Tämän kesän meikkitrendi, mikä on must?
En ole seuraillut trendejä, mutta luotan meikkimammoihin. Mikä on tämän kesän meikkitrendi? Ei varmaankaan enä synklkä gorillameikki eli likainen contour.
Mitä värejä ja sävyjä, korostanko silmiä vai huulia?
Kommentit (25)
Poskipunana lämmin koralli, ei viileä pinkki.
Mustat silmät ja ruskea tukka on tän kesän must trendi.
Kevyt meikkivoide ja lämmin korallinsävyinen puuteri. Ei pinkkiä missään nimessä! Mahd luonnollinen look on paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mustat silmät ja ruskea tukka on tän kesän must trendi.
Kesähän on aina blondien aikaa. Sitä ei muuta mikään.
Mustien nuottatukkien kanssa saa sitten tulla esiin marraskuussa.
Meikittömyys. Ihmiset on olleet ilman meikkiä eristyksissä, eikä ole mitään syytä jatkaa naamansa maalaamista.
Korallin väristä huulipunaa reilusti hampaisiin ja kevyt CC-voide joka on mahdollisimman paljon omaa ihoasi tummempaa.
Töhryhuulet eli yli huulten laitettu reippaasti huulipunaa ja muutenkin sellainen sotkumeikki joka on kuin kaatokännissä tehty kasvomeikki ns .pulimeikki.
Korona meikki, eli ei mitään. Varsin effortless.
Hiilellä värjätyt kasvot ja mamboujambou-megapunahuulet. Käkkärätukka sopii tän meikin kanssa ja soppaluu lävistyskoru sierainten väliin.
Överipaksut kalapuikkokulmikset on ainakin tän kesän megahottia. Palkkikulmikset on aina muodissa,
Mikäs nyt tänään on, kun meikkaaminen onkin av:lla sallittua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt tänään on, kun meikkaaminen onkin av:lla sallittua. 😂
Ja miten hyviä meikkivinkkejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kevyt meikkivoide ja lämmin korallinsävyinen puuteri. Ei pinkkiä missään nimessä! Mahd luonnollinen look on paras vaihtoehto.
Pinkki on hento vaaleanpunainen (pink panther), mutta jotkut tarkoittavat sillä ärjäkämpää fuksianpunaista. Kummasta "pinkistä" sinun viestissäsi on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Överipaksut kalapuikkokulmikset on ainakin tän kesän megahottia. Palkkikulmikset on aina muodissa,
No hyi. Minä en laita kulmia ollenkaan, ja olen ylpeä siitä.
ap
Googlettelin vähän:
- värikkäät luomivärit, myös pastellit
- hehkuva, kuulas iho
- kiiltävät huulet
- pinkki (!) poskipuna
- tuuheat kulmakarvat
ym. ym.
Voihan sitä totta kai meikata miten lystää vuodenajasta riippumatta, mutta kivoja ideoita saa, kun vähän katselee netissä kuvia. Nuo värikkäät luomivärit on mun mielestä tosi kivoja ja niitäkin voi kokeilla hillitymmin tekemällä värillä vain rajauksen yläluomelle. Mielikuvitusta kehiin! 🌈👁👄
Luulisi, että tuo koralli olisi jo passé. Johan sitä on viimeiset viisi vuotta ollut sekä vaatteissa että meikissä. Eikä ole jo aika kulunut juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Minä en laita kulmia ollenkaan, ja olen ylpeä siitä.
ap
No tottakait sä laitat jos sä haluat olla muodikas. Laita vielä kalapuikkoviikset, nekin on supahot ja supatrend,. ;)
Ihon heleys. Ohut meikkivoide ja puuterointi vain täsmäkohtiin.