Mies pelannut nyt aamusta asti rekkapeliä
Siis sellaista missä ajetaan rekalla metsissä, teillä ym...pelannut ainakin jo 5h
Kommentit (30)
Hyvä juttu että on löytänyt mieluisen harrastuksen.
Niin? Ja sinä tulit tänne märisemään?
Onko tämä nyt sitten normaalia? Mitä teidän muiden miehet tekee?
Ap
Ja ap maannut av-palstalla jo 7.00 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minun mieheni on tänään töissä. Itse olen roikkunut av-palstalla tänään varmaan ainakin sen viisi tuntia.
Onko tämä normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tänään etänä joku intensiivikurssin juttu (aikuisopiskelija), mutta usein pelaa tuntitolkulla.
Niin minäkin. En nyt varmaan aamusta klo 15 asti pelaisi kun paikat jumiutuu herkästi, mutta kyllä kerran taisin 12 h siinä istua uutta peliä pelaamassa 😂
Saa tulla hakemaan, 175/100 ja tosiaan pelaa joka päivä tietokoneella, pleikkarilla tms, voisin vieläkin rumemmin kuvailla mutta en viitsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla hakemaan, 175/100 ja tosiaan pelaa joka päivä tietokoneella, pleikkarilla tms, voisin vieläkin rumemmin kuvailla mutta en viitsi.
Ap
Pelaako hän ahdistukseensa?
Kuulostaa siltä, että hän taitaisi olla onnellisempi ilman sinua.
Pelit tehdään isolla rahalla koukuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun nyt juuri tänään satuit kysymään niin 20h työpäivän.
ja sinä olet roikkunut täällä aamuseitsemästä?
Olen akka, minäkin pelaan rekkapeliä. Kokeile, se on kivaa!
Eurotruck euroopan versio, ameriikka on erikseen. Ajetaan erilaisia kuormia vaikka Leipzigistä Hampurin satamaan. Valitaan kuski, rekka ja sit ajetaan. On navigaattorit, pitää tankata yms. Varsin viihdyttävää.
Hei ap teit jo aamulla tästä aloituksen ja sun 12v poikas pelaa myös? Siitäkin oli tänään jo aloitus
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pelaa jotain laivapeliä... eipä tuo baareissa tai muualla ravaa kun ajanviete on koneella, joten fine by me.
Pitäisköhän tänään ajella vähän traktorilla. Siinä on se vaara, että jään koukkuun enkä saakaan viikonloppuna mitään aikaiseksi. Ehkä jätän väliin. Katsotaan sadepäivänä uudestaan, sitä tuskin tarvitsee kauaa odotella.
Mitä sitten?