Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimaisesta pakastemarjapussista löytyi.....

Vierailija
22.05.2020 |

Ostin äsken kaupasta kotimaisen marjapussin ja siis siellä oli sisällä puukeppejä, tikkuja yms?

Eipä oo aikasemmin tällasta tullu vastaan. -.-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotimaisilta elintarvikkeilta nyt voi odottaa mitä vaan. Siksi ostankin ulkomaista aina, kun mahdollista. Parempaa ja halvempaa, ja ulkomailla kuluttajat osaavat vaatia laatua. Suomalainen moska ei mene muualla läpi.

Vierailija
2/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kotimaisilta elintarvikkeilta nyt voi odottaa mitä vaan. Siksi ostankin ulkomaista aina, kun mahdollista. Parempaa ja halvempaa, ja ulkomailla kuluttajat osaavat vaatia laatua. Suomalainen moska ei mene muualla läpi.

Niinpä! Ihan huuhaata ja aivopesua, että kotimainen on erityslaadukasta ja VAIN kotimainen. Esimerkiksi Lidlin saksalaisesta maidosta on tullut ehdoton suosikkini raikkaan makunsa puolesta ja suomalaista navetan makuista lirua en enää osta. Ja muutenkin kokeilen ennakkoluulottomasti ulkomaalaisia tuotteita, koska ne eivät tasan häviä laadussa kotimaiselle, kuten usein uskotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse kysyy ja itse vastaa saa mieleisiä vastauksia🍓🍓🍓

Vierailija
4/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Minun mielipiteeni on ainakin ihan omani, ei ap:n. Ottaako päähän? :) t. 2

Vierailija
5/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pellolla ollut se suomalainen työtön, joka pakotettiin töihin ja tulos näkyi ap:n ostamassa marjapussissa.

Vierailija
6/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Minun mielipiteeni on ainakin ihan omani, ei ap:n. Ottaako päähän? :) t. 2

Ei yhtään, huvittaa vain nämä mansikka ja Ukrainaketjut.

On säälittävää kyllä.

Vierailija
7/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huolettaa idän ihmeiden poimimat siniset marjat.

Toivottavasti ne todella on mustikoita.

Vierailija
8/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jonkin verran jo aikaa, niin en muista oliko marja- vai vihannespussi, mutta pala vihreää muovikeppiä? siellä oli.

Vierailija
9/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että "kotimaista" merkin pakastemustikoissa on aina jotain ihme roskia seassa, sammalta, pieniä puutikkuja ym. Erittäin huonosti on puhdistettu. Pitäisikin laittaa valmistajalle viestiä tästä.

Vierailija
10/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on pellolla ollut se suomalainen työtön, joka pakotettiin töihin ja tulos näkyi ap:n ostamassa marjapussissa.

Nimenomaan! Ja lisää yllätyksiä on luvassa!!

Vierailija
11/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita "valmistajalle" tai pakkaajalle. Sano, että käyttökelvottomia.

Vierailija
12/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en oo kyl kirjottanu ku yhen kommentin ja se oli alotusviesti. :D

Ja siis sitä mäki aattelin, et ku lehis ollu juttuu noista marjatiloista, että liittyykö tää siihen ny??

Aiemmin oon ostanu noita samoja, siks kotimaisia, kun ei tarvii keittää, ja ei mtn ongelmaa. :DD Emt, pitääkö tollasesta valittaa yritykseen? Ei kovin kivaa, ei oo aiemmin koskaa löytyny mitää puun paloja marjapussista.

Vierailija
13/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/nyt-aikuiset-hakevat-toita-mans…

-nonni :DD sepä se. suomalainen pakotettu marjanpoimija ja tällanen jälki. :'DDDDDD

Vierailija
14/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en oo kyl kirjottanu ku yhen kommentin ja se oli alotusviesti. :D

Ja siis sitä mäki aattelin, et ku lehis ollu juttuu noista marjatiloista, että liittyykö tää siihen ny??

Aiemmin oon ostanu noita samoja, siks kotimaisia, kun ei tarvii keittää, ja ei mtn ongelmaa. :DD Emt, pitääkö tollasesta valittaa yritykseen? Ei kovin kivaa, ei oo aiemmin koskaa löytyny mitää puun paloja marjapussista.

Ilmoita. Onko pussi tallessa? Siinä on varmaan jokin erä- tai valmistenumero, joka on hyvä ilmoittaa. Voit ehkä saada korvaukseksi jotain pientä, jos ilmoitat.

Vierailija
15/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/nyt-aikuiset-hakevat-toita-mans…

-nonni :DD sepä se. suomalainen pakotettu marjanpoimija ja tällanen jälki. :'DDDDDD

Aivan, sabotoivat poimintaa että pääsisivät taas sohvalle makoilemaan.

Kyllä ne keinot keksii

Vierailija
16/16 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran ulkomaisesta pakastevihannespussista sormen. No työtapaturmia sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän