Nainen: Onko sinulla tällä hetkellä kiima?
Olen siis nuorehko mies. Viimeaikoina olen saanut tavallista enemmän huomiota naisilta. Ihan siis yllättävissä ja julkisissa tiloissa, entuudestaan tuntemattomilta. Naiset ikään kuin työntyy minua kohti hiukan, saan pitkiä katseita suoraan silmiin. Samaan aikaan minussa alkaa tapahtua. Sen kiiman voi tuntea ilmassa... Onko useimmilla teillä jokin kiima menossa, vai olisinko tosiaan Niin komea? Joo ja ei ole mikään vitsi. Kertokaas nyt naiset. Käyttäydytkö eritavalla, tai kuvaamallani tavalla kiimassa? Kaikenlainen muukin asiallinen keskustelu ko. Aiheesta tervetullutta.
Kommentit (36)
On kyllä älytön kiima. Taitaa olla ovis tulossa, hoidin aamusella jo kaksi isoa orkkua kun olin yksin kotona. Päivällä kävin ulkona ja vaihdoin aika pitkiä katseita naapurissa vierailleen remppamiehen kanssa, kun kuljin pihassa ohi. Nyt kärvistelen tuskissa, kun lapset on kotona ja olen aivan himoissani. Pitänee mennä vessaan etsimään helpotusta.
Mulla on joku joulukiima menossa, vaikka joka päivä töiden lisäksi joulun laittamista ja muuta elämää, ja saatan olla 14h päivässä menossa.
Jatkuvasti mielessä vaan seksi eri muodoissaan.
olisipa ihanaa päästä sinut nuolemaan pilluani! Saisit kyllä pannakin minua jos ikäero ei haittaa olen 40v. ja posliinipillu.
Eikö teistä useimmat miehet ovat vastenmielisen näköisiä alastomana, vartalo valkoinen pehmeää lihaa, perse epämuodostunut? Kalu limainen ja liian pieni, älykkyys ja käytöstavat ala-arvoisia.
Ihmettelen, että joku on tollasen kanssa ja jopa imee sitä. Mutta naiset eivät ole visuaalisia, vaikka gorilla, jos se on kiva höpönassu.
Voimariini kirjoitti:
olisipa ihanaa päästä sinut nuolemaan pilluani! Saisit kyllä pannakin minua jos ikäero ei haittaa olen 40v. ja posliinipillu.
Täähän on hyvän kuuloinen tarjous!
Mutta oletko ikinä miettinyt mikset🙂
Vierailija kirjoitti:
Aina kiimassa, mutta harvoin sitä kellekään vieraalle flirttailee
Ootko ikinä miettinyt että mikset ja jos flirttailisit niin mitäs sä toivosit niiden tekevän sulle
Ihan törkeä panetus päällä jo kolmatta päivää. Äijä vaan vispaa jotain hiiskatin budjettihommeleita tärkeänä yötäpäivää ja ei ees eilen koneensa takaa huomannut mun tissikeikistelyä suihkun jälkeen :( grrr
no mikset mene pyykkitupaan päivystämään sieltä voi irrota orkku kun nojailee pyykkikoneeseen linkousvaiheessa
Vierailija kirjoitti:
panettaa!
n44
Pannaanko? Mies 23v
Nakkaa kik tms
Nyt on aika kova halutus, se aika kierrosta kun tekee koko ajan mieli miestä päälleni. Aamulla oli ihan hirveä kiihotus heti herättyäni ja harmittaa, kun en ehtinyt nautiskella edes itsekseni, heräsin liian myöhään ja mies oli jo mennyt töihinsä.
Ihan suoraan sanottuna panettaa ja näissä olotiloissa katselen melkein kaikkia miehiä ja toivon että joku vaan ottaisi kyselemättä tai ajattelen koko ajan että mitä tuokin minulle tekisi.
N40
Jokapäivä ja kokoajan, vaikka saankin useasti päivässä. Äskenkin.
Nyt kyllä tekee mieli 42v. Ovulaatio päivät ovat pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tekee mieli 42v. Ovulaatio päivät ovat pahoja.
Ovat, etenkin jos joku sattuu vihjaamaan että olis panetus päällä... toimii tällaiseen 45v. mieheen etäältäkin.
Panetuksesta kärsivät naiset on parhaita.
Mun vaimo oli selvästi kiimassa ovulaation aikoihin ja sanoi sen. Nyt on vaihdevuodet jo kaukana takana ja seksielämä tasaantunut, mutta jatkuu!