Voi kun tämä tauti jo menisi ohi
Mun pitäisi ostaa kaikenlaista, mutta vielä pitää odottaa.
Jopa paistinpannu vetelee viimeisiään.
Kommentit (14)
Minäkin tarvitsen uuden paistinpannun. Ajattelin jotain Hackmannin kovanaamaa.
Tarvitsen myös uuden trenssin ja haluaisin ostaa uuden kännykän ja kajarit.
Nuo kaikki ostan sitten myöhemmin.
Ihan tahallani en nyt osta. Mua vituttaa tämä hybriditaktiikka
Piruuttani leikkaan nyt itse hiukseni. Oikeasti lopputulos ei paljoa kalpene kampaamokäynnistä.
Käy ostamassa paistinpannu tai osta netistä. Mikä on ongelma?
Mä luulen, että ihmiset tekee tahallaan passiivisargessiivista vastarintaa tämän naurettavan hybridistrategian takia.
Minä ainakin menen muuhun kuin ruokakauppaan vasta sitten kun tauti on voitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että ihmiset tekee tahallaan passiivisargessiivista vastarintaa tämän naurettavan hybridistrategian takia.
Tämä on meillä verissä. Joskus vietiin vittuillakseen kukkia Aleksanterin patsaalle ymv.
Vierailija kirjoitti:
Et oo ikinä verkosta ostanut mitään? Ja kaupassa käyntiäkään ei ole toki kielletty. Mene kiertämään heti klo 7 muiden riskiryhmäläisten kanssa.
Jos se on sairaana? Ei ehkä paras idea lähteä riskiryhmän kanssa tuolloin kauppaan luullakseni.
Suomalainen passiivisagressiivinen vastarinta on pahinta, mitä kohdata. Sille ei mahda mitään.
Ei korona poistu koskaan, siitä tulee endemia. Sen kanssa pitää vain oppia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa verkkokaupasta höppänä.
Mut ku mä en haluu!
Ap
Vain 10% suomalaisista on kiinnostunut koko koronasta. Puhumattakaan mistään hallituksen linjauksista. Nettiä lukemalla voisi muuta kuvitella.
Et oo ikinä verkosta ostanut mitään? Ja kaupassa käyntiäkään ei ole toki kielletty. Mene kiertämään heti klo 7 muiden riskiryhmäläisten kanssa.