Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut kateellinen siitä, että eksäsi tuntuu kohtelevan uutta kumppaniaan sinua paremmin?

Vierailija
22.05.2020 |

Tunnen itseni vähän pinnalliseksi kun huomaan, että minua raivostuttaa ajatus siitä, että eksäni on ryhdistäytynyt ja on ruvennut järjestämään elämäänsä tavoitteellisenpaan suuntaan.
Kun olimme yhdessä, hän oli satunnaistöillä itseään elättävä taivaanrannanmaalari ja sanoi keräilevänsä voimiaan kasaan burn outin jälkeen. Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että hän syyllisti minua liiasta työnteosta mutta toisaalta otti mielellään vastaan työnteolla mahdollistamani mukavan elämän.
Jaksoin olla pari vuotta lompakko ja lohduttava olkapää. Sitten tyypin saamattomuus rupesi häiritsemään ja totesin haluavani elämältäni muutakin, kuin mahdollisuuden olla aikuisen ihmisen hoivaaja pahassa maailmassa. Päätin suhteen.
Mies oikeasti tuntuu nyt ryhdistäytyneen. On hankkinut töitä ja tekee niitä. On lopettanut liiallisen päihteiden käytön ja yleisen lorvailun. On ruvennut myös kuntoilemaan.
On siis tehnyt ryhtiliikkeen ja koen, että minä olin vain se kaiken kehityksen ja toipumisen mahdollistanut paskasanko. Olin pitkään kärsivällinen ja nyt seuraava kumppani pääsee nauttimaan siitä, että saa ehkä itsekin joskus tukea kumppaniltaan.

Olenko kieroutunut kun koen jopa vihaa siitä, että mies ei nähtävästi kokenut minua ryhdistäytymisen arvoiseksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että mahdollistit huonon käytöksen. Ehkä seuraajasi ei tehnyt niin.

Joka tapauksessa kannattaa katsoa eteenpäin omaa elämääsi ja keskittyä tekemään siitä onnellinen. Kaunailemalla pitkitätä kärsimystäsi.

Vierailija
2/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hukkaan meni niin monta vuotta sen kanssa murehtiessa että en aio hukata enää yhtään lisää.

Ja toisekseen olen perustavanlaatuisesti liian kiltti, eli jopa olen iloinen sen p*skapään puolesta kun sillä menee paremmin. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että mahdollistit huonon käytöksen. Ehkä seuraajasi ei tehnyt niin.

Joka tapauksessa kannattaa katsoa eteenpäin omaa elämääsi ja keskittyä tekemään siitä onnellinen. Kaunailemalla pitkitätä kärsimystäsi.

Seuraajani ei tehnyt mitään. Hän hyväksyi kumppanikseen miehen, jolla on raha-asiat kunnossa ja joka pystyy välillä tarjoamaan tyttöystävälleen pizzan.

Toisin sanoen vituttaa se, että mies ei ymmärtänyt minun oikeasti pitäneen hänestä. Nykyinen nainen on valinnut miehen, joka mahdollistaa hänelle korkeamman elintason.

Vierailija
4/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi vastaavaa eksääni takaisin, vaikka kuinka ryhdistäytyisi. Tiedän todellisuuden kulissin takana

Vierailija
5/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraajani ei tehnyt mitään. Hän hyväksyi kumppanikseen miehen, jolla on raha-asiat kunnossa ja joka pystyy välillä tarjoamaan tyttöystävälleen pizzan.

Toisin sanoen vituttaa se, että mies ei ymmärtänyt minun oikeasti pitäneen hänestä. Nykyinen nainen on valinnut miehen, joka mahdollistaa hänelle korkeamman elintason.

Ehkä hän ei vain pitänyt sinusta tarpeeksi, mutta uudesta pitää?

Vierailija
6/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai harmittaa. Mutta paremmin jaksat jos iloitset, että hänellä menee paremmin. Ehkä hän tarvitsi elämänmuutoksen jotain joka sai känet muuttumaan. Sinun oma elämäsi ei enää ole riippuvainen hänestä. Älä enää seuraa hänen tekemisiään vaan keskity asioihin jotka tekevät sinulle hyvää. On tuolla jossakin sinullekin kumppani joka ei ole vätys seurassasi. Nythän on hyvä aika etsiä niitä.

Vierailija
7/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin nykyistään ennemmin. Iski kätensä sontaläjään ja vielä sen huomaa

Vierailija
8/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

mutta ihmisten kemiat vaan toimii erilailla eri ihmisten kanssa. Ei sitä aina osaa selittää ns. "järjellä", joku vaan ruokkii toisessa ihmisessä hänen huonoja puolia ja toinen hänen hyviä puoliaan.

Sama voi olla muissakin (kuin pari-) suhteissa, esim. toinen vanhemmista saa lapsn ns. loistamaanmja toinen lyttyyn.

Kyse ei edes ole sanoista mitä sanoo/teoista mitä tekee, vaan sellainen jokin "sielujen sympatia" mikä saa toisen antamaan parastaan/pahintaan.

9/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kehittyy eri suuntiin vanhetessaan. Toiset pahempaan, toiset parempaan.

Jos ex-miehesi olisi luisunut alemmas, ajattelisitko silloinkin, että se liittyy sinuun jotenkin?

Ei se liity sinuun mitenkään. Hän nyt vaan on kehittynyt ihmisenä ja uusi kumppani saa hänestä nyt sitten enemmän iloa irti kuin sinä aikanaan. Mutta yhtä hyvin asiat olisivat voineet mennä toiseen suuntaan.

Älä jossittele menneiden kanssa, elä tätä päivää.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
10/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän ajatuksen, mutta ainakin Ap tuntuu katkeralta ja vihaiselta ennemminkin kuin vähän kateelliselta.

Minusta on hienoa että yksi eksä on ottanut itseään niskasta kiinni, sen elämä meinasi mennä suoraa alamäkeä vuosia sitten.

Toinen eksä on taatusti nykyiselleen parempi mies kuin minulle. Ja minä olen parempi puoliso nykyiselle miehelleni kuin tälle eksälle. Me ei vain sovittu yhteen, ei todellakaan vahvistettu toistemme hyviä puolia. Eli siitäkin voi ap olla kyse, yhteen sopimattomuudesta.

Vierailija
11/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jaksaa sitä hetken ja sitten innostus lopahtaa ja päihteet kiinnostaa taas enemmän ja seuraava alamäki on isompi kuin edellinen. Anna sille aikaa. Se sössii kyllä.

12/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätettyäsi suhteen exäsi ehkä säikähti ja ajatteli, että hänen oikeasti täytyy ryhdistäytyä. Kyse ei silloin olisi sinusta tai siitä että vasta hänen nykyinen naisystävänsä olisi hänestä ryhdistäytymisen arvoinen, vaan hänen sisäisestä havahtumisestaan omaan tilaansa.

Vierailija
13/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, vaikka on hehkuttanut uutta naistaan. Inhottaa koko ex. En halua nähdäkään, vaikka on lasteni isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän