa seksuaalisista haluista ja fantasioista. Ellei näissä löydy yhteisymmärrystä, suhde on tuhoon tuomittu.

Ketään ei saa pakottaa seksiin eikä seksittömyyteen. Kaiken on perustuttava vapaaehtoisuuteen, muuten on jotain hirvittävän pielessä.

Vierailija
17/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/40

Hah, sinun psyykkinen häiriösi on omalla vastuullasi.

Vierailija
18/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei ole miehen syy vaan naisen. Osa miehistä on seksimaanikoita, jotka panevat uutta naista joka päivä jos pystyvät. En tiedä miksi näin on, mutta niin vaan on enkä sille mitään voi. Tästä syystä on muodostunut naisten velvollisuudeksi olla antamatta seksiä niin kauan, että seksimaanikkomiehet ja muut vastaavat tippuvat pois. En pysty arvostamaan naista joka antaa liian nopeasti, koska tiedän että hän on antanut kymmenille miehille.

M/40

Ja mitä sitten? Eihän ap sinun kanssasi olekaan. Anna seksistä pitävien ihmisten olla rauhassa keskenään, ei sinun siitä kannata ihottumaa kehittää.

Vierailija
19/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahemmetissä haluaa ilmainen kämpän ja siivouksen ja seksiä. Ei muuta

Vierailija
20/25 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40

Ja mitä sitten? Eihän ap sinun kanssasi olekaan. Anna seksistä pitävien ihmisten olla rauhassa keskenään, ei sinun siitä kannata ihottumaa kehittää.

Niin, alunperinhän minä vastasinkin ketjuun ainoastaan kertoen ap:lle mikä hänen käytöksessään luultavasti laukaisi miehen epäarvostuksen.

M/40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme