Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Kysyin mieheltä kumpi on kauniimpi, minä vai ystäväni

Vierailija
23.05.2020 |

ja hän vastasi "Minä pidän sinua todella kauniina mutta jos kymmenelta satunnaiselta ohikulkijalta kysyttäisiin niin varmaan useampi sanoisi että ystävä"

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vaan tunnetusti ei voi missään tapauksessa vastata, että ystävätär on omasta mielestä kauniimpi...

Voi toki. Silloinhan myönnät avoimesti, että visuaalisesti kiihotut enemmän toisesta naisesta, ja omaasi olet joutunut tyytymään koska oma tasosi ei riitä.

Mitä ihmettä? Minkä ikäisiä ihmisiä täällä taas on kertomassa "totuuksia"? Oma puolisoni saisi koska tahansa minua kauniimman naisen. Hän on hyvännäköinen, hauska, sosiaalinen, avoin ja sellainen, joka ottaa helposti kontaktia ja johon muut ottavat kontaktia. Naiset hakeutuvat hänen juttusilleen. Minä en ole kaunis, korkeintaan tavis. Mutta hänelle ilmeisesti olen ainutlaatuinen ja haluttava.

"Visuaalisesti kiihotut".. voi herravarjele. Ihan varmasti yksi jos toinenkin mies visuaalisesti kiihottuu julkkiksista ja poken naisista ja ympärillään näkemistään naisista harva se päivä. Aikuiselle ihmiselle parisuhde on ihan eri levelillä kuin pelkkä visuaalisesti kiihottuminen :-DDDDDDDDDD

Ap, toivottavasti otit opiksesi. Miehesi vastasi juuri oikein, sinulla on hyvä mies, toivottavasti sinä olet hyvä hänelle etkä menetä häntä lapsellisuutesi takia.

Vierailija
22/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vaan tunnetusti ei voi missään tapauksessa vastata, että ystävätär on omasta mielestä kauniimpi...

Voi toki. Silloinhan myönnät avoimesti, että visuaalisesti kiihotut enemmän toisesta naisesta, ja omaasi olet joutunut tyytymään koska oma tasosi ei riitä.

Mitä ihmettä? Minkä ikäisiä ihmisiä täällä taas on kertomassa "totuuksia"? Oma puolisoni saisi koska tahansa minua kauniimman naisen. Hän on hyvännäköinen, hauska, sosiaalinen, avoin ja sellainen, joka ottaa helposti kontaktia ja johon muut ottavat kontaktia. Naiset hakeutuvat hänen juttusilleen. Minä en ole kaunis, korkeintaan tavis. Mutta hänelle ilmeisesti olen ainutlaatuinen ja haluttava.

"Visuaalisesti kiihotut".. voi herravarjele. Ihan varmasti yksi jos toinenkin mies visuaalisesti kiihottuu julkkiksista ja poken naisista ja ympärillään näkemistään naisista harva se päivä. Aikuiselle ihmiselle parisuhde on ihan eri levelillä kuin pelkkä visuaalisesti kiihottuminen :-DDDDDDDDDD

Ap, toivottavasti otit opiksesi. Miehesi vastasi juuri oikein, sinulla on hyvä mies, toivottavasti sinä olet hyvä hänelle etkä menetä häntä lapsellisuutesi takia.

Perhe-elämä, ydinperhe tai edea kumppanuus eivät ole nykyaikaa. Rakkaus on joillekin, mutta se ei ole seksuaalista leveliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajalla on ikää, mitä, 15 vuotta?

Vierailija
24/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä, että menee kysymään tuollaista?

Hän itse aamupalalla harmitteli kun meillä ei käy nyt taudin takia vieraita, ei edes tämä ystäväni joka asuu aika lähellä. Ystäväni on myös sinkku.

Ja sinä ajattelet, että koska ystäväsi on sinua kauniimpi (jollain yleisillä mittareilla, joilla kauneutta kulttuurissamme mitataan), hän on myös sinua kiinnostavampi ja rakastettavampi? Sinäkin rakastat miestäsi vain koska et onnistunut saamaan jotain niistä komeammista miehistä, joita näet ympärilläsi/tunnet?

Vierailija
25/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse aamupalalla harmitteli kun meillä ei käy nyt taudin takia vieraita, ei edes tämä ystäväni joka asuu aika lähellä. Ystäväni on myös sinkku.

Olisit heti sanonut että tarkoituksesi oli kaivaa miehestä esiin että on ystävästäsi kiinnostunut. Siihen ei tosin tuollaisia kysymyksiä tarvita, kyllä sen nainen huomaa kysymättäkin.

Vierailija
26/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies tajua nostaa kytkintä.

Vierailija
27/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aikuinen oikeasti tuollaisia kysy puolisoltaan? Tuohan menee jo tyhmyydestä paljonkin yli. Mitä edes halusit tuolta vastaukselta? Miehen olisi pitänyt sanoa, että olet kaunein nainen maan päällä? Itse pystyn vaikka heti sanomaan kymmeneen kauniimpaa naista vaimon kaveripiiristä. Ei se kuitenkaan tarkoita ettenkö häntä rakastaisi. Ilmeisesti sun pitäisi hakeutua jännämiesten seuraan, jos kerraan draamaa kaipaat...

Vierailija
28/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei oo tarvinnu ikinä kysyä olin sitte perus näkönen tai erikoinen koska miehet on aina palvonu xD ja oon kyllä tuntenut olevani se kaunein heidän kanssaan 😊

Vierailija
29/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Piti sitten mennä omaa päivää pilamaan kysymällä typeryyksiä?

Vierailija
30/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista mennä mieheltä kysymään... haloo.

Vierailija
31/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli aloittajan motiivi kysyä tätä? 

Vierailija
32/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt vaan ampui itseään jalkaan.

Vierailija
33/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että pitää jotakuta kauniina/ komeana ei tarkoita että siitä kiihottuisi paremmin. Esim ihmiset yleensä, myös minä itse, pitävät mieheni ex-tyttöystävää selkeästi kauniinpana kuin minua. Missityyppi ,isot rinnat ja heikko itsetunto. Itse en ole kauneudella pilattu, mutta minulla on muutama ominaisuus, jotka vetää puoleensa. Eli naisellinen nätti takapuoli ja lantio sekä hyvä itsetunto ja älyä.

Vierailija
34/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista edes pitää kysyä. Kyllä jokainen tietää itsekin onko kauniimpi kuin ystävä vai ei jos nyt yleensäkään tuollaisia miettii. Itse olen tavis ja mies on tavis ja monet ystävistämme on kauniimpia tai komeampia kuin me mutta ei se tarkoita että haluamme panna heitä tai vaihtaa "parempaan". Pelkkä ulkonäkö ei riitä parisuhteeseen.

Vierailija
35/35 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ymmärrn tuon, kun suuttuneena kysymyksen tehnyt. Miksi mies mainitsee tämän tietyn naisen erityisesti? Vai eikö teillä käy muita ystäviäsi ja tuleeko mies vain tåmän yhden kanssa juttuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi