Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin mainos, joka on jäänyt mieleesi?

Vierailija
22.05.2020 |

Itselle on jäänyt mieleen noin 10 vuoden takainen syylälääkemainos, joka meni suunnilleen näin:
"Ennen kävin lääkärissä poistamassa syyliä, nyt äiti voi tehdä sen kotona!"
Ja videokuvassa oli ehkä noin 17-vuotias poika. 🙄

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurajätti

Vierailija
22/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suklaapatukka, jota mainostetaan sillä, että kun sitä syö ei osaa enää laulaa. Ensin osaa laulaa kuin Elton John, patukan jälkeen mölinää.

😂 Tai sitten kiukuttelu ja diivailu loppuu, kun verensokeri nousee. Mua ärsyttää siinä se, että suklaata mainostetaan hyvänä välipalana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tarkka, ota Pirkka. Tapahtumat ei liity Pirkkatuotteisiin mitenkään ja pedarin näköinen irstailija kähisee tuon sloganin. Hyi v!

Just! Mä voisin vaikka vetästä nokkaan tuota äijää, jos livessä nähtäisi.

Miten voi noin vastenmielinen tyyppi päässyt mainokseen?

Kyllä mua hävettää olla K-kaupassa töissä...

Vierailija
24/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus Ira nissa työmatkalla ja siellä oli rautakaupan seinässä kuva naista, josta näkyi hunnun takaa vaan silmät ja porakone kädessä, tekstinä näin vapaa suomennos "niin yksinkertainen, että nainenkin osaa sitä käyttää" tuli vähän myötähäpeä olo sen mainoksen suunnittelijan puolesta.

Vierailija
25/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"UUBEIBE AU, UUBEIBE AU!" ja joku biitsibodari vetää käsillään sellaista tiimalasimallia jäljittelevää liikettä. Kyseessä siis jäätelömainos, ja tällaisena se syöpyi mieleeni lapsena.

Super-jäätelön mainos! Bodari yrittää iskeä naikkosta ja sitten tuleekin nörtti, joka ostaa jäätelön ja saa naisen mukaansa 💪

Vierailija
26/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus Ira nissa työmatkalla ja siellä oli rautakaupan seinässä kuva naista, josta näkyi hunnun takaa vaan silmät ja porakone kädessä, tekstinä näin vapaa suomennos "niin yksinkertainen, että nainenkin osaa sitä käyttää" tuli vähän myötähäpeä olo sen mainoksen suunnittelijan puolesta.

Tuo oli hyvä. :D

Vierailija
27/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla-suklaapatukan mainos, jossa mies ja nainen ovat seinän molemmin puolin. Mies syö Tuplaa, nainen on (muistaakseni) korva seinässä kiinni, ja vihjaileva miesääni sanoo: "Taitaa tyttö tietää, että seinän takana olisi patukkaa tarjolla..". Oli kyllä niin pöljä, että oli jo hauska 😁

Vierailija
28/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos, missä nainen hinkuttaa takapuoltaan mäntyyn.

Vierailija
29/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingviinijäätelömainos. Ärsyttää sen akan perceen heilutus. 

Ylipäätään melkein kaikki mainokset on typeriä. 

Vierailija
30/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurttimainos, jossa naiset katsovat jääkaappiin ja sanovat, että jogurtista on otettu pois kaikki lisätty sokeri. :D Se kyllä poistui äkkiä, sitä täälläkin (ja kaksplussalla) irvailtiin urakalla. 

Vierailija
31/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan mainos siihen aikaan, kun netti yleistyi puhelimiin. Teinityttö vaelteli kaupungilla, ratikassa, metrossa (muistaakseni) ja laulu taustalla meni jotenkin näin: mä haluun olla kaikkien kanssa yhtä aikaa koko ajan. Joo, ei ihan vanhempien toivelaulu. 

Vierailija
32/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n Elämä on -mainokset on ärsyttävimipiä ja typerimpiä mitä oon nähnyt töllössä.

LIDLin uusi kesälaiffi -mainos on myös typerä ja se biisi on todella surkea. Ärsyttää kun se tulee Ruudussa ohjelmien mainostauoilla ja se kestää ainakin minuutin kun muut mainokset kestää ehkä 10-15 sekuntia.

Muuten ei oikeen mainokset ärsytä. Paitsi netti-tv -palveluissa ruutu ja mtv joidenkin mainosten ääni on väännetty ihan järkyttävän lujalle kun muissa mainoksissa se on normaali. 

Vierailija
33/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki DNA:n mainokset. Järkkyjä, junttimaisia ja typeryydessään lyömättömiä.

Vierailija
34/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttiimisuoja mainokset,itsevarmuus 100% ja pissat tulee housuun kirjaimellisesti.Hiivatulehdus.

Vierailija
35/40 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilimaksumainokset on kaikki ärsyttäviä.

Nyt pyörii se mobilepay-mainos, jossa blenderi hajoaa ja keittiö on vihreässä mönjässä.

Aiemmin oli se joku pivon mainos, jossa maksettiin heti, kun on vapaat kädet. Käsistä roikkui sitten esim. isoja kaloja tai piti juuri silloin taputtaa konsertissa.

Vierailija
36/40 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötyksen huippu on uusin hk-mainos, jossa porsimisvalmis naisole

tettu ohuella kengännauhaäänellä vonkuu hookoota.

Vierailija
37/40 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI:n liittymänainokset ovat täyttä kuraa!

Vierailija
38/40 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tupakkamainos itsetuhoisista ketjupolttajista:

Miehet jotka tekevät, menevät ja näkevät

vetävät ne väkevät.

Filter Strong, yötäpäivää.

Vierailija
40/40 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mainos, tulis liian pitkä lista jos tässä kaikki luettelisin.

Mutta

Sitä minä vaan ihmettelen, että kenelle ne mainokset on oikein tarkoitetttuja kun tuote on aikuiselle mutta mainoksen toteutus on tarhaikäiselle.

Toinen arvoitus on mainokset joista ei aina edes tiedä mitä niissä mainostetaan, Vissiin pitäis katsoa monta kertaa mutta yksikin on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän