Mainostakaa mielestänne hyvää päiväkotia Itä-Helsingin alueelta.
Mielellään joku kommentti, miksi on hyvä. Onko mitään erityistarhoja alueella. Näkisihän nuo netistäkin, mutta lähinnä kaipaan omakohtaisia kokemuksia. Lapseni on menossa näillä näkymin ensi vuoden alussa 3-6v ryhmään.
Kommentit (2)
Tosi kivoja hoitajia. Koska on vuoropäiväkoti, ei ryhmiin jakoa ole tehty iän, vaan hoitotarpeen mukaan ja mun mielestä on parempi, että ryhmässä on eri ikäisiä lapsia. Tuntuu, että hoitajilla on enemmän aikaa myös pikkuisille, kun alle 3-vuotiaita ei ryhmissä ole kuin muutama.
Siellä myös oma keittiö. Piha on kiva ja turvallinen, lähin iso tie menee 50-100 metrin päässä. Liikenneyhteydet on hyvät, bussit kulkee aika tiuhaan.
Ei ole vielä tullut oikeastaan mitään negatiivista vastaan.
..aloittaa kuukauden kuluttua Viikinki-nimisessä päiväkodissa Puotilassa. Lähellä Itäkeskusta ja hyvien liikenneyhteyksen äärellä.
Kun haimme sinne, kävimme tutustumassa päiväkotiin ja siellä meidät otettiin sydämellisesti vastaan. Johtaja oli mukava, otti lapsen ihanasti huomioon ja kyseli paljon.
Kaikki hoitajat ja osa hoitolapsistakin kävi toivottamassa tyttäreni tervetulleeksi yhteisöön. Tyttö olisikin halunnut jäädä leikkimään sinne heti.
Viikingissä on upea leikkipiha, paljon tekemistä kesät talvet.
Päiväkodilla on oma keittiö jossa ruuat valmistetaan alusta loppuun itse.
Kun paikka tyttärelleni varmistui, johtaja soitti itse minulle ja ilmoitti asiasta. Olemme käyneet nyt jo pari kertaa siellä leikkimässä, ikäänkuin " harjoittelemassa" tositilannetta varten, tyttö on pian 2v.