Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää suomalaisten alkoholinjuonti

Vierailija
23.05.2020 |

mikä siinä on, ettei suomalainen osaa juoda muuten kuin humalahakuisesti? vappu, juhannus, uusivuosi, joillekin jopa joulu ovat pelkkiä tekosyitä ryyppäämiselle. ihan alkoholisoitunut kansa, mikä kaikkia siinä viinassa niin kiehtoo??

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen sai ainakin minut tarttumaan pulloon, ne valheet ja pettämiset. Ketun hurskahtelut, "paska kun tekee töitä yötä myöden ja maksaa kaiken" ja sitten panee jotain muuta miestä. Rakot on käsissä ja sielussa sekä sydämmessä. Antakaa anteeksi jos vähän juon, talo jonka remppasin lattiasta kattoon, nyt siellä asuu toinen mies.

Vierailija
42/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskassa ihmisillä on alkoholista johtuvia sairauksia, vaikka juovat sivistyneesti viinä pari pulloa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen sai ainakin minut tarttumaan pulloon, ne valheet ja pettämiset. Ketun hurskahtelut, "paska kun tekee töitä yötä myöden ja maksaa kaiken" ja sitten panee jotain muuta miestä. Rakot on käsissä ja sielussa sekä sydämmessä. Antakaa anteeksi jos vähän juon, talo jonka remppasin lattiasta kattoon, nyt siellä asuu toinen mies.

Kyllä se olit kuule ihan sinä itse, joka sait itsesi tarttumaan siihen pulloon.

Alkkikset ne jaksaa aina syyttää muita ihmisiä juomisestaan. 

Ehkä jollekin muullekin on sattunut tosi ikäviä asioita elämässä. Miksi joku muu ei ole tarttunut siihen pulloon?

Vierailija
44/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ranskassa ihmisillä on alkoholista johtuvia sairauksia, vaikka juovat sivistyneesti viinä pari pulloa päivässä.

Mikähän urbaani legenda tuokin on, että viinimaissa kaikki ihmiset kittailevat viinejä pullotolkulla päivittäin. Onko sekin joku suomalaisten keksimä tekosyy sille, että täälläkin kovan luokan ryyppääminen olisi ok.

Vierailija
45/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join nuorempana paljon ja humalahakuisesti, ja aina heti nousuhumalan jälkeen vitutti seuraavat kolme päivää vähintään.

Vuonna 2013 päätin piruuttani - ilman sen painavampaa syytä - alkaa absolutistiksi, oikeastaan testatakseni onko se Suomen kaltaisessa maassa mahdollista. No, vähän petyin, että olihan se. Harva siitä alkoi mussuttamaan. Jos alkoikin, totesin että olen absolutisti "vittuillakseni". 

Lapselliset oli siis motiivit ja vuonna 2018 sitten Kroatian-matkalla riipaisinkin pitkästä aikaa kunnon kännin. Oli ihan hauskaa, mutta ei ole sen jälkeen vain kiinnostanut yhtään.

Vierailija
46/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä jotka ihmettelevät, kun ei lähde firman ryyppyjuhliin. ”Ei mies oo normaali, jos ei ilmanen viina ja p***u kiinnosta, lähe ny, hä?”. Mikä suomalaisia vaivaa?

Vierailija
47/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten ujous ja ahdistus poistuu ryyppäämällä. Pitkässä juoksussa ei hyvä.

Suomalaisten maksamat verot tosin kelpaa kaikille tuomitsijoille todella hyvin. Ehkä olisi aika keskustella tästä.

Keskustellaan samalla miten paljon menee verovaroja alkon aiheuttamiin kuluihin

Vierailija
48/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olit kuule ihan sinä itse, joka sait itsesi tarttumaan siihen pulloon.

Alkkikset ne jaksaa aina syyttää muita ihmisiä juomisestaan. 

Ehkä jollekin muullekin on sattunut tosi ikäviä asioita elämässä. Miksi joku muu ei ole tarttunut siihen pulloon?

Jep oma syy, yritin rakentaa elämää naisen kanssa vuosia. Vain minä olen syyllinen kaikkeen.

Vierailija
49/49 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten ujous ja ahdistus poistuu ryyppäämällä. Pitkässä juoksussa ei hyvä.

Suomalaisten maksamat verot tosin kelpaa kaikille tuomitsijoille todella hyvin. Ehkä olisi aika keskustella tästä.

Keskustellaan samalla miten paljon menee verovaroja alkon aiheuttamiin kuluihin

Voidaanko samalla keskustella lapsenmielisistä nuorista joilla ei ole kokemusta pitkästä työurasta tai perheestä. Tai voidaanko keskustella ihmisestä joka menettää kaiken ja sama ihminen on tehnyt kaikkensa päästäkseen takaisin ylös polviltaan? Montako miljonaa minä olen maksanut veroja ja joku kakara tietää olevansa oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan