Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karjalaiset töissä?

Pertti55
22.05.2020 |

Olen huomannut, että karjalaistaustaiset ovat selvästi laiskempia muihin Suomen heimoihin verrattuna. Onko oikein yleistää? Jakakaa omia kokemuksianne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä paikkansa. Isäni oli karjalainen ja täysin työhullu. Itse ja veljeni myös...

Vierailija
2/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö :D jos haluat provoilla, ei onnistu! Aina on kehuttu karjalaisia hyvästä työmoraalista ja iloisesta luonteesta, tämän allekirjoitan täysin.

Toki joukkoon mahtuu monenlaista vipeltäjää, mutta kovia ovat työtä tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on valhe.

Vierailija
4/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kymmenes aloitus samasta aiheesta. Miksi ap et nosta aikasempia aloituksiasi ja mitä sinulla on karjalaisia vastaan? Iloisia, ahkeria ja luotettavia työntekijöitä.

Vierailija
5/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on raikas tuulahdus 1940-luvulta, jolloin evakoita siirrettiin ympäri Suomen. Pitkään kyllä mennyt pohtiessa aihetta, mutta nyt vihdoin ap sai mieltään painavan asian tuotua esiin. Olisikohan hän Hämeestä?

Vierailija
6/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on raikas tuulahdus 1940-luvulta, jolloin evakoita siirrettiin ympäri Suomen. Pitkään kyllä mennyt pohtiessa aihetta, mutta nyt vihdoin ap sai mieltään painavan asian tuotua esiin. Olisikohan hän Hämeestä?

Tai Savosta.

Vierailija
7/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkansa. Isäni oli karjalainen ja täysin työhullu. Itse ja veljeni myös...

Myös minun isoäiti oli karjalainen, maailman ahkerin ihminen. Joskus minusta tuntui, että hän osasi ottaa pienet torkut kävellessään. Terveisiä mammalle pilvien päälle!

Vierailija
8/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttää aikansa muiden tarkkailuun, sen sijaan että tekisi töitä. Käytkö kysymässä kaikilta mielestäsi laiskoilta heidän syntyperäänsä?

Vierailija
9/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap käyttää aikansa muiden tarkkailuun, sen sijaan että tekisi töitä. Käytkö kysymässä kaikilta mielestäsi laiskoilta heidän syntyperäänsä?

Komppaan.

Vierailija
10/10 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mie taidan olla vähä sellane. Mut en mie oo kaikki karjalaiset.

Vaa miul taitaa elämäs olla 100 kertaa lystimpää ku Pertti Peräreikä 55:lla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi