Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Onko sinulla tällä hetkellä kiima?

Juhis
22.05.2020 |

Olen siis nuorehko mies. Viimeaikoina olen saanut tavallista enemmän huomiota naisilta. Ihan siis yllättävissä ja julkisissa tiloissa, entuudestaan tuntemattomilta. Naiset ikään kuin työntyy minua kohti hiukan, saan pitkiä katseita suoraan silmiin. Samaan aikaan minussa alkaa tapahtua. Sen kiiman voi tuntea ilmassa... Onko useimmilla teillä jokin kiima menossa, vai olisinko tosiaan Niin komea? Joo ja ei ole mikään vitsi. Kertokaas nyt naiset. Käyttäydytkö eritavalla, tai kuvaamallani tavalla kiimassa? Kaikenlainen muukin asiallinen keskustelu ko. Aiheesta tervetullutta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo oli selvästi kiimassa ovulaation aikoihin ja sanoi sen. Nyt on vaihdevuodet jo kaukana takana ja seksielämä tasaantunut, mutta jatkuu!

Vierailija
22/36 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä älytön kiima. Taitaa olla ovis tulossa, hoidin aamusella jo kaksi isoa orkkua kun olin yksin kotona. Päivällä kävin ulkona ja vaihdoin aika pitkiä katseita naapurissa vierailleen remppamiehen kanssa, kun kuljin pihassa ohi. Nyt kärvistelen tuskissa, kun lapset on kotona ja olen aivan himoissani. Pitänee mennä vessaan etsimään helpotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku joulukiima menossa, vaikka joka päivä töiden lisäksi joulun laittamista ja muuta elämää, ja saatan olla 14h päivässä menossa.

Jatkuvasti mielessä vaan seksi eri muodoissaan.

Vierailija
24/36 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa ihanaa päästä sinut nuolemaan pilluani! Saisit kyllä pannakin minua jos ikäero ei haittaa olen 40v. ja posliinipillu.

Vierailija
25/36 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä useimmat miehet ovat vastenmielisen näköisiä alastomana, vartalo valkoinen pehmeää lihaa, perse epämuodostunut? Kalu limainen ja liian pieni, älykkyys ja käytöstavat ala-arvoisia.

Ihmettelen, että joku on tollasen kanssa ja jopa imee sitä. Mutta naiset eivät ole visuaalisia, vaikka gorilla, jos se on kiva höpönassu.

Vierailija
26/36 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimariini kirjoitti:

olisipa ihanaa päästä sinut nuolemaan pilluani! Saisit kyllä pannakin minua jos ikäero ei haittaa olen 40v. ja posliinipillu.

Täähän on hyvän kuuloinen tarjous!

Vierailija
27/36 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko ikinä miettinyt mikset🙂

Vierailija
28/36 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kiimassa, mutta harvoin sitä kellekään vieraalle flirttailee

Ootko ikinä miettinyt että mikset ja jos flirttailisit niin mitäs sä toivosit niiden tekevän sulle

Vierailija
29/36 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeä panetus päällä jo kolmatta päivää. Äijä vaan vispaa jotain hiiskatin budjettihommeleita tärkeänä yötäpäivää ja ei ees eilen koneensa takaa huomannut mun tissikeikistelyä suihkun jälkeen  :( grrr

Vierailija
30/36 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikset mene pyykkitupaan päivystämään sieltä voi irrota orkku kun nojailee pyykkikoneeseen linkousvaiheessa

Vierailija
31/36 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettaa! 

n44

Vierailija
32/36 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panettaa! 

n44

Pannaanko? Mies 23v

Nakkaa kik tms

Vierailija
33/36 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika kova halutus, se aika kierrosta kun tekee koko ajan mieli miestä päälleni. Aamulla oli ihan hirveä kiihotus heti herättyäni ja harmittaa, kun en ehtinyt nautiskella edes itsekseni, heräsin liian myöhään ja mies oli jo mennyt töihinsä.

Ihan suoraan sanottuna panettaa ja näissä olotiloissa katselen melkein kaikkia miehiä ja toivon että joku vaan ottaisi kyselemättä tai ajattelen koko ajan että mitä tuokin minulle tekisi.

N40

Vierailija
34/36 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä ja kokoajan, vaikka saankin useasti päivässä. Äskenkin.

Vierailija
35/36 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tekee mieli 42v. Ovulaatio päivät ovat pahoja.

Vierailija
36/36 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä tekee mieli 42v. Ovulaatio päivät ovat pahoja.

Ovat, etenkin jos joku sattuu vihjaamaan että olis panetus päällä... toimii tällaiseen 45v. mieheen etäältäkin.

Panetuksesta kärsivät naiset on parhaita.