Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako erota yli 20v liitosta jos mies ei alunperinkään ollut sellainen kuin olisin halunnut?

Vierailija
22.05.2020 |

Kaksi lasta jotka aika isoja jo. Ollaan vähän yli 40 vuotiaita. Mies haluaa olla yhdessä mutta itse ehkä en. Ei ole hyväksi mielenterveydelleni tinkiä kaikesta. Käydään kyllä pariterapiassa. Mutta uskon ettei ole hyötyä koska mies ei voi muuttua kovinkaan paljon. Molemmilla olisi erossa vaan mahdollisuuus löytää paremmin sopiva kumppani.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait katson ainakin jonkin aikaa pariterapiaan että miten alkaa sujumaan ja onko hyötyä, nyt ei ole ollut.

onko siis suurin osa sitä mieltä että ero on turha? Ja olen vain ansainnut tämän huonon liiton? Aika jännä, kun täällä on erottu turhemmistakin syistä.

Ap

Vierailija
22/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakait katson ainakin jonkin aikaa pariterapiaan että miten alkaa sujumaan ja onko hyötyä, nyt ei ole ollut.

onko siis suurin osa sitä mieltä että ero on turha? Ja olen vain ansainnut tämän huonon liiton? Aika jännä, kun täällä on erottu turhemmistakin syistä.

Ap

Ihan kuin olisimme lukeneet eri ketjua, jos olet sitä mieltä, että suurin osa kirjoitti eron olevan turha? Mun mielestä suurin osa kehotti eroamaan, jos olet varma asiasta, mutta ei sillä perusteella että saat uuden paremman suhteen. Koska sitä ei välttämättä tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan kuin olisimme lukeneet eri ketjua, jos olet sitä mieltä, että suurin osa kirjoitti eron olevan turha? Mun mielestä suurin osa kehotti eroamaan, jos olet varma asiasta, mutta ei sillä perusteella että saat uuden paremman suhteen. Koska sitä ei välttämättä tapahdu.

Juuri näin. Sinä sanot ap että kaipaat enemmän läheisyyttä tmv. Mutta ymmärräthän ettei sitä välttämättä ole tarjolla tulevaisuudessakaan vaikka eroaisit? Sitä voi itse asiassa olla vähemmän kuin nyt koska et välttämättä löydä uutta parisuhdetta ollenkaan. 

Olet sanonut että miehesi ulkomuoto ei nappaa. Se nyt on asia johon voi tulla paljonkin muutosta jos on tullakseen. Mutta toisaalta onko se nyt järkevä syy erota ellei kyse ole sairaalloisesti lihavasta miehestä jonka terveys pettää ihan juuri lihavuuden vuoksi ja joka ei muutenkaan pidä omasta itsestään ja hygieniastaan mitään huolta. Mutta jos nyt kyse on jostain muusta "ulkomuoto" ei nappaa asiasta niin kuulostaa kyllä todella mitättömältä syyltä erota.

Vähemmin pitäisi nähtävästi miehen pelatakin. Ellei nyt ole peliongelmainen niin ei tämäkään nyt mikään mahdottoman paha asia ole. Välttämättä.

Syysi erota vaikuttavat siltä että elät jossain nuoruuden haavekuvassa "ensirakkaudesta" jonka menetit ja joka oli niiiiiiiiiiin ihana. Et vaikuta ollenkaan ymmärtävän ettei mikään rakkaus pysy samanlaisena vuosikausia. Sinä vertaat haavekuvaa ja omaa arkeasi ja onhan nyt ymmärrettävää ettei todellisuus pysty mitenkään kilpailemaan haavekuvan kanssa. Tuntuu myös että automaattisesti oletat saavasi haavekuvasi kaltaisen uuden suhteen jos vaan eroat. Se ei ole kuitenkaan millään muotoa luultavaa eikä tule toteutumaan. 

Eli eroa jos nykyinen suhteesi saa sinut ahdistumaan niin paljon että toteat olevasi mielummin yksin. Unohda kaikki muu. Jos sen sijaan haluat erota vain jotta saat sen haavekuvan kaltaisen parisuhteen itsellesi niin se on väärä syy erota. 

Vierailija
24/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kokenut väärän seurustelukumppanin tuovan ahdistusta. Koko olemukseni muuttui eron myötä.

Vierailija
25/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin kokenut väärän seurustelukumppanin tuovan ahdistusta. Koko olemukseni muuttui eron myötä.

Voitko kertoa lisää? Miten olemuksesi muuttui?

Ap

Vierailija
26/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä ahdistus näkyi kaikessa muussakin kuin vain henkilön kanssa ollessa. Minua on kuvailtu eron jälkeen paljon rennommaksi ja vapautuneemmaksi.

Vierailija
27/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä ahdistus näkyi kaikessa muussakin kuin vain henkilön kanssa ollessa. Minua on kuvailtu eron jälkeen paljon rennommaksi ja vapautuneemmaksi.

Oliko henkistä väkivaltaa suhteessa? Vai vaan muuten kuutiot paremmaksi? Oletko mies vai nainen? Miten nyt menee?

Ap

Vierailija
28/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ahdistus miehestäsi johdu.

Etkä nyt enää ketään parempaa löydä. Se juna meni jo.

Opettele rakastamaan miestä, jonka olet saanut.

Vierailija
29/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutiot=muutuit

Ap

Vierailija
30/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oliko henkistä väkivaltaa suhteessa? Vai vaan muuten kuutiot paremmaksi? Oletko mies vai nainen? Miten nyt menee?

Ap

Oli sellaista tietynlaista alistamista ja pakottamista, mutta ei varsinaista väkivaltaa. Nainen olen ja ihan mukavasti menee. En ole suhteessa, enkä etsikään sellaista. :)

Vierailija
31/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uudetkaan miehet sin mieleisiä ole. Voit elää ihan omanlaista elämää miehestäsi Huolimatta .

Joko hyväksyt että sulla on tuollainen mies tai et. Jos et ero ja oma (ehkä yksinäinen) elämä. Miten lapset - ne menettää sitten kodin?

Vierailija
32/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tietynlaista alistamista.....riidan aiheutan aina minä jne..

En välttis haluaisikaan mitään vakavaa, olisi kiva vaan ihan pelkästään deittailla ja jos ei parempia miehiä löydy niin voihan sitä yksinkin olla.

Ap

Vierailija
33/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös tietynlaista alistamista.....riidan aiheutan aina minä jne..

En välttis haluaisikaan mitään vakavaa, olisi kiva vaan ihan pelkästään deittailla ja jos ei parempia miehiä löydy niin voihan sitä yksinkin olla.

Ap

Oikea asenne! Tsemppiä!

Vierailija
34/34 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihan väärä mies, mutta en mä eroa, koska olen uskovainen, ja Jeesus kielsi eroamasta. Ankee juttu, mutta se on nyt mun ristini tässä elämässä.