Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri p*askattaa koiraansa tontillemme

Vierailija
23.05.2020 |

Kettumainen naapuri tietoisesti ohjaa koiransa meidän puolellemme ulostamaan. Isokokoinen piski käyttää aina samaa tonttimme kulmaa tarpeilleen, josta kyllä kikkareet nakkelen hänen puolelleen. Asiasta olen useasti huomauttanut, lähtee paikalta, ei vastausta.

Kysynkin, että mitä voisin tuohon paikalle laittaa? Että hurtta ei tule tai tassuihin tarttuisi jotain ikävää ja sisätilat sotkevaa ainetta niin naapuri ohjaisi piskinsä omalle tontilleen sontimaan kun kyllästyy kämppäänsä siivoamaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuta siihen orapihlajaa.

Vierailija
22/32 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Mikään muu ei auta. Omalla takapihallani ulkoilutetaan useita koiria. Sanon näille henkilöille että olette meidän pihallamme. On syntynyt oikein polku, ei meidän omasta käytöstämme.

Kiellot Ei näytä auttavan-tulevat sitten pimeässä ja pihavalot syttyy.

Kaikkea ei voi aidata kun omaan pihaan pitää autollakin päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka kivillä ympäröity nätti kukkapenkki siihen tai istuta runsaita koristepensaita oman maun mukaan. Ei kukaan kehtaa antaa koiransa kakkia sellaiseen. On sovinnollinen ratkaisu.

Vierailija
24/32 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse marssisin ihan oven taakse kertomaan, ettei tarvitse paskattaa koiraansa meidän tontilla. Heittelisin kikkareet myös heidän pihaan. Rakastan koiria, mutta vihaan tuollaisia muista piittaamattomia itsekkäitä ihmisiä.

Vierailija
25/32 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajassahan se vika on, kyllä koira oman tontin rajat oppii, jos opetetaan. Kiusantekoa tämä on, koska olen asiasta huomauttanut. Jatkuvasti saan pökäleitä olla siivoamassa, en tahdo sen skeidan kulkeutuvan lasten kengänpohjissa sisällekään.

Aita todennäköisesti täytyy omakustanteisesti rakentaa, joten ei siitä kaunis tule. Mutta pysyypä piski poissa.

Ehkä tuota koiranruokakikkaa kokeilen tässä välissä, kun aitakaan ei päivässä synny ja monta sataa tulee kustantamaan vaikka kuinka halvalla yrittäisi tehdä.

Kissaansa sekään tuskin pidättelee, päivittäinen näky myös pihallamme. Tappaa pikkulinnut ja sontii varastoon, jonka oven ali pääsee.

Ap

Vierailija
26/32 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyssivustoilta saatat saada aitalaudat jopa ilmaiseksi tai laita toriin ilmoitus, että otat lautaa vastaan. Monella rakennusprojekteista jää ylimäärää, josta vaan halutaan eroon. Halpa ja nopea, on verkkoaita, ruma ja ilmainen syntyy vaikka kuormalavoista.

Monen mielestä mitään ei saisi tehdä, mutta toisen tontilla pyöriminen tai sinne jätteiden tuominen on myös rikollista toimintaa. Lumiakaan ei saa toisen tontille pukata. Itse varmaan ryhtyisin valokuvaamaan puuhaaa ja räpsisin kunnon paparazzikuvat omistajasta mukaan, jos koiraa tietoisesti mun tontille paskottaisi. Uhkaisin poliisiasialla naapurihäiriköinnistä.  Toki viskoisin ne paskat sinne naapurin tontille takaisin sopivan hajalleen, että varmasti itse niihin astuisi.

Vierailija
27/32 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira ei kakkaa edes omalle mökkitontille. Viedään erikseen hihnasss kakkakävelylle, ja tekee tarpeensa mökkitien varren pusikoihin takapuoli edellä,

Vierailija
28/32 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri ei vie koiraa ollenkaan ulos, avaa vaan oven ja koira kakkaa rivitaloyhtiömme yhteisille pihoille. Prkl!

Vierailija
29/32 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joka ehdotti laittomuuksia, tein sinusta ilmoituksen eteenpäin. Naurettavaa kuvitella ettei henkilöllisyyttäsi voitaisi todentaa, usko pois vaan kyllä voidaan. Netissä et voi kirjoittaa todellisuudessa mitään anonyymisti. Kannattaa vähän miettiä mitä kirjoittelee :)

Täällä odottelen niitä seuraamuksia. Ei näy. Tuutko sessen kanssa käymään?

Vierailija
30/32 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on inhottavaa. Meillä taannoin yksi naapureista pissitti koiraansa taloyhtiön nurmikolle sillä seurauksella, että nurmikko oli kesällä hyvin laikukas ja vaaleita ympyröitä täynnä.

Vierailija
31/32 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa oma koira, joka ajaa naapurin elukat pois pihalta.

Vierailija
32/32 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia nuo omistajat. Onko koira vapaana, vai hihnassa? Kiusantekoa omistajalta.

Koirahan mielellään syö myös ihmisen kakkaa, olen lukenut. Pyörii myös ulosteissa kuulemma.

Samaa aikaa jos käyttää niin tossa olikin sulle neuvo.