Tapailumiehen halut
Olen tapaillut erästä miestä kuukauden verran ja nyt hän on alkanut vonkaamaan kaikenlaista erikoista, johon en halua suostua. Onko miehissä paljonkin tuollaisia salaisia puolia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tottahemmetissä haluaa ilmainen kämpän ja siivouksen ja seksiä. Ei muuta
Kyllä hän ainakin siivoaa hyvin. Hän on kulttuurista, jossa siisti koti on kunnia-asia. Hän on monesti siivonnut minun asuntoni. Ja seksiä toki hän saa minulta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahemmetissä haluaa ilmainen kämpän ja siivouksen ja seksiä. Ei muuta
Kyllä hän ainakin siivoaa hyvin. Hän on kulttuurista, jossa siisti koti on kunnia-asia. Hän on monesti siivonnut minun asuntoni. Ja seksiä toki hän saa minulta.
ap
Negrun HHuo
RRa!
Kohta on HHuo
RRan pää kassissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Mitä tarkoitat erikoisilla haluilla?
2) Minkä takia annoit parin viikon sisään seksiä, ellet jopa nopeammin? Jos mies ei arvosta sinua, se johtuu siitä että itse olet antanut kevytkenkäisen naisen vaikutelman.M/40
Nyt on vuosi 2020, naisetkin saa tykätä seksistä.
Tämä lutkittelu ei tule muuttumaan koskaan. Niin kauan kuin prno mässää himokkailla lutkilla jotka nielevät ja imevät mitä tahansa, naisen halu on myrkyttynyt. Siis olettaen, että miehet haluavat katsoa tuollaista ja nähdä naisen joko potkupallona tai siveänä kunnon naisena. Feminismi ei tätä onnistu muuttamaan, vaan vahvistaa vihaa naisen ruumista kohtaan.
Himokas nainen on periaattessa itse suostuvainen mihin tahansa käsittelyyn. Iteppä halusi.
Harmi jos sinulle kaikki muu kuin peiton alla hiljaa pimeässä on epäarvostusta. Ei ehkä kannata ihmetellä miksi parisuhteessa ei ole seksiä jos tekee kaikkensa seulontavaiheessa että löytää naisen joka ei sitä halua tai ole historiassaan halunnut.