Milloinkohan Martina A flippaa kokonaan?
Sillä on niin rankka homma elää some-elämää ja todistella kaikille, et kaikki on niin mahtavaa ja hyvin. Mua säälittää, osaisi nyt vaan rentoutua ja pysähtyisi tuntemaan jotakin todellista, vaikka se sattuisikin.
Kommentit (50)
Mitä ihmettä sillä on päällä kuvassa jossa on tyttärensä kanssa ? 😳 lapsiraukat, joutuu elää noin egoistisen ja epätasapainoisen äidin kanssa. Hyvinvointivalmentaja 😏
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon eron surutyö ole tehty jo kuukausia (ellei vuosia) sitten. Nyt konkreettisen eron jälkeen pitää tietty järjestellä arki, työkuviot, lasten kuviot, treenit uusiksi. Luulen tosiaan että helpotus ennenkaikkea on Martinan olotila nyt. Pahimmasta mudasta nousee kaunein ruusu
Miksi ihmeessä vuosikausia kitui, jos suhde oli niin huono? Niinpä niin, rahasta, itsekin kertoi, että Stefu saa pettää kunhan antaa rahaa. Eikös sellaiselle naiselle ollut ennenmuinoin nimikin?
Ja kyllä viina on Martinallekin kelvannut ja petti Stefua monet kerrat. Mutta kun oli hulppea elämä Stefanin rahoilla, niin katsoi sormien välistä Stefun kipuilua rakkaudettomassa liitossa.
Kun Stefu rakastui Sofiaan Martina sai lopulta lähteä.
#peace#love silti näyttää v***a. Kehonkieli ja todellisuus ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon eron surutyö ole tehty jo kuukausia (ellei vuosia) sitten. Nyt konkreettisen eron jälkeen pitää tietty järjestellä arki, työkuviot, lasten kuviot, treenit uusiksi. Luulen tosiaan että helpotus ennenkaikkea on Martinan olotila nyt. Pahimmasta mudasta nousee kaunein ruusu
Miksi ihmeessä vuosikausia kitui, jos suhde oli niin huono? Niinpä niin, rahasta, itsekin kertoi, että Stefu saa pettää kunhan antaa rahaa. Eikös sellaiselle naiselle ollut ennenmuinoin nimikin?
Ja kyllä viina on Martinallekin kelvannut ja petti Stefua monet kerrat. Mutta kun oli hulppea elämä Stefanin rahoilla, niin katsoi sormien välistä Stefun kipuilua rakkaudettomassa liitossa.
Kun Stefu rakastui Sofiaan Martina sai lopulta lähteä.
Martina ei varmaan uskonut, että S&S:n suhde kestää edes näin kauan. Luuli Kalasataman olevan väliaikainen koti. Nyt Stefan on vapaa S:n kanssa, eikä tarvitse olla Martinan määräilyvallan alla. Nyt molemmat vain katse eteenpäin!
Tuo kehumisen määrä instassaanon vaivaannuttavaa. Ei mitään kritiikkiä tai poikkipuolista sanaa martin ihanuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, saihan Martina elää elämää, johon hänellä ei olisi muuten ollut mitään asiaa. Riihimäkeläisenä parturi-kampaajana ei olisi asunut Eirassa, eikä ollut luksusta autot eikä laukut. Ja miten iso osa hienoilla puitteilla, merkkitavaroilla, ulkomaanmatkoilla on ollut hänen somekanavoiden ja -valmennusten menestymiseen? Stefun kautta Martina sai myös mahdollisuuden toteuttaa itseään laulamisen ja urheilun saralla, mahdollisuuksia joita ei tavallisella työssäkäyvällä muutoin olisi ollut.
Milloin sillä muka on Riksussa ollut kampaamo? Tai milloin on edes asunut Riksussa🤔 Itse olen asunut täällä vuodesta -95 eikä ole Martsua näkynyt..
Luulen, että Martina on nyt bilettänyt suruun ja vapauttaan. Nyt on aika rauhoittua ja todeta, että elämä jatkuu ilman Stefania... Se on erilainen elämä nyt. Piirit on pienemmät ja tilukset, mutta kyllä se siitä!