Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakevatko miehenne huomiota pieremällä?

Vierailija
22.05.2020 |

Ihan tosissani kysyn. Äsken aloin epäilemään, että omani teki niin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mitta se pieree tosi harvoin muutenkin. Päästelee joskus tappavia leijoja. Mulla rutkuu persaus jatkuvasti, en hae huomiota, helpotan olotilaani. Pröööööt! Sori siitä 🙄

Vierailija
2/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei juuri piere kuin vessassa, joskus tosi harvoin muuten. Minä se olen meidän perheen piereskelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tuo on, mutta paljon se pieree.

Vierailija
4/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Jatkuva pauke käy aina, kun mies kokee jääneensä vaille huomiota.

Vuosien mittaan olen myös oppinut tunnistamaan erilaisista pieruista, mitä mies on vailla.

Prööt prööt prööt= Mies kaipaa hellyyttää ja läheisyyttä.

Pumpupumpumpum= Miehellä on nälkä.

Tatatatatatatatata= Mies on väsynyt.

PiuuuuuuuPiuuuuPiuuuuu= Miehellä on tylsää.

Vierailija
5/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi vitt.. Ei ihme, että nautin sinkkunaolosta, jos parisuhteet on tuota.

Vierailija
6/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Minun bravuurini on se amerikan ratsuväen trumpettifanfaari

Vierailija
7/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi vitt.. Ei ihme, että nautin sinkkunaolosta, jos parisuhteet on tuota.

Samaa mieltä... suomalaiset miehet vois kyllä opetella käyttäytymään (myös osa naisista) Mä en ikinä käyttäytyis miehen aikana noin yök ällöttäviä olette 😷☠️😐

Vierailija
8/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa!

Vierailija
9/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies, joka piereskeli usein ja kovaäänisesti ja vielä voihki äänekkäästi piereskellessään. Ensin vääntäytyi pieremisasentoon ja sitten pierressään voihki oikein kuuluvasti, *prut* "mmMHHHmmh oijoi" *prööt* "aahh". Ei varmaan tarvitse selittää, miksi nimenomaan oli. Se ei jatkuvana ilmiönä ollut vähääkään hauskaa, vaan todella ällöttävää.

Vierailija
10/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mies, joka piereskeli usein ja kovaäänisesti ja vielä voihki äänekkäästi piereskellessään. Ensin vääntäytyi pieremisasentoon ja sitten pierressään voihki oikein kuuluvasti, *prut* "mmMHHHmmh oijoi" *prööt* "aahh". Ei varmaan tarvitse selittää, miksi nimenomaan oli. Se ei jatkuvana ilmiönä ollut vähääkään hauskaa, vaan todella ällöttävää.

Toi pieremisasento kiinnostaa, millainen se on?

Vierailija
11/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni.

Mitä duunarimiehesi tekee työkseen?

Vierailija
12/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo sama mutta tunnistin miestyypin. Myös mulla exä ja kertoi päivittäin tuntemuksistaan anaalissaan ja piereskeli ylpeänä. Pieremisaaennossa kroppa jännittyy asentoon, jonka nähdessään tekee jo mieli poistua paikalta.

Vierailija
13/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi mieheni, mutta isäni teki tuota. Niin oksettavaa ja ällöttävää.

Vierailija
14/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v yhteiseloa tekee tehtävänsä. Kaiken sen jälkeen mitä yhdessä ollaan koettu, ei paljon pierut vaakakupissa paina.

Vierailija
15/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo sama mutta tunnistin miestyypin. Myös mulla exä ja kertoi päivittäin tuntemuksistaan anaalissaan ja piereskeli ylpeänä. Pieremisaaennossa kroppa jännittyy asentoon, jonka nähdessään tekee jo mieli poistua paikalta.

Joo just sellainen asento, että keho jännittyy ja pakarat ehkä nousee samalla vähän sohvalta. Näkee kuinka sitä pierua oikein ponnistetaan ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän